{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Slettet tråd . Min hund har bidt en kvinde ..
  • #1   30. jul 2012 Ja tror den blev slettet ... skulle lige til at gå tilbage ind i den og så var den væk ... smiley

  • #2   30. jul 2012 Mærkeligt !!
    Det er sikkert fordi der for mange som tror det er Kato (Hvad hunden hed) Som bid ..


  • #3   30. jul 2012 Men ja brugeren er også væk og album !

  • #4   30. jul 2012 Det var nok desværre den der havde bidt så smiley

  • #5   30. jul 2012 Ja og TS fik ikke de svar / råd hun ville hører...

  • #6   30. jul 2012 Ja det tror jeg også .

    En Kælling ..
    Ja det tror jeg også . For hun blev sur over folk skrev noget til hende . mere nåede jeg ikk og så !


  • #7   30. jul 2012 Vibse, mener du ikke Tito?

  • #8   30. jul 2012 Vibse, ..
    nej hun havde nok regnet med vi ville mene det var damens egen skyld at hunden bed hende..
    Fordi hun angiveligt "sparkede" ud efter hunden.
    Derfor mener jeg da stadig ikke den burde bide?!


  • #9   30. jul 2012 En kælling, jeg syntes ikke at folk var hårde ved hende, det var jo et uheld og damen sparkede men jeg tror det gik galt da flere spurgte om det var den hund der var i albummet for så skulle den vist aldrig have været løs eller uden mundkurv, det gik måske op for hende at det hvis folk herinde viste at det var den så var der ingen empati at hente herinde.

  • #10   30. jul 2012 Nej hvis det var Tito skulle den have snor og mundkurv på ..
    Men uanset hvad mener jeg ikke en hund burde bide "bare" fordi en spark ud efter den.. Syntes jeg virker lidt "overkill"


  • #11   30. jul 2012 Jeg kender TS, og hun er bestemt ingen kælling! Kan sgu godt forstå at hun slettede tråden når folk var så stride ved hende!! Det var ikke Tito der bed, det var hendes SBT, og hun spurgte om nogle råd, men blev tromlet fuldstændig, og folk lod hende ikke engang svare, men gik bare ud fra at det var Tito... I burde skamme jer!

  • #12   30. jul 2012 Måske gik folk ud fra at det var Tito fordi hun ikke svarede på det og hun blev spurgt RIGTIG mange gange om det var ham!

  • #13   30. jul 2012 Hun svarede jo ikke overhovedet på nogle af de spørgsmål der kom.
    Og ingen har skrevet hun var en kælling??


  • #14   30. jul 2012 Inca, jeg svarede en Kælling , det er en bruger herinde, der hedder En kælling ikke en lyserød prinsesse smiley
    Det jeg læste i tråden var ikke hårdt men så måske ikke det hele, men hun kunne jo svare på racen så slap hun misforståelser og jeg gik ikke ud fra det var Tito men skrev HVIS, det samme var der andre der gjorde.


  • #15   30. jul 2012 Sorry, jeg så det som om at i kaldte hende en kælling smiley Men har i overvejet at hun ikke er ligeså "afhængige" som jer? (-; Jeg kan da godt oprette en tråd, lave noget andet, og så først vende tilbage senere, så man kan da ikke forvente at hun svarer lige med det samme? Hun har ikke gjort noget forkert, og hun svarede også på at det var hendes SBT.. Jeg synes folk var urimelige over for hende i tråden...

  • #16   30. jul 2012 Selvfølgelig er den da slettet. Hvad havde I regnet med..

  • #17   30. jul 2012 Hvis man opretter en tråd, går jeg da ud fra man læser de svar/råd/meninger osv. der kommer, ellers er der da ingen grund til at oprette et emne/en tråd?

    Det har vel intet at gøre med at være "afhængig" ?


  • #18   30. jul 2012 Inca: Hvordan urimelige? Jeg så da flere i tråden, der gav udtryk for, at hundens reaktion var forståelig, da kvinden var så voldsom, MEN der blev spurgt ind til, om det var en listehund. Jeg gik så fra pc'en og så ikke, om hun svarede på dette, men i al den tid, jeg sad her, svarede hun ikke. Da jeg vendte tilbage var tråden slettet.

  • #19   30. jul 2012 I den tråd var der ingen der talte grimt og ja der blev spurgt ind til hvilken slags hund men ingen grimme kommentar.Og kvindens reaktion syntes jeg var ganske naturlig hvis der kommer en gøende hund farende mod en.

  • #20   31. jul 2012 Jeg synes nu heller ikke nogen i tråden svarede grimt. Der var da utrolig mange der skrev det var et uheld og rådede hende til fremover at have hunden i snor! Jeg så desværre heller ikke det sidste af tråden inden den blev slettet, så kan ikke udtale mig om den blev grov.

    Håber dog TS har taget rådet til sig om at holde hunden i snor i fremtiden ;(


  • #21   31. jul 2012 Hvordan var vi urimelige overfor ts?
    Pga vi gav nogle svar ts ikke kunne lide?


