{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den perfekte julegave!
  • #1   17. dec 2012 Der er faktisk ikke så mange mere som gør det...Det har været meget værre.

• #2   17. dec 2012 Synes bare stadig jeg falder over det nogle steder! Og det kan gøre mig noget så harm!

• #3   17. dec 2012 hvis det er et velovervejet køb og dyret ikke ligefrem bliver pakket ind i papir og bånd, kan jeg ikke se der er forskel på om man får det i gave eller ikke:)

• #4   17. dec 2012 Karin J: Nej der er jo en forskel hvis dyret kommer i kasse, pakket ind i papir med bånd om halsen, det er synd i min verden, men hvis man skal gi et dyr i gave, så synes jeg ikke det høre hjemme juleaften. Måske et par dage efter når alt "juleballanden" har lagt sig.

• #5   17. dec 2012 Her ville det sagtens kunne lade sig gøre, vi har ikke 'juleballade' og min fornemmelse er at flere og flere holder stille og rolige juleaftner/ferier i familiens skød, men det hører selvfølgelig ind under 'velovervejet køb';) - jeg er bestemt også modstander af impulskøb og uigennemtænkte julegave-dyr:)

• #7   17. dec 2012 Jeg har hørt flere der har fået tilbudt fra opdrætter, at man kunne få en "hvalpepakke" som man kunne lægge under træet, så der blev åbnet en pakke, hvori der var ting til hvalpen, billeder osv., så man ikke får selve hvalpen juleaften, men derimod et "gavekort" på den.. Det er da en udmærket idé...

• #8   17. dec 2012 Jeg ser klart, at man netop får dyret når det er tid og overskud til det, hjemme ved mig henter vi ikke dyr i hverdage, hvis det skal være en hverdag, skal vi have fri. Men synes bare ikke man kan give et dyr i julegave. Så kan man vente til efter julen. Vi holder ikke jul hjemme ved os selv, og tager som regl i byen bagefter, det ved jeg dog ikke om vi gør i år. Det har vi ikke snakket om, dog heller ikke med nytår endnu.

• #9   17. dec 2012 Hundenørd: Det kan jeg så meget bedre forholde mig til!

• #10   17. dec 2012 Man giver ikke dyr i julegave - medmindre det er planlagt. Jeg ville gerne - hvis vi skulle - give min mand en hund i julegave, men det skulle være til afhentning senere og ikke lige juleaften.
    Så kort sagt: NEJ, det gør man bare ikke.

• #11   17. dec 2012 Jeg synes det er ganske fint at forældre giver deres børn dyr i julegave hvis det er det de ønsker sig, og forældrene selv tager ansvar hvis ikke børnene vil dyrene mere.

Min veninde fik en chihuahua i fødselsdagsgave, hvilket hun havde ønsket sig..

Synes det er fint at få dyr i gave, så længe det er et brændende ønske, og der ikke kun ligger et "håb" om at den anden part bliver glad. smiley

Kommentér på:
Den perfekte julegave!

Annonce