{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

Maxi Zoo Aalborg... {{forumTopicSubject}}

Var lige en smut i maix zoo i dag, og hold da kæft mand en flok hundehoveder og hængerøve, den ene var mere gul i hovedet end den anden, og det tøj de går i holder jo selv ik vis man skal ligne en som ved noget om foder eller bur til katte og hunde ovs. Så ikke en som var over 23 år og som bare viste lidt ansvar, alle sammen var mere optaget af og snakke ved kassen og kigge på hunde.... DET HOLDER BARE IK!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maxi Zoo Aalborg...
  • #1   19. mar 2012 Kunne ikke være mere enig... og selvom butikken er kæmpestor, har de ikke en skid indhold smiley
    Jeg kører altid i plantorama, trods det er en plantebutik har de mere til dyr end Maxi smiley

• #3   19. mar 2012 Jeg tror aldrig jeg har været i Maxi Zoo også spurgt om noget, og jeg lægger i princippet ikke mærke til dem der er ansatte. Jeg er en ekstremt fokuseret handler, jeg opdager intet og går direkte efter det jeg vil have.

Men jeg kan nu godt se problemet.

• #4   19. mar 2012 kom i plantorama.. her ved vi hvad vi snakker om!! + vi er billigere!!!

og så har vi gode tilbud, og et godt personale :') ..

• #5   19. mar 2012 foderland har også nogle gode foder produkter smiley Orijen og Acana smiley ..

ved ikk om de sælger Ziwi Peek, det gør vi ihvertfald sammen med dyrlægerne og det super godt foder, da det baseret på kød.. smiley ..

• #6   19. mar 2012 Ziwi peak er baseret på 95% kød.. mener orijen ligger på de 85% ..

Videnskaben bag ZiwiPeak er Rent KØD, som naturen havde tænkt det.
    ZiwiPeak er BARF fodring (råfodring) uden optøning! smiley

uden brug af kunstige konserveringsmidler, fyldstoffer eller kornprodukte. smiley

kunne med andre ord ikke have sagt det her bedre selv:

ZiwiPeak er BARF fodring (råfodring) uden optøning!

Fra det frugtbare land New Zealand kommer ZiwiPeak - en naturlig og 100 % sund serie af foder produkter. Om hunde er i ernæringsmæssig topform afhænger af, hvilke næringsstoffer, de får fra 'KØD' - naturens sande kost.

Med ZiwiPeak foderserie til hunde får man en afbalanceret kødbaseret kost, der indeholder alle nødvendige vitaminer og mineraler.

ZiwiPeak indeholder udelukkende naturlige ingredienser fra fritgående dyr uden brug af antibiotika og væksthormoner.

Ingen tilsætning af farvestoffer, salt, sukker, kemikalier, kunstige konserveringsmidler, fyldstoffer eller kornprodukter.

ZiwiPeak er skånsomt lufttørret, hvilket gør, at næringsværdien i de naturlige råvarer i ZiwiPeak bevares.

10 unikke fordele ved ZiwiPeak foder:

- Passer til hundens fordøjelsessystem: Det korte fordøjelsessystem er udviklet til en kost rig på protein og fedt kombineret med et lavt indhold af kulhydrater.

- Undgå problemer med vægten: For meget foder med et for højt indhold af kulhydrater (kombineret med for lidt motion) giver næsten altid problemer med vægten. Med en korrekt fodermængde med kødbaseret kost undgår du unødvendige kulhydrater og reducerer samtidig det daglige foderindtag.

- Godkendt af AAFCO - Association of American Feed Control Officials: Alle ziwiPeak produkterne lever op til alle internationale standarder for ernæringsmæssigt korrekt hundefoder / kattefoder.

- Reducere luft i maven / bedre foderudnyttelse: Hunde kan bedre udnytte og fordøje protein og fedt end kulhydrat / kornbaseret foder.

- 100% fri for kunstige konserveringsmidler, fyldstoffer eller kornprodukter: ZiwiPeak er rent, skånsomt tørret kød tilsat livsnødvendige mineraler, mineraler og sporstoffer.

- Letoptagelige og livsnødvendige vitaminer: Da hunde ikke kan producere tilstrækkelige mængder D-vitaminer indeholder ZiwiPeak store mængder lever og fiskeolier for at dække hundens behov.

- Værdifulde og unikke ingredienser: Fra fx. New Zealandske muslinger og bindevæv fra hjortekød støtter og vedligeholder led og brusk.

- Bedre ernæring til din hund: Hunde drager bedre ernæringsmæssig fordel af et kød baseret foder.

- Naturlig konservering ved hjælp af lufttørring: Reducerer foderets vandindhold og sikrer, at de naturlige proteiner og vitaminer bevares.

- Afspejler den oprindelige "vilde" kost: En diæt skal stimulere optimal vitalitet og godt helbred baseret på fødeemner, som hunden ville indtage, hvis den stadig jagede i det fri, som den oprindeligt gjorde.

ZiwiPeak indeholder udelukkende de reneste og mest naturlige newzealandske, og kun newzealandske, ingredienser.

Det er vigtigt, at du giver den rette mængde ZiwiPeak i forhold til din hunds vægt.

Fodringsvejledningen for ZiwiPeak nedenfor er udarbejdet i samarbejde med veterinærforskere med det formål at finde de helt rette mængder energi og næringsstoffer per gram af dyrets vægt.