  • #22   31. jul 2012 Den blev ikke grov. Overhovedet.

  • #24   31. jul 2012 Hun skrev faktisk senere i tråden at det var hendes anden hund der havde bidt, en race der var på obs listen...



  • #25   31. jul 2012 <i>Men uanset hvad mener jeg ikke en hund burde bide "bare" fordi en spark ud efter den.. Syntes jeg virker lidt "overkill"</i>

    Helt uenig her !

    Er det et fjols, der sparker ud efter en af mine hunde forventer jeg da helt klart, at de sidder lige i benene eller hvor de ellers kan få fat.
    Ingen sparker mine hunde - men omvendt, så løber mine hunde nu heller ikke hen til folk og begynder at gø af dem.

    Lige for lige ..


  • #26   31. jul 2012 Enig med René.
    Jeg så også, at hun skrev hvilken hund der havde bidt.

    Der var mange indlæg efter det, hvor folk åbenbart havde overset ts' indlæg med navnet på den race, der havde bidt.

    Martine - nej dine hunde løber ikke hen til andre mennesker, og derfor kommer du ikke i den situation.
    Jeg ville nok selv gå i panik og sparke ud, hvis jeg stod og var ved at smide skrald ud, og der kom en fremmed hund og virkede agressiv overfor mig. Især hvis jeg aldrig havde haft med hunde at gøre før, og måske kom fra et land, hvor hunde mest blev brugt til vagthunde (eks).
    (red. 7:10 skrev til martine)



  • #27   31. jul 2012 Hanne - helt og aldeles enig !! Jeg havde nok også sparket ud efter den for jeg var da helt sikkert også blevet forskrækket. Det var bare til det at en hund laver "overkill" hvis den bider en der sparker den og nej, det mener jeg bestemt ikke. Hvis en person umotiveret sparker min hund forventer jeg at den bider - og vil synes det er i orden hvis den gør.

  • #28   31. jul 2012 Martine ..

    Ja men min mening kommer nok af at jeg ved ingen af mine hunde ville begynde at gø, knurre eller lign. af andre mennesker.
    Nok derfor jeg mener at hunden ikke bør bide ud efter en fremmed heller.



  • #29   31. jul 2012 En kælling - Men hvis nu der var en der sparkede til din hund, skulle den så bare finde sig i det ? Og ville det være overkill hvis den bed igen ? Skal hunde finde sig i alt ?

  • #30   31. jul 2012 Kælling: Altså folk herinde forventede åbenbart at hun svarede prompte, jeg så mange kommentarer som "hun svarer jo aldrig på hvilken hund det var" og da hun så HAVDE svaret, havde folk stadig ikke fattet det.. Det er jo ikke en chat hvor folk er på hele tiden, men nogle af jer ER åbenbart og bliver utålmodige hvis folk ikke svarer efter 5 minutter... Og ja, måske har hendes hund lavet en fejl, men min hund, og mange andre er jeg sikker på, kan godt blive usikre når det er mørkt og når der så står en skygge og laver noget sært, så ville min hund sikkert også begynde at gø ad vedkommende.. Jeg synes bare ofte at i nedgør andre der ikke gør som jer, men det er jo et forum, i kan jo ikke bestemme hvad andre skal gøre og sige og mene.... Jeg kan da også huske at folk var mistroiske over for min hund, INDTIL jeg satte hende som blanding. Det er jo åbenbart kun hunde med stamtavle der er rigtigt velkomne herinde... -.-

    Undskyld for det sure opstød, men nu blev det simpelthen for meget smiley




  • #32   31. jul 2012 Altså jeg er ret sikker på mine hunde ville flygte eller krybe sammen.
    Jeg vil ikke tro de kunne finde på at bide. Det er deres sind ikke til.

    Nej selvfølgelig skal hunde ikke finde sig i alt ..
    Men mener bare at hvis hunden i forvejen farer hen imod en fremmed, aggressivt og gør, og vedkommende så sparker ud efter hunden, kunne jeg forestille mig, at hunden allerede "er oppe i det gear" .. og den så der går galt.

    Det jeg mener er, hvis en hund fx. står bundet foran et supermarked, og en fremmed så går hen og sparker hunden, så tror jeg de færreste hunde ville forsvare sig.


  • #33   31. jul 2012 Inca&Claudia

    Hvis en hund reagere negativt/aggressiv på mørke og skygger, så skal man nok have den i snor.. ! så den netop ikke bider en tilfældig der kommer rundt om et hjørne.


  • #35   31. jul 2012 Det var jo ikke den hund der bed, som gøede? Det var storebroderens hund der gøede, og hendes hund har nok set personen som en trussel fordi den anden hund gøede... Og ja, de skulle have haft dem i snor, men det tror jeg også hun har lært nu...

  • #36   31. jul 2012 Ja nu er det jo bare for sent, og en stakkels kvinde er blevet bidt!

  • #37   31. jul 2012 Betina .. Ja det gør jeg ! smiley .. Sorry min hukommelse den er ik den bedste .. !

  • #38   31. jul 2012 Jeg nåede og se et af hendes svar . Med det var hendes sbt .

