{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

mærkelig adfærd (Steriliseret) {{forumTopicSubject}}

Hej.
min hun-hund er lige blevet steriliseret..
og hun er stadig forbinding på og får smertestillende medicin. men hun er rigtig frisk allered og virker ikke til at have ondt eller er træt.

Og hun er begyndt med piv helt vildt når hun leger med sit piv-dyr og når hun bare går med det i munden piver hund også..
Jeg er lidt nervøs for om det er forbi det gør ondt på hende, men hun piver ikke vis vi tager hendes piv-dyr væk..
og hun starter så med at pive helt vildt når hun så får den igen...
(det skal lige siges at dette pivdyr har været lagt væk i noget tid, da vi skifter hendes legetøj ud engang i mellem. - hun fik det igen noget dage før operationen)

tror i bare det er fordi hun er glad for at få dit pivdyr igen, eller om hun har ondt og vi burde fjerne hendes pivdyr, end til hun har fået fået sin forbinding af. (det skal af på søndag og hun stopper på smertestillende i morgen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mærkelig adfærd (Steriliseret)
  • #1   15. apr 2011 Hvornår blev hun steriliseret? Var hun falsk drægtig da hun blev steriliseret? Var det mellem 2 løbetider eller?

• #2   15. apr 2011 Ville fjerne udløseren til adfærds problemet(i dette tilfælde pivedyret) i 14 dages tid til hende homoner er faldet mere på plads igen.

• #3   15. apr 2011 min gjorde det samme, mellem løbetider (efter 9 uger) falsk drægtig.... efter en sterelilasion, er hormonerne i "oprør" så fjern pivdyret, eller tag "piveren" ud...

• #4   15. apr 2011 er lige kommet hjem og hun har givet sig i gang med at spise vores linoleum gulv (staves) hun har aldrig ødelagt noget før, når hun var alene hjemme smiley
    og hun har kun været alene hjemme mellem 2-3 timer..

- håber i har ret med at det går over igen...

Hun er også begyndt og prøve og bide sin forbinding op, (tror det er forbi det klør, da hun gnider sig op af sofaen)

• #5   15. apr 2011 Jeg ville lige tjekker såret, jeg ved godt man idag ikke skal åbne forbindingen før tid, men i dette tilfælde hvor hun tydligt viser tegn på utilpashed med det ville jeg lige tjekke at det ikke er betændt og hvis der er det mindste ville jeg tage til dyrlæge og få det tjekket. Det kan være fatalt med betændelse i bughulen. Held og lykke med det

• #6   15. apr 2011 har kiggede på såret og der er ikke noget smiley

• #7   15. apr 2011 Det er jo godt, så klør det sikkert bare og hormonerne kan jo drille en tid efter såå det hele går nok i sig selv igen stille og roligt.
    Måske hun har brug for lidt mere opmærksomhed, lige som nogen har ved løbetid, noget hun kan bruge hovedet til :o))
    Jeg ville nok være hjemme så meget som muligt de næste dage og så aktivere hendes intelekt så hun bliver naturlig træt på en stille og rolig måde, ville ikke tro det vare så længe før homonerne er fladet til ro igen:o))

• #8   15. apr 2011 det bare iorden... smiley

tak fro svarene... smiley
    havde hørt de kunne ændre ædfærd, men troede ikke det vil være så slemt. smiley

• #9   15. apr 2011 Når det hele er vel overstået, tror jeg hun nok skal vende tilbage til sit gamle jeg igen. Du må bare ikke pylre hende.

Kommentér på:
mærkelig adfærd (Steriliseret)

Annonce