16. jan 2012 Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 24 Svar: 217
Hvorfor??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Yorkshirterrier på 3 år.
Min kæreste og jeg har haft hende i ca.halvandet år nu. Vi fik hende af en ældre dame som ikke kunne have hende, da hendes anden hund gik mere og mere ind i sig selv. Det var noget af en hund vi fik kan jeg godt sige jer, den var meget angst, og have allerede boet ved 4 forskellige hjem. så den lille hun var en stor mundfuld. Hun er en helt anden hund i dag, hun er stadig ikke 100 renlig, men næsten:) og hun er slet ikke så bange mere. Det hjalp hende og komme til os og få en masse motion, og være sammen med en stor hund som hun riigtig bestemmer over hvis hun kan få lov kan i tro. men det der er problemet, er at hun parre sin bamse hele tiden hvis hun kan få lov. Ved i hvorfor hun gør sådan noget? det er kun den ene bamse hun gør det ved, og hun kan blive ved med det i fler timer hvis hun kan slippe afsted med det? har i et godt råd til hvorfor hun gør det? og kan jeg gør noget for at det ikke bliver ved? for jeg har hørt fra min dyrlæge at det stræsser hende, og hun er en meget stræsset hund i forvejen. håber i kan hjælpe.
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.489
Hvordan ser det ud med mental aktivering hos jer, får hun kørt hovedet godt træt?
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.418
jan 2012
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 24 Svar: 217
Vi har også taget bamsen fra hende.
Har i et godt råd angående lyd fra højtaler når man ser film? Det er også et stort problem, nogen gange har det været så slemt at vi har været nød til og lukke hende ud af stuen, da hun slet ikke kan finde ud af. Og det skal siges at det er kun nogen gange, nogen gange er der slet ingen ting, jeg har en gang prøvedet og set det samme afsnint af en serie når min kæreste ikke var hjemme, flere dage i træk, og der var overhovedet ingen ting, hun lå fint i sin kurv og sov trygt og godt. Men så prøvede jeg det en dag, da min kæreste også var hjemme, også farede hun hele tiden ud af kurven, og hen til ham være eneste gang der bare kom den mindste lyd. Hvad tror i det kan være??
Hvorfor???