{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Hvad kan jeg give vores hund? {{forumTopicSubject}}

Hej. Han har næsten lige været til dyrlægen pga en allergisk reaktion i hans ene øje, og han har ellers haft spist som han plejer. Men nu vil han ikke spise, er varm og har ondt i munden (forsøgte at kigge men han piver helt vildt).
Da dyrlægen har lukket idag, vil jeg høre om der er nogle gode råd til hvad jeg kan give ham af mad så han får noget ned uden at få dårlig mave. Eller evt andre som har stået i samme situation.
Jeg gætter på han er blevet stukket inde i munden som han reagere allergisk overfor, men kan kun vente til imorgen og håbe vi kan få lidt rabat hos dyrlægen, da vi som sagt var hos ham i forgårs smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan jeg give vores hund?
  • #2   5. jun 2014 De tager kun mod akut og siger at vi bør vente og se til imorgen smiley

• Daniella J
    Daniella J Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 37
    #4   5. jun 2014 Underligt så stor forskel der er på vagtdyrlægerne.. Da jeg ringede ind med vores kat, som haltede lidt på det ene bagben - tydeligvis ikke brækket, men måske forstrukket, blev vi sendt direkte på dyrehospitalet (tale om en søndag).
    Hun fik taget røntgen og hele molevitten. Der var tale om en forvridning, som havde forårsaget lidt gener i hasen - 3500,-. Men hellere det, end at vente til dagen efter, og det så viste sig at være langt alvorligere smiley

• Daniella J
    Daniella J Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 37
    #6   5. jun 2014 Desuden havde jeg ikke ventet til dagen efter, eller tænkt på rabatter, hvis jeg mistænkte at min hund var blevet stukket i munden og reagerede som din. Tænkt hvis den hæver i halsen og får blokeret luftvejene?

• #7   5. jun 2014 Jeg ville insistere eller køre til en anden vagtdyrlæge.

• #8   5. jun 2014 En hund med feber skal tilses af en dyrlæge. Feber er tegn på inflammation et sted. Det er ikke at spøge med.

• #9   5. jun 2014 Kan du ikke prøve at tage hans feber

• #11   5. jun 2014 Ja, bank i bordet og insister på at han bliver tilset eller ring til en anden dyrlægekreds.

Jeg har to gange skulle banke i bordet, da dyrlægen ikke mente at det var nødvendigt at mine katte skulle tilses akut - og begge gange viste det sig at være meget alvorligt, noget som kunne have været livstruende hvis jeg havde ventet. Den ene gang var det et operationssår der var sprunget op efter at dyrlægen havde fjernet sting, den anden gang var det en alvorlig omgang urinvejssten.

Dyrlægerne har helt klart den største faglige kompetence, men man skal huske at tænke på at de ikke har set dyret og ikke kender det så godt som vi gør. Har engang også måtte insistere på røntgen efter at dyrlægen havde tjekket katten og ikke mente at der var noget galt, hvor røntgen billedet viste at han havde en skade på rygraden. Jeg kan sagtens se det fra dyrlægens side, for en som ikke kendte katten, så virkede han sund og glad, men jeg havde lagt mærke til nogle små adfærdsændringer derhjemme efter han var faldet ned fra håndvasken.

• #13   5. jun 2014 tak for alle svarende han har fået det bedre efter at han har fået youghurt. og vi har blødgjordt hans mad så han har fået noget og spise,

Kommentér på:
Hvad kan jeg give vores hund?

Annonce