{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Lille hvid langhåret hund uden ejer i Radiomarken ved Lyngby {{forumTopicSubject}}

Er der nogle som ved om den lille hvide hund som var stukket er hjemmefra i dag i Lyngby er blevet fundet?

Da jeg var i Radiomarken ved Lyngby her til eftermiddag møder jeg en dame med to hunde som min hund leger med. Det viser sig at damen kun ejer en af hundene og eftersom der ikke var andre mennesker i nærheden prøver vi at få fat i den (vi kan se den har hundetegn på). Dette er lettere sagt end gjort da hunden absolut ikke vil over til os lige meget hvor meget vi lokker med godbidder. Den virker nervøs/bange over for os men vil meget gerne lege med vores hunde. Den anden dame får til sidst fat i hunden og jeg holder den mens hun får skrevet telefonnr ned. Vi kan ikke få fat i halsbåndet og få snor på da hunden bider ud efter os og den slipper fri, hvorefter den leger videre med min hund. Den anden dame ringer og får fat i en mand som passer hunden mens ejer er på skiferie og hunden var vist stukket af mens en ung pige havde gået tur med den. Der dukkede nogle flere mennesker op og vi prøvede at få fat i hunden igen, men denne her gang stikker den af. En mand havde set hunden løbe rundt på Nybrovej tidligere på eftermiddagen. Vi deler os op og går rundt og leder efter hunden. Jeg går rundt i omkring 1½ time og lede, finder den ikke men støder heller ikke på de andre som ledte efter hunden igen.

Er der nogle som ved om hunden er blevet fundet?

Det drejer som en lille hvid langhåret hund med en blå klemme/sløjfe i håret.


Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lille hvid langhåret hund uden ejer i Radiomarken ved Lyngby

Annonce