{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.812 visninger | Oprettet:

onanere {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Har I nogen sinde oplevet at jeres hund onanere? Jeg spørger fordi folk griner lidt når jeg spørger... Også min dyrlæge...
Mine hanhund på 2 år har gjort det længe og nu er hvalpen også startet!! De ligger og sover i den dybeste søvn, vågner op med "høj pistolføring" og så laver de den der gynge bevægelse i en halv time ca... OG DER KOMMER NOGET UD!!!

Vil bare lige høre om det er normalt eller mine bare er mærkelige.


Kommentarer på:  onanere
  • #1   27. maj 2013 Min den store hanhund tager gabet om dilleren og rykker i den til han er "færdig". Så det vel ikke helt uset før smiley

  • #2   27. maj 2013 Kan heller ikke lade være med at grine lidt smiley

    Men kunne nok heller ikke se det sjove i det hvis det var min hund.
    Jeg har aldrig haft en hund der gjorde det, men har en veninde hvis hund altid har gjort det. Det er møg ulækkert, værst er det hvis de ikke får lukke døren til soveværelset og den sniger sig ind i sengen og gør det !!!


  • #3   27. maj 2013 Minion - det er da fantastisk at gå og tørrer deres efterladenskaber op fra gulvet ... jeg takker min min ludo mange gange for det - tak ludo -.-

  • #4   27. maj 2013 Haha... Har efterhånden hørt om det nogen gange...!

  • #5   27. maj 2013 Ad ad ad synes altså det er ulækkert - hehe.. Godt min han hund er kastreret smiley

  • #6   27. maj 2013 Mine drenge kan ikke nå deres diller selv, så det er tankens kraft der er i gang herhjemme. Jeg sender dem altid ud når de gør det.
    Men den anden dag jokkede min kæreste næsten i en klat der var lagt på soveværelses gulvet... Så det var meget tæt på katastrofe, men kæreste går helt i selvsving når de gør det.


  • #7   27. maj 2013 Det er uønsket adfærd for mig, og al uønsket adfærd stoppes straks hjemme hos os.
    Vi har tæver, så denne problematik kender jeg ikke, heldigvis.


  • #8   27. maj 2013 Men det er jo også godt nok at de gør det, da de jo på den måde selv opretholder sædkvaliteten... Har jeg fået at vide...

  • #9   27. maj 2013 Haha, hvor må det se sjovt ud med en hund det lige "guffer" den selv, men hva pokker mon ikke mænd osse gjorde det hvis de kunne nå ?! XD haha

    Herhjemme "nøjes" min han hund med at overfalde hundekvurven en gang imellem, så bliver den skubbet rundt i hele stuen mens han humper løs på den, så den rø vi helst ikke smiley

    Men yder mere tror min tæve nogen gange hun er en hanhund, for hun har fået den tossede ide at humpe vores han i HOVEDET !!! ved ikke hvorfor det lige skal være der, og for det ikke skal være nok, så ligner vores hanhund en der kan lide det smiley


  • #10   27. maj 2013 Boobsie - skønt vil jeg gerne love dig det ikke ser ud smiley

  • #11   27. maj 2013 hehe smiley læste det højt for min mand, han valgte at lave kaste op lyse og så gå i bad smiley haha

  • #12   27. maj 2013 Tiko gør det heldigvis ikke. Det gør min svigermors labbe derimod. Den ¨graver/ skubber¨ dens tæppe sammen så det ligger som en høj bule og så får tæppet ellers en tur. Glad for det ikke er min hund. det er nu ikke særlig hygsomt....

  • #13   27. maj 2013 Mine drenge må godt tømme sig selv, sender dem bare udenfor når de går i gang... Gider heller ikke have sådan en hund der gynger lidt med hofterne til at stå i vejen ude midt på gulvet en halv time. Hehe. Mine drenge skal ikke forbinde sådan noget med noget dårligt, da jeg gerne vil have dem til at være gode avlshunde... smiley
    Det jeg gerne vil vide er om andre hunde gør det. Det kan jeg så læse at de gør..


  • #15   27. maj 2013 Det har mine hanhunde heldigvis aldrig gjort.... Føj for den da smiley
    De ville også blive stoppet, ganske øjeblikkeligt..

    Har oplevet noget lignende, bare med vores lille kanin.

    Mine drenge havde Tom(kanin) med på værelse og lege, Tom elskede at lege med playmobil figurer smiley Pludselig kommer min mindste søn, stortudende ud af værelset: MOOOR Tom er ved at dø.. Tom lå ganske rigtig, stønnene på siden og jeg spørger hvad der er sket, drengene fortæller at han har "banket" en bamse . Jeg bærer Tom ind i sit bur, kommer ind i køkkenet igen, da mindstemanden, kommer ud fra værelset, med en lilla abe og siger: Mor Tom er vist snottet, han har ihvertfald tørt næse i aben....
    Den stakkels abe røg direkte i skraldespanden, hvilket ikke gjorde så meget, for pludselig var Tom rask igen ...


