1.638 visninger
|
Oprettet:
Maxi Zoo Aalborg... {{forumTopicSubject}}
Var lige en smut i maix zoo i dag, og hold da kæft mand en flok hundehoveder og hængerøve, den ene var mere gul i hovedet end den anden, og det tøj de går i holder jo selv ik vis man skal ligne en som ved noget om foder eller bur til katte og hunde ovs. Så ikke en som var over 23 år og som bare viste lidt ansvar, alle sammen var mere optaget af og snakke ved kassen og kigge på hunde.... DET HOLDER BARE IK!!!!!
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758
Jeg kører altid i plantorama, trods det er en plantebutik har de mere til dyr end Maxi
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.891
Men jeg kan nu godt se problemet.
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 5 Emner: 108 Svar: 449
og så har vi gode tilbud, og et godt personale :') ..
jul 2008
ved ikk om de sælger Ziwi Peek, det gør vi ihvertfald sammen med dyrlægerne og det super godt foder, da det baseret på kød..
jul 2008
Videnskaben bag ZiwiPeak er Rent KØD, som naturen havde tænkt det.
ZiwiPeak er BARF fodring (råfodring) uden optøning!
uden brug af kunstige konserveringsmidler, fyldstoffer eller kornprodukte.
kunne med andre ord ikke have sagt det her bedre selv:
ZiwiPeak er BARF fodring (råfodring) uden optøning!
Fra det frugtbare land New Zealand kommer ZiwiPeak - en naturlig og 100 % sund serie af foder produkter. Om hunde er i ernæringsmæssig topform afhænger af, hvilke næringsstoffer, de får fra 'KØD' - naturens sande kost.
Med ZiwiPeak foderserie til hunde får man en afbalanceret kødbaseret kost, der indeholder alle nødvendige vitaminer og mineraler.
ZiwiPeak indeholder udelukkende naturlige ingredienser fra fritgående dyr uden brug af antibiotika og væksthormoner.
Ingen tilsætning af farvestoffer, salt, sukker, kemikalier, kunstige konserveringsmidler, fyldstoffer eller kornprodukter.
ZiwiPeak er skånsomt lufttørret, hvilket gør, at næringsværdien i de naturlige råvarer i ZiwiPeak bevares.
10 unikke fordele ved ZiwiPeak foder:
- Passer til hundens fordøjelsessystem: Det korte fordøjelsessystem er udviklet til en kost rig på protein og fedt kombineret med et lavt indhold af kulhydrater.
- Undgå problemer med vægten: For meget foder med et for højt indhold af kulhydrater (kombineret med for lidt motion) giver næsten altid problemer med vægten. Med en korrekt fodermængde med kødbaseret kost undgår du unødvendige kulhydrater og reducerer samtidig det daglige foderindtag.
- Godkendt af AAFCO - Association of American Feed Control Officials: Alle ziwiPeak produkterne lever op til alle internationale standarder for ernæringsmæssigt korrekt hundefoder / kattefoder.
- Reducere luft i maven / bedre foderudnyttelse: Hunde kan bedre udnytte og fordøje protein og fedt end kulhydrat / kornbaseret foder.
- 100% fri for kunstige konserveringsmidler, fyldstoffer eller kornprodukter: ZiwiPeak er rent, skånsomt tørret kød tilsat livsnødvendige mineraler, mineraler og sporstoffer.
- Letoptagelige og livsnødvendige vitaminer: Da hunde ikke kan producere tilstrækkelige mængder D-vitaminer indeholder ZiwiPeak store mængder lever og fiskeolier for at dække hundens behov.
- Værdifulde og unikke ingredienser: Fra fx. New Zealandske muslinger og bindevæv fra hjortekød støtter og vedligeholder led og brusk.
- Bedre ernæring til din hund: Hunde drager bedre ernæringsmæssig fordel af et kød baseret foder.
- Naturlig konservering ved hjælp af lufttørring: Reducerer foderets vandindhold og sikrer, at de naturlige proteiner og vitaminer bevares.
- Afspejler den oprindelige "vilde" kost: En diæt skal stimulere optimal vitalitet og godt helbred baseret på fødeemner, som hunden ville indtage, hvis den stadig jagede i det fri, som den oprindeligt gjorde.
ZiwiPeak indeholder udelukkende de reneste og mest naturlige newzealandske, og kun newzealandske, ingredienser.
Det er vigtigt, at du giver den rette mængde ZiwiPeak i forhold til din hunds vægt.
Fodringsvejledningen for ZiwiPeak nedenfor er udarbejdet i samarbejde med veterinærforskere med det formål at finde de helt rette mængder energi og næringsstoffer per gram af dyrets vægt.
Giv dit kæledyr ZiwiPeak hver dag ud fra portionsangivelserne nedenfor. Undlad at overfodre.* Cirkatal – de viste mængder afhænger af klima samt dyrets alder og aktivitetsniveau.
Drægtige og diegivende tæver/hvalpe: Giv cirka det dobbelte af den angivne mængde ZiwiPeak i to eller tre måltider om dagen.
jul 2008
desuden er det nemmere at fodre med, da råfodring kræver den helt rigtige viden, tid og forståelse..
apr 2005
Rotter med ørermider og som personalet vejleder forkert om. Samt dyr til overpriser. Man kan få samme type dyr til en fjerdedel hos en god opdrætter.
Med udstyr er der nok af. Dog ikke foder. Der skal man i foderland
jul 2008
ingen rotter med ørermider, aller bliver tjekket inden de sættes i butikken..!! det er ældre historier..!
det helt korrekt at man ka få både kaniner og marsvin hos opdrættere til billigere priser, men jeg ka hilse dig og sige at det er opdrættere der levere hos os..
foder er der også nok af, det eneste der ikke sælges er Orijen og Acana! ...
apr 2005
Min venindes rotter er fra midt Januar, så ved ikke om den historie kan kaldes for ældre endnu. Det var mig der købte og betale de 2 rotter og den ene måtte leveres tilbage
Jeg er klar over at deres dyr kommer fra opdrættere, men opdrætterne tager slet ikke så mange penge for deres dyr. Fx hårløse rotter. De fås ned til 50 kr hos private opdrættere. 100 kr over i Styr på dyr. Var det 300 kr de kostede hos Plantorama i Januar?
Af foder er der ingen kornfrie produkter. Det var der hvert fald ikke i Januar. Jeg spurgte og fik nej
Ud over det er det en fin butik. Rigtig mange gode og sunde produkter til fx gnavere.
jul 2008
jul 2008
apr 2005
jul 2008
apr 2005
jul 2008
tinna, jah nemlig
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 279 Hunde: 2 Emner: 164 Svar: 5.624
Foderland, er det eneste sted jeg gider handle. Når jeg er der for at hente foder, bliver resten af butikken lige gået igennem
Og så har de godbider uden korn.. Se det kan vi li'
jul 2008
han er rigtig snaksagelig og også rigtig kælen og nysgerrig
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.729
jul 2008
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.729
jul 2008