{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Hund og mennesker, der er gået bort. {{forumTopicSubject}}

Okay, vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde tråden.

Jeg mistede min kære morfar for knap en måneds tid siden. Det var ganske roligt - min mor og jeg sad ved hans side i hjemmet til det sidste.

Efterfølgende skal man vente på lægen.

Da der ville gå et stykke tid, valgte jeg at hente Mickey.

Min morfar og Mickey har altid haft det godt sammen.

Da M kom ind i hjemmet, ville han ikke i nærheden af sengen, hvor morfar lå.
Han dyttede meget næse mod min mor og jeg, og var ved vores side.

Et par timer går og M går over til sengen og den side, som morfar's hoved ligger mod.
M sidder der et par min. og bare kigger på morfar.

Det var som om at det var M's måde at sige farvel på....

Der er ingen dybere mening med dette indlæg - nok bare mere en fortælling / oplevelse, der lige skal ud..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og mennesker, der er gået bort.
  • #2   13. feb 2014 Det gør mig ondt med din morfar, og som minion skriver, så lyder det som en rigtig smuk afsked, som de færreste får mulighed for smiley

    Jeg tror godt at hunde kan lugte/fornemme om nogen er gået bort, nu har jeg ikke oplevet det med et menneske, men med de sidste to hunde der er blevet aflivet, har jeg haft dem med hjem fra dyrlægen, og ladet resten af hundeflokken komme ud til bilen og snuse til hunden der, og især boxeren og den irske ulvehunde, har absolut vidst, at der ikke var mere liv, deres reaktion var helt speciel og ikke noget jeg har set før i andre situationer.
    Meget fint faktisk.


  • #3   13. feb 2014 Jeg fornemmer også at hunde kan lugte forskel på liv og død.
    Nanna vidste godt at hendes mor var død, da vi lod hende snuse efter aflivningen.


Kommentér på:
Hund og mennesker, der er gået bort.

Annonce