    Jeg forstå sku godt hun var chokket og var i 7 sind hvad der skulle ske ..
    Ville også selv være ville bare tænke hvordan ville jeg selv havde vis en hund bid mig .
    MEN at kvinden sparker hunden skal hun ikk gør ved tayson . Vis han gjorde noget ville jeg ærligt sig min hund blev ikk aflivet vis de var onde ved ham ..

    Men det jo en hver ejers marrit (staves) at ens hund skal bide ..


  • #39   31. jul 2012 Kælling - Nogle hunde "tager imod", andre "uddeler". At dine hunde ville flygte er jo een ting, men hvad nu hvis de ikke gjorde ? Ville du synes det var forkert at de bed en person, der sparkede dem ? Jeg ville ikke. Mine hunde skal kunne acceptere fremmede i deres nærhed og kunne lade sig undersøge hos dyrlægen uden problemer hvis JEG ER DER - gider ikke hys og bange hunde og udfald til højre og venstre ... Men er der en, der sparker eller truer gider jeg bestemt heller ikke en hund, der bare siger flyyyyygt ... Så forventer jeg at den reagerer på truslen og som sagt - det ser jeg intet galt i. Med alt det psyko opførsel mod dyr man kan læse mere og mere om ville jeg personligt nyde en overskrift a la " hund bed mand, der forsøgte at tæve den / ha sex med den. Mand skulle sys med en allerhelvedes masse sting bagefter ..." Ja, så primitiv er jeg ...

  • #40   31. jul 2012 Mine fungere fint blandt fremmede, og dyrlægen heller intet problem.
    Men nej jeg mener ikke hunden skal acceptere spark og slag og andre voldsomme ting imod den.
    Mine måtte gerne forsvare sig hvis det kom der til (hvilket det forhåbentlig aldrig gør) ..
    Men mener jo at hvis man ikke har styr på sin hund, som i første omgang "stak" af hen imod en fremmde sammen med en anden hund og gøede og bed...
    Så skal den være i snor! ..
    Den kvinde er jo bidt nu, fordi ejeren ikke havde styr på den.
    At kvinden så sparker ud efter hunden er måske heller ikke hensigts mæssigt, men jeg havde nok (måske, muligvis) gjort det samme, hvis jeg følte mig truet...


  • #41   31. jul 2012 jeg har heller aldrig haft problemet trods min mops ikke følger standarten.

  • #42   31. jul 2012 Kælling - helt og aldeles enig i dit sidste indlæg.

  • #43   31. jul 2012 Melder mig lige ind i den primitive klub - ville elske de overskrifter, Martine nævner smiley

  • #44   31. jul 2012 Det var broderens hund, som damen sparkede ud efter. Det var hendes egen hund der bed.

    Hun sparkede ikke ud efter den bidende hund.


  • #45   31. jul 2012 Nå ja, så er det jo en helt anden snak!

  • #46   31. jul 2012 mette . GUD det troede jeg det var ..
    Vis det ikk er hunden som er blevet sparket efter så er jeg enig med En kælling
    Så der en helt anden snak ..


  • #47   1. aug 2012 Sørgeligt at man som ejer ikke lever op til sit ansvar, som indehaver af en race på OBS listen, for det sidste disse racer har brug for er flere overskrifter....

    HVORNÅR lærer folk at have sine hunde i snor, når de færdes offentlige steder, og ikke har fuld kontrol over deres hunde??


  • #48   1. aug 2012 Mettte det er nemlig rigtigt.
    Ifølge det hun skrev, så løb broderens hun derhen og gøede af damen, som blev bange og sparkede efter den. Herefter farer hendes hund på damen.... Fuldstændig og aldeles uacceptabelt i min verden!!!
    Og hun gjorde meget ud af at skrive, at hendes hund normalt altid gik uden snor, fordi hun havde fuld kontrol over den !! ØØØhh... WHAT !!!!
    Arh det gør mig bare så vred, at folk kan være så hensynsløse overfor andre mennesker...


  • #49   1. aug 2012 Camilla .. gir dig ret i det høre ik nogen steder hjemme ..
    Jeg er træt af og høre folk har fuld kontrol over deres hund . Siger folk også her i min by men deres hund LØBER bare 10km for an dem og nå de så kalder sker der INGENTING ..


  • #50   1. aug 2012 Ja pudsigt, som tråde forsvinder også hvor andre hunde har bidt, race underordnet!

    Der foregår vist ting og sager bag kulissen pt., nogle brugere bliver vist direkte rådet til at slette tråde, bare min fornæmmelse lol


  • #51   1. aug 2012 Dogs .
    Nå ikk og se mange her inde med bid .

    Men ved hvad jeg havde gjordt vis det var tayson og det var afsted til Dr dyr ..
    Vis det er uden grund .. Vis det var min der var en som sparket efter er det deres eget problem for man sparker ikk efter dyr ..


  • #52   1. aug 2012 Haha som du kan sige det krumme ;D

Kommentér på:
Slettet tråd . Min hund har bidt en kvinde ..

Annonce