Kløer meget ører...? {{forumTopicSubject}}
Jeg er lidt i vildrede om det er mig der er hypokonder eller om det vírkelig er noget i det.
Saphira har over det sidste par måneder, gradvist begyndt at klø sine ører mere. Først tænkte jeg at det var da nok bare mig der så spøgelser når nu jeg gik hjemme på 3 måneders sommerferien og bachelor stress.
Men min veninde passede hende nogle dage for mig i sidste uge og hun synes også hun kløede ørerne meget.
Nu har jeg holdt rigtig godt øje med hende de sidste par dage, og den er altså god nok.
Men ørerne ser fine ud. Der er ingen voks, huden er fin lys som den altid har været. Hun har heller ikke lopper eller andet kravl (har undersøgt hende grundigt flere gange).
Så hvad dælen kan det være? Jeg ku godt frygte syringmeli (hvordan man så end staver det....), men det er jo ikke for at benet sparker ud i den blå luft. Hun kløer helt sikkert sine ører.
Men hvad kan det være??
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 830
Selve hovedet kløer hun ikke som jeg ser det. Det er kun ørerne.
Hun får wolfsblut og har fået det i godt og vel 10 måneder og fungerer super godt på det.
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 261
Jeg mistænkte foderet og skiftede og så har hun ikke kløet siden
Prøv evt at skifte foder....
jan 2012
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 964 Svar: 18.356
jan 2012
Jeg tænker bare sådan lidt pessimistisk - er der overhovedet noget de kan være allergiske overfor i wolfsblut? Det er i mine øjne det bedste tørfoder på markedet. Det er lige før jeg render til dyrlægen nu så de kan fortælle mig at det er noget svamp. Er godt nok ked af det, hvis det er foderet der er synderen
Kan det være muligt at det bare er en variant af foderet hun måske ikke kan tåle? Vi har brugt 3 forskellige smage (skifter smag hver gang en sæk er tom for at holde hendes interesse).
Kløer meget ører...?