  • #16   27. maj 2013 Hahaha Kenzo smiley Godt Tom blev rask igen smiley

  • #17   27. maj 2013 Var det en ordentlig snotter den bamse havde fået... smiley

    Jeg har filmet hvad det er Jørgen gør, så kan jeg oploade det... Synes bare ikke jeg kan finde det lige nu..


  • #20   28. maj 2013 Min tidligere hanhund gjorde det heldigvis ikke (åbenlyst?), men hvis han prøvede at humpe, blev det stoppet. Og det samme med Keesha, da hun var teen...Hun humpede bamser, som var hun en hanhund, og det blev også hurtigt stoppet!


    Det er der forskellen på mænd og hanhunde er - hunde slikker de ædlere områder fordi de KAN smiley


  • #22   28. maj 2013 Jeg synes imildbart jeg har givet mit svar på hvorfor mine drenge godt må humpe luft.... Fordi det skulle gøre dem til bedre avlsdyr.
    Ligesom ved mænd, deres pung skal også gerne tømmes for at opretholde en vis kvalitet... (Her er jeg sikker på der er en masse mænd der vil give mig ret smiley )


  • #24   28. maj 2013 Det forstår jeg ikke helt... Hvis en han hund så ikke humper og "ordner" sig selv, er den så et dårligere avlsdyr?

    Er det ikke bare en and at de skulle blive bedre til avl?


  • #26   28. maj 2013 Jeg kunne ikke leve med sådan noget, på ingen måde - hverken inde eller ude.


    Bør et dyr i det hele taget have sådan nogle lyster? Handler parring ikke udelukkende om at føre generene og slægten videre?


  • #27   28. maj 2013 But enough about the procedures used, let’s get to the heart of the matter: The stud dog and his sperm. A stud dog is only “as good as his sperm count” or so it has been said. First, a basic understanding of canine reproduction is needed. It takes 63 days for the dog’s testes to make sperm and for said sperm to develop and mature, then travel around to the epididymis (a “reservoir” pouch attached to each testis) where they are stored. In a healthy young male stud, thousands of spermatozoa can be made each second. As the sperm continues to be made in the dog’s body, developing and maturing sperm rise to the top of that reservoir. A tube (ductus deferens) connects the epididymis to the prostatic uretha. During ejaculation, sperm is drawn out of the “reservoir”, through the tube into the prostatic uretha where fluid from the prostate gland is added to the mix before it is expelled. Any where along the line, blockages may occur causing a low sperm count.

    Obviously, the more a dog is used at stud, the more mature sperm is used up and less mature sperm can be included in each ejaculation. Immature sperm are often weak, less mobile and can have more abnormalities. Thus they often do not live long enough to fertilize the eggs. An over-used stud dog often has more missed breedings and/or smaller litters than a properly managed one.

    http://rosechandless.com/index.php?option=com_content&view=article&id=10&catid=1


  • #30   28. maj 2013 Det er helt rigtigt. Hvor skal det komme fra, før det er noget du ville kunne godtage?

  • #31   28. maj 2013 Fordi hende på det sidste link jeg lagde ind kan man læse ligt om her.
    http://www.sanfordah.com/staff.html


  • #33   29. maj 2013 Jeg har en hanhund der har haft 2 parringer, som der var gevinst ved begge gange.
    Han sidder ikke og tømmer sig, eller humper noget som helst..
    Det var en adfærd jeg også ville stoppe med det samme, hvis det var.


  • #34   29. maj 2013 Dét er simpelthen usmageligt at man lader sin hanhund "gokke den af".. Tænk at være inviteret på besøg, hunden får trængen og bare lige skal tømme.. Føj for den da :/..
    Jeg har altid haft hanhunde og ingen af dem har, heldigvis, haft de tendenser.. Hvilket de, så absolut, heller ikke havde fået lov at udføre...


  • #38   29. maj 2013 Glory hunter bulldogs: Det er da det omvendte der står i det du har sat ind

    "Obviously, the more a dog is used at stud, the more mature sperm is used up and less mature sperm can be included in each ejaculation. Immature sperm are often weak, less mobile and can have more abnormalities. Thus they often do not live long enough to fertilize the eggs. An over-used stud dog often has more missed breedings and/or smaller litters than a properly managed one."

    Her står da netop at jo mere hunden parrer (jo mere sæd den afgiver) jo mindre modent sæd er der tilbage i hunden. Derimod vil den sende umodent sæd afsted og det er "Immature sperm are often weak, less mobile and can have more abnormalities". Altså bliver hunden en dårligere avlshund af hele tiden at tømme reservoiret for god moden kvalitets sæd.

    "An over-used stud dog often has more missed breedings and/or smaller litters than a properly managed one."

    Jeg kan virkelig ikke se hvor i den tekst, du selv har sat ind, der står at det er en god ide at hunden tømmer sig selv i tide og utide.



