{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Nabohunde i løbetid. {{forumTopicSubject}}

Nu har vores naboer på begge sider af haven fået hund, begge tæver og de er nu 5 og 6 måneder.
Nu tænker jeg nogle der også har det eller ved hvordan hanner bliver når nabohunden kommer i løbetid, vil Ozzy blive meget påvirket af det.
Og det vil vel være 4 gange om året , for vi kan jo nok ikke være heldige de går i løbetid samtidlig.
Nogle der kender til hvad vi kan komme ud for med ham, når tiden kommer.

Kommentarer på:  Nabohunde i løbetid.
  • #1   26. maj 2006 vores ene nabo har en hanhund og ja de ser hinanden gennem hækken.... tjjaaaa jeg ser ikk noget specielt

• #3   26. maj 2006 samson er 5 år gammel, og har faktisk kun haft en gang hvor han trippede frem og tilbage mens han klynkede.... det varede 3 uger - der var han billig til salg *g*

Men bær over med dem, de er helt i hormonernes magt. Det hjælper ikke at skælde ud, bare tag hunden langt væk og gå tur med den. Løbetid kan lugtes op til 5 km væk - så vi tog bilen og kørte til en nærliggende strand. Der var han igen den sødeste hund, vores dejlige samson. Indtil han igen var hjemme og kunne lugte damerne.....

• #4   26. maj 2006 Kan se jeg har noget at glæde mig til ;-))
    Vi går og overvejer om han skal kastreret for synes det er synd hvis han (og kan se også os) skal "lide" 4 gange om året , men vil heller ikke gøre der uden grund.

• #5   26. maj 2006 Jeg syntes i skulle vente til i har set hvordan han reagere... Så kan man joaltid beslutte hvad der er bedst.

Men mon ikke han bliver bare lidt påvirket ;0)

Amalie

• #6   26. maj 2006 Hej
    Tak for alle svarene så ved jeg lidt om hvad vi kan vente os, så må vi se om han forbliver en "hel" hanhund når tiden kommer.

Kommentér på:
Nabohunde i løbetid.