Giv dit kæledyr ZiwiPeak hver dag ud fra portionsangivelserne nedenfor. Undlad at overfodre.* Cirkatal – de viste mængder afhænger af klima samt dyrets alder og aktivitetsniveau.

Drægtige og diegivende tæver/hvalpe: Giv cirka det dobbelte af den angivne mængde ZiwiPeak i to eller tre måltider om dagen. smiley (kopiert)

• #7   19. mar 2012 det dyrt, men det pengene værd, fodre selv med det smiley eftersom jeg ikke har en fryser så jeg har plads til at BARFE med råtkød..

desuden er det nemmere at fodre med, da råfodring kræver den helt rigtige viden, tid og forståelse.. smiley for at fodre sin hund korrekt..

• #8   19. mar 2012 Plantorama er en rigtig fin butik. Man skal bare ikke købe dyr der. Alt for mange kaniner sammen, som går med marsvin. Stakkels marsvin.
    Rotter med ørermider og som personalet vejleder forkert om. Samt dyr til overpriser. Man kan få samme type dyr til en fjerdedel hos en god opdrætter.

Med udstyr er der nok af. Dog ikke foder. Der skal man i foderland smiley

• #9   19. mar 2012 der går ikke kaniner og marsvin sammen mere dette har jeg lavet om på!

ingen rotter med ørermider, aller bliver tjekket inden de sættes i butikken..!! det er ældre historier..!

det helt korrekt at man ka få både kaniner og marsvin hos opdrættere til billigere priser, men jeg ka hilse dig og sige at det er opdrættere der levere hos os..

foder er der også nok af, det eneste der ikke sælges er Orijen og Acana! ...

smiley

• #10   19. mar 2012 Det var dælme et trist syn, at det stakkels marsvin rendte rundt derinde. Det er ikke længe siden.
    Min venindes rotter er fra midt Januar, så ved ikke om den historie kan kaldes for ældre endnu. Det var mig der købte og betale de 2 rotter og den ene måtte leveres tilbage smiley

Jeg er klar over at deres dyr kommer fra opdrættere, men opdrætterne tager slet ikke så mange penge for deres dyr. Fx hårløse rotter. De fås ned til 50 kr hos private opdrættere. 100 kr over i Styr på dyr. Var det 300 kr de kostede hos Plantorama i Januar? smiley

Af foder er der ingen kornfrie produkter. Det var der hvert fald ikke i Januar. Jeg spurgte og fik nej smiley

Ud over det er det en fin butik. Rigtig mange gode og sunde produkter til fx gnavere.

• #11   19. mar 2012 jeg var der så ikke i januar, så det tør jeg ikke udtale mig om,, men jeg ved at der kommet en opsang på det og der har været et møde omkring det og derfor holdes det øje med.. smiley .. uh nøgen rotterne? priser? det aner jeg så bare SLET ikke, har jeg slet ikke styr på, jeg tager mig sådan set kun af nogle af kryb dyrne, kaniner, marsvin, hund og kat.. smiley

• #12   19. mar 2012 gider ikke handle i pet hollywood, de tager ikke master card.. det sys jeg sku er for træls at skal være afhænig af at skal hæve..

• #13   19. mar 2012 Hehe, jamen priserne på de dyr er helt fair, som er som alle andre dyrehandlere smiley Der var bare lige det med marsvinet sammen med kaninerne. Godt det er ændret smiley

• #14   19. mar 2012 tinna, jah det var det første jeg gjorde , jeg tog dem op med det samme smiley ... de to froskellige dyr med to forskellige behov, både af foder og c-vitaminer! .. smiley og jah marsvin bør absulte ikke gå med kaniner! ..der vi helt enige smiley

• #15   19. mar 2012 De kan komme meget til skade, hvis en kanin vælger at sparke. Og ja deres foderbehov er helt anderledes smiley

• #16   19. mar 2012 NML: nemlig.. jeg bliver så pisse irriteret, at jeg nægter at gå tilbage..! smiley

tinna, jah nemlig smiley

• #17   19. mar 2012 North-Staff .
    Foderland, er det eneste sted jeg gider handle. Når jeg er der for at hente foder, bliver resten af butikken lige gået igennem smiley
    Og så har de godbider uden korn.. Se det kan vi li' smiley

• #18   20. mar 2012 jaco er røjet til plantorama i Randers desværre..

han er rigtig snaksagelig og også rigtig kælen og nysgerrig smiley .. men vi venter på en ny papegøje smiley .. jeg glæder mig ihvertfald.. ;P

• #19   13. maj 2012 * Foto/ Diana Pedersen * Ziwi peak virker til og være godt foder men fuck der koster kassen smiley

• #20   13. maj 2012 det rigtigt.. smiley så er der orijen smiley

• #21   13. maj 2012 Vi prøver BARF smiley

• #22   16. maj 2012 den mulighed er der self os smiley ..

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #23   26. okt 2012 Har handlet i maxi zoo og gør det stadig! Går til Lotte, Calles datter hvis hun er der, hun er sgu oplært af sin far og ved fandeme hvad hun taler om, det er muligt at de andre er fjolser, men så gå da til hovedet i stedet for til røven smiley

Kommentér på:
Maxi Zoo Aalborg...

Annonce