{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er din hund uhøflig?
  • #1   14. maj 2012 Jeg har heldigvis en meget høflig hund og hun skal nok påtale uhøflig adfærd, men ja...der er mange hundeejere, der ikke ser at deres hunde er uhøflige og slet ikke forstår hvorfor min siger RØV!

  • #2   14. maj 2012 Lulu er skide uhøflig - og derfor hverkel leger eller hilser hun på fremmede hunde.

  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 750
    #3   14. maj 2012 Når man ser på antallet af tråde herinde, omhandlende hunde der er blevet "overfaldet", så tyder det hvert fald på at der findes en del uhøflige hunde derude, og at ejerne nok ikke har den fjerneste ide om hvordan tingene foregår i hundeverdenen.

  • #4   14. maj 2012 Hmm jeg er ret sikker på at "uhøflig" er en menneskelig ting smiley

  • #5   14. maj 2012 Nu har jeg ikke lige læst det der linkes til.. Men jeg tænker om uhøflig i denne sammenhæng omhandler hunde som reagere ganske normalt? Det ville være rart hvis folk ville stoppe med at tage det som en selvfølge at alle hunde kan med alle og de der ikke kan er unormale..

  • #6   14. maj 2012 fedt indlæg smiley .. mange gode pointer smiley

  • #7   14. maj 2012 Diva: det er ikke den hund, der siger fra, der er uhøflig.


    Min hader hunde der vil snuse, slår med poterne eller tryner ham med deres højde. Så skal han nok sige fra, og jeg har så dårlig samvittighed over at have skældt ham ud for det.


  • #8   14. maj 2012 Jeg har en ret høflig hund. Han reagerer på det mindste vink fra den anden og fjerner sig heller end at optrappe en konflikt.

    Han er kun sammen med udvalgte hunde - og det fordi han meget let kan mules.


  • #10   14. maj 2012 Ved egentlig ikke om Baily er uhøflig.. Tror ikke hun er det.. Hun reagere kun på andre hunde hvis de selv står og "skubber" til hende.. Som regel starter hun aldrig en konflikt, men hun finder sig heller ikke i hvad som helst... Ihvertfald ikke overfor voksne hunde.. Overfor hvalpe har hun en helt anden grænse og hun elsker at tumle med dem :o)

  • #11   14. maj 2012 Fantastisk blogindlæg.
    For mine hundes skyld ville jeg ønske at alle hundeejere gad sætte sig ind i hvordan hunde kommunikerer med hinanden. Mine hunde er meget høflige, og bruger hele spektret af dæmpende signaler når de møder andre hunde og alligevel er der gang på gang hunde, der kommer løbende ind i dem med fuld fart. Og hver gang smiler ejerne bare og siger, "Den gør ikke noget, den vil bare lege......"
    Nogle gange ville jeg ønske at jeg kunne svare tilbage at mine hunde var aggresive, men det er jo tydeligt for enhver, at det ikke er tilfældet når de ligger på ryggen......
    Jeg overvejer også jævnligt at stille mig op og give en uhøflig hund en ordentlig skideballe, men jeg orker ikke at tage konflikten med hundeejeren.


  • #12   14. maj 2012 Ved ikke hvad min hund er hun hilser aldrig på andre hunde, og de hunde hun kender ved hvor langt de kan gå inden hun skælder ud... smiley

    Hun mødte en ny hund igår som ikke ville lade hende være så skælder hun ud og da den så ikke ville stoppe måtte hun så snappe ud efter den, sjovt nok så rammer hun aldrig med den nye hund fik respekt og lod hende så være i fred og resten af dagen var der ikke en disse... smiley


  • #13   14. maj 2012 Og skal dertil siges at jeg så absolut IKKE er bleg for at skælde fremmede hunde ud ej heller dens/deres ejer ud...

    Min gider ikke fremmede hunde men det er som regel hundeejerens skyld at jeg må skælde ud eller fjerne deres hunde fra min...


  • #14   14. maj 2012 Mine er nogenlunde høflige, men ikke når de er sammen. Derfor hilser de ikke på fremmede hunde medmindre jeg har dem ude 1 og 1 eller 2 af gangen. Min midterste er den mest høflige, og den yngste på 1 år er bare ligeglad, tromler ind i alt og alle - så hun hilser kun på hunde der også kan lide den slags.

  • #16   15. maj 2012 [hehe] tror det sviger meget fra person til person om man mener hvornår hunden er <b>opdragen</b> eller ej smiley

  • #17   15. maj 2012 eller uhøflig..

Kommentér på:
Er din hund uhøflig?

Annonce