{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dosering af foder?
  • #2   22. feb 2013 Altså vores hund havde det samme, hvor maden bare stod og hun spiste når hun var sulten, det er kun når hun er i løbetid at hun grovspiser og så får hun bare to gange om dagen (to gange afmålt plastik kup, man kan tage hvor der købes foder).

Jeg kan ikke se at der er noget problem i det, hvis hunden ikke tømmer skålen det sekund han får mad, spiser han med måde er det vel i orden tænker jeg smiley

• #3   22. feb 2013 Det gør han ikke smiley Det var nu heller ikke for at være bekymret det var mere for at se om der kunne være en bestemt grund til at gøre det smiley
    Og jeg har sådan lidt at jeg nok vil være bekymret hvis jeg begyndte at afmåle (som nok ville være mere økonomisk korrekt) at han fik for lidt.

• #4   22. feb 2013 Hvis hunden trives, æder som den skal og hverken bliver over- eller undervægtig, er der nok ikke noget galt i det.
    Min hund ville så aldrig kunne administrere at have foder stående fremme. Hun æder rub og stub. Og så skal der også gerne være motivation under træning i form af noget spiseligt smiley

Iøvrigt er fodervejledninger på emballagen netoo det der står: "vejledninger"! Ingen hunde er ens. Heller ikke m.h.t. foder.

• #6   22. feb 2013 Super så forsætter vi smiley
    tak smiley

Kommentér på:
Dosering af foder?

Annonce