{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rå foder
  • #1   25. nov 2013 Hej smiley

Jeg køber mit ved Kragborg råfoder. Der er forhandler i silkeborg i Grov varer centeret på Stagehøjvej 14 smiley Der ligger også to i Bjerringbro. Ellers kan du se de øvrige forhandler på www.kragborg-raafoder.dk smiley

• #2   26. nov 2013 Jeg har købt ved www.das-tierhotel.de dejligt nemt og billigt synes jeg.

• #3   26. nov 2013 Jamen levere de helt til Midtjylland ? smiley

• #4   26. nov 2013 Nu ved jeg ikke lige hvem af os du spørger smiley Men Tierhotel leverer over alt smiley

• #5   26. nov 2013 JA Kragborg levere også, men hvorfor få det leveret når der ligger en forhandler i Silkeborg og to i Bjerringbro smiley

• #6   26. nov 2013 Tierhotel er vildt billigt og det var dem jeg var lidt i tvivl om smiley
    Men er simpelhen spasser til tysk, så det er godt nok svært at finde rundt på siden..

Og Kragborg må jeg lige tag ned og kigge på nede hos grov varen, for det er godt nok også billiget, dog helt så billigt smiley

Kan i anbefale hvad jeg evt kunne købe til 30kg hund til en måned ?
    fra vær sted

Har ikke fodret med rå foder særlig længe, og vil gerne gøre det så godt som muligt, men kan også læse at der er nogen ting man skal passe på osv..

• #7   26. nov 2013 Åhh ja jeg er også en spasser til Tysk. Men hurra for "google oversæt". Det hjalp mig nok til at jeg kunne klare mig smiley Det jeg har købt er hele kyllinger (ikke de daggamle), kalkunhalse, kalkunlår i skiver, hestehals i skiver 8det indeholder alt sammen brusk og ben). Og så har jeg købt oksekød i store stykker (over et halvt kilo i hvert stykke tror jeg).
    Hvis man køber for mere end 100 euro (mener jeg det er) så får man 5 % i rabat. Fragten er pr. 28 kg. Så jeg købte to x 28 kg og fik på den måde rabat og mest muligt kød for fragtprisen. Giver det mening?

• #8   26. nov 2013 jo det giver meget god mening smiley

• #9   26. nov 2013 Jeg har prøvet at tage et billede af min foderplan til min hund på 27,4 kg.
    Det er min hunde træner der har lavet den så den passer perfekt på Liva.
    Jeg kan prøve og hører ham hvad han tager for at lave sådan en som er tilpasset din hunds behov - selvfølgelig er det ud fra Kragborgs sortiment, men det er også super godt og dejlig nemt at arbejde med da det er løst frosset smiley

profilbillede
Kommentér på:
rå foder

Annonce