{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Kløer meget ører...? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt i vildrede om det er mig der er hypokonder eller om det vírkelig er noget i det.
Saphira har over det sidste par måneder, gradvist begyndt at klø sine ører mere. Først tænkte jeg at det var da nok bare mig der så spøgelser når nu jeg gik hjemme på 3 måneders sommerferien og bachelor stress.
Men min veninde passede hende nogle dage for mig i sidste uge og hun synes også hun kløede ørerne meget.
Nu har jeg holdt rigtig godt øje med hende de sidste par dage, og den er altså god nok.
Men ørerne ser fine ud. Der er ingen voks, huden er fin lys som den altid har været. Hun har heller ikke lopper eller andet kravl (har undersøgt hende grundigt flere gange).
Så hvad dælen kan det være? Jeg ku godt frygte syringmeli (hvordan man så end staver det....), men det er jo ikke for at benet sparker ud i den blå luft. Hun kløer helt sikkert sine ører.
Men hvad kan det være??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kløer meget ører...?
  • #3   16. sep 2013 Indåndingsallergi giver kløe i ører og på/ved hovedet

• #4   16. sep 2013 Ørerne ser fine ud. Ingen snask eller lugt og har kigget dem så grundigt det nu er muligt.
    Selve hovedet kløer hun ikke som jeg ser det. Det er kun ørerne.
    Hun får wolfsblut og har fået det i godt og vel 10 måneder og fungerer super godt på det.

• #5   16. sep 2013 Vores tæve kløede sig i øret som yngre - ret meget - og igen ørene så fine og rene ud og dyrlægen havde ikke noget at indvende.

Jeg mistænkte foderet og skiftede og så har hun ikke kløet siden smiley
    Prøv evt at skifte foder....

• #6   16. sep 2013 Ja det burde man nok prøve smiley tanken har strejfet mig og det er noget værre gump, for Saphira er endelig begyndt at trives med wolfsblut. Hun er ellers meget småtspisende, men wolfsblut ryger 8 ud af 10 gange lige ned i kasse A.

• #7   16. sep 2013 Ville nu få en dyrlæge til at kigge efter ... har selv en gang kløet på huden uden jeg kunne se noget som helst, men en lampe med noget, sikkert ultra violet lys, lægen havde afslørede en svampeinfektion ....

• #8   17. sep 2013 Ja det kan da godt være at det er noget "usynligt" smiley

Jeg tænker bare sådan lidt pessimistisk - er der overhovedet noget de kan være allergiske overfor i wolfsblut? Det er i mine øjne det bedste tørfoder på markedet. Det er lige før jeg render til dyrlægen nu så de kan fortælle mig at det er noget svamp. Er godt nok ked af det, hvis det er foderet der er synderen smiley

Kan det være muligt at det bare er en variant af foderet hun måske ikke kan tåle? Vi har brugt 3 forskellige smage (skifter smag hver gang en sæk er tom for at holde hendes interesse).

Kommentér på:
Kløer meget ører...?

Annonce