{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Shelties idealvægt??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle - jeg er den lykkelige indehaver af en super lækker sheltiehvalp, ved navn Mojo smiley Og han er nu ca. 4,5 månder gammel, og vokser og det hele som han skal. Han vejer ca. 5,3 kg. nu og er ca. 32 cm. ved skulderne... plus minus smiley

Grunden til jeg spørg er fordi jeg har en veninde med en sheltie på samme alder som Mojo - men som ser SÅ meget anderledes ud. Derfor savner jeg en sådan ca. skala om hvad en almindelig sheltie ca. skal veje ? Ikke fordi jeg ved udemærket hvad han skal veje ca. når han er færdigudviklet og sådan, syntes bare det ville være rart at vide "nå okay, han er almindelig i forhold til andre sheltier" på nuværende tidspunkt smiley hvis i forstår ? smiley Jeg er udemærket godt klar over nogen udvikler sig hurtigere, andre langsommere, nogen er store, andre små og nogle kraftige og andre spinkle og sådan - men cirkus hvad man plejer at sige er normalt smiley håber på nogen herinde kan hjælpe ... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shelties idealvægt???
  • Carina  M
    Carina M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #1   26. sep 2011 Det kommer også an på om det er en amerikansk eller engelsk sheltie du har dig, da jeg synes de amerikanske ofte er kraftigere i knoglebygningen og ser mere robuste ud. Har selv en engelsk sheltie og som nu er 20 måneder han vejer 8 kg, og måler 38 cm over ryggen.

    Hvis bare hofte knoglerne ikke er skarpe at køre hånden over så tror jeg du har dig en fin sheltie. Du skal også passe på den ikke bliver for tyk, da de vidst har lidt tendens til det smiley Jeg har dog slet ikke haft problemer med min.



Kommentér på:
Shelties idealvægt???

Annonce