{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

datomærkning på hundefoder {{forumTopicSubject}}

idag var min datter og jeg i en forholdsvis ny dyreforretning her i byen da min datter ville købe 10 kg Royal Canin til hendes 2 hunde - ved kassen kigger datteren lige på datomærkningen og der stod, at foderet kunne holde sig til d. 11. juni 2011 ............ og det var den sidste sæk, der lå på hylden - datteren skulle naturligvis ikke have foderet med sig da det jo er for gammelt, og jeg tænkte på, at jeg selv aldrig har kigget efter datomærkning, da jeg ikke køber så store mænger af tørfoder - men man skal åbenbart ikke overse disse datomærkninger - bare til orientering


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  datomærkning på hundefoder
  • #1   29. okt 2011 Jeg tjekker det altid :o)

    Men jeg har snakket med ejerne af en butik, som når foderet bliver for gammelt sætter det ned , så man får det billigere .
    Og de siger at fra producenternes side har de fået at vide, at indtil datoen er der hvor producenten står inden for at der er alle de proteiner, kalorier, vitaminer og bla bla bla, som der står skrevet på .
    Men at op til 1 år efter datoen er foderet også stadig helt fint smiley

    Den butik som jeg snakkede med, sender foderet til dyrenes beskyttelse og lign. internater, når foderet er over 1 år gammelt ..
    Disse interenater bruger foderet helt op til datoen er overskredet med 2 år ..

    Det var i hvert fald, hvad jeg fik at vide smiley


    MEN MEN MEN, ingen tvivl om at datoen skal tjekkes smiley


Kommentér på:
datomærkning på hundefoder

Annonce