{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.110 visninger | Oprettet:

Dosering af Hvalpe foder {{forumTopicSubject}}

Hej Hundegalleri..

Vi har jo fået os den dejligste Golden Retriver...

Og fodre den med Eukanuba large breed... som vi har fået anbefalet flere steder fra...

Lige nu køre vi 3dl morgen 2dl middag 3dl aften...

Men syntes ikke at "spencer" får meget fylde bag til...

Og ville utrolig gerne ned på 2 gange daglig mad istedet..

Han er PT. 15 uger...

Hvordan ville i anbefale vi går ned på to gange.. og er dosering for lidt.. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dosering af Hvalpe foder
  • #1   15. aug 2011 Jeg ville give den anbefalede mængde der står på posen og så se hvordan hunden ser ud (er den for tynd eller for tyk) og så regulere derefter,, Min hvalp er 5 1/2 måned og hun får stadig 3 gange om dagen.. Jeg synes bestemt ikke de skal være under 6 måneder før man går over til at fodre 2 gange om dagen

• #2   15. aug 2011 Har i hørt jeres opdrætter eller der hvor i køber foderet.
    Jeg fik i hvert fald hjælp at hende jeg køber foder fra.
    Jeg jeg ville heller ikke fodre mindre end 3 gange om dagen før efter de 6 måneder.

• #3   15. aug 2011 Jeg ville også vente til han er 6 måneder med at køre måltiderne ned - med mindre der er fordi han ikke gider spise ved et af måltiderne...
    Og ellers er det vigtigste at se hvordan ens hund ser ud, og fodre efter dette. Vokser han hurtigt en periode, så skær ned på maden, lægger han sig ud, så skær ned. Bliver han for tynd så op i ration.. Og så husk en hvalp skal være slank - det er meget sundere end at være buttet smiley

• #4   16. aug 2011 En hvalp skal ikke have fylde bagtil, det kommer først senere. De udvikler sig først i højden og så senere i bredden.

Stinne, Eukanuba large breed puppy er til racer, der som voksne vejer over 25 kg. så det er helt ok.

Kommentér på:
Dosering af Hvalpe foder

Annonce