{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Gamle Mike er død. {{forumTopicSubject}}

Onsdag d. 12-10 kl. 21.45 ville han i haven og slå en streg, mens han lige advarede naboens hunde om at han altså var en farlig hanhund, det gjorde han jo altid.

Midt i den aftentissetår forsvandt hans ben, han faldt om på siden, jeg hamrede havedøren op i Juice, der fløj ned i baghaven og så kunne jeg samle en død Mike op,

Ingen piv, ingen spjæt, hans hjerte stoppede bare midt i tissetåren, 2 dage efter jeg havde lavet denne tråd:

http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=484129

Han gik fra sit foder igen tirsdag, spiste lidt onsdag, og jeg havde besluttet mig for at torsdag eller fredag, alt efter hvornår dyrlægen havde tid til at komme herud for at aflive ham, Mike var dødræd for dyrlæger, så ville det være slut for min gamle hund, for han var tydeligvis slidt op.

På den ene side er jeg lykkelig for hans endeligt, han opdagede aldrig noget, på den anden side har jeg dårlig samvittighed over at han ikke blev aflivet onsdag, for tænk, hvis han havde ligget død torsdag morgen, hvis jeg havde gået tidligt i seng, hvis Kasper havde aftenluftet ham, der er mange hvisser, der plagede mig et stykke tid.

Mike blev begravet næste morgen i haven og det er underligt at der ikke mere skal rettes dyne, at han ikke mere går rundt om sofabordet og venter på sit Hop nu op i sofaen hund da, at vi ikke mere skal se hans kloge brune øjne.

Mike blev 11½ år.

Kommentarer på:  Gamle Mike er død.
Kommentér på:
Gamle Mike er død.