  • #39   29. maj 2013 Min Ferrari har efter de 2 parringer han har, lægget og sovet, og pludselig sprøjter han... Han har gjort det de 2 gange og han er bestemt ikke oversexet... Måske det bare er efterdøgninger? Jeg kan ikke nå at stoppe det, da han bare sprøjter og så er det det, den hverken svulmer eller noget... Han har på ingen måde humpeadfærd, så ser ikke noget alarmerende i det..

  • #41   29. maj 2013 Stine R: Viser lidt at der er meget forskellige meninger om det. Hvis du trykker på det andet link kan du se det er noget andet.
    Men nu har jeg kontakte en reproduktions expert pr mail, så får vi se hvad den person siger til det. Ville være dejligt at finde ud af om det er naturlig adfærd eller uønsket adfærd.
    Om det er godt for at holde sædkvalitet oppe eller om det er en påstand.

    Søren N: Hvis der er brug for det, så må vi mennesker til en "deform" race jo træde til.

    Ulla M: Hende der kommer med hendes mening i mit link 2, er reporduktions expert og dyrlæge ser det ud til. Er det godt nok?


  • #42   29. maj 2013 Jeg har ikke kigget linket, da det egentlig ikke har min interesse. Undrede mig bar over at du satte den tekst ind som argument for at det skulle gøre hunden bedre til avl. Men det har så heller ikke været dit formål med at sætte den ind, kan jeg forstå.

  • #43   29. maj 2013 Jeg kan ikke lige kopiere fra den slags tekst som jeg kunne med den anden.

  • #44   29. maj 2013 Hvis man ikke kan nå med munden, så det jo ordnes på en anden måde

    ( der går lidt tid inden den starter )

    https://www.youtube.com/watch?v=F3JEpLT2W24


  • #46   29. maj 2013 Ib: ved det ikke, men ligner det ikke lidt mere noget med at det klør?

  • #47   29. maj 2013 Ingen af mine to hanhunde gør det og jeg ville aldrig accepterer det! Jeg synes simpelthen det er for klamt... uanset om det er ud i luften, bamser, ben, andre hunde osv.
    De får heller ikke lov til at slikke hinandens ædlere dele... Hvis de er beskidte må de rengøre sig selv, men så er det også det.


  • #48   29. maj 2013 det var også bare for at være morsom smiley

  • #50   29. maj 2013 Ib, jeg har faktisk set en video af en hund der gjorde det mere konstant med poten. Mere skete der ikke, men var sku meget sjovt. Tænker lidt om hunden måske har set for meget på manden i huset smiley


  • #52   29. maj 2013 Glory.. Det var den med bulldoggen i sofaen jeg tænkte på, men kunne ikke finde den smiley

  • #54   29. maj 2013 Vores hanner harheller aldrig gjort det og de er da fortrinelige avlsdyr af den grund. Jeg ville heller ikke acceptere den adfærd. Det kunne da være noget frygteligt svineri med en 2-3 hanner.

  • #55   29. maj 2013 Søren: Lader du dine hunde æde lort som de lyster? Og er du da ikke i stand til at standse dem i foretagendet ?

  • #56   29. maj 2013 Så kunne vi selvfølgelig også gøre det her !! Vi nedstammer fra aberne, så det er vel ganske naturligt??

    http://www.youtube.com/watch?v=6DBuk91phkI


  • #60   30. maj 2013 Det der med aber der piller lus på hinanden gør de for nærkontakt og for at nusse sig til en rangorden. lige så meget for at fjerne lus på hinanden.
    Hvad gør vi mennesker? Vi aer hinanden på hovedet, nusser håret på partner i sofaen, berøre hinanden på skuldre osv osv.

    Nu har jeg fundet min video af min super farlige og bestemt uegnede avls handyr, der åbenbart knepper ALT luft den kan komme i nærheden af og derfor skulle have fjernet bollerne som straf, da det er menneskelige uønsket adfærd... Hvordan får jeg videoen oploaded så I kan se mit ødelægelses væsen... smiley


  • #61   1. jun 2013 Hej Mai!

    Det ville jeg slet ikke være så bekymret for. Mht snakken omkring uæsnket adfærd betyder det ikke spor når de bare ligger ligeså stille og ofte efter de har sovet. det er en naturlig ting hos hanhunde med kraftig libido at de kan have gode drømme og vågne op med erektion og sædafgang- intet bekymrende i det. meget værre havde det været hvis de havde humpet på alt der bevægede sig
    .
    Mht at tømme sig spontant et par gange om måneden er det super godt for sædkvaliteten, da der når du en gang skal benytte dem altid vil være frisk sæd til rådighed, da det gamle og døde er tømt ud.

    Så alt i alt ville jeg bare være rolig og glad fro at jeg havde 2 hunden med god libido smiley

    Håber det var svar på dine spørgsmål

    Vh

    Kathrine Thejll Kirchhoff


Kommentér på:
onanere

Annonce