{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Hund gør over de mindste lyde og skygger når det er. Blevet mørkt {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Er der nogen der har et forslag til, hvordan jeg kan hjælpe min hund,
Til at lade være med at gø over skygger og lyde når det er blevet mørkt?

Kommentarer på:  Hund gør over de mindste lyde og skygger når det er. Blevet mørkt
  • #1   5. mar 2015 hvor gammel er den - og ha den altid gjort det?

• #2   5. mar 2015 Han er 14 mdr og begyndte på det da han var 10- 11 mdr...... Ca omkring vintertid begyndte.

• #3   5. mar 2015 kan være "spøgelsesalderen", der dog oftest er omkring 9mdr- alderen - men ses også senere/og/eller i 2 omgange.

Desuden skal du være opmærksom på, om det er synet (er hunden labrador/blanding) - PRA viser sig ved natteblindhed, hvilket får hunden til at blive usikker i tusmørke/mindre lys.
    Det kan undersøges hos en specialdyrlæge i øjensygdomme. http://dsvo.dk/find-en-ojenpaneldyrlaege/

• #4   5. mar 2015 Der er labrador i ham ........ Og det er kunne indenfor at han regerer....... Han virker ikke usikker, men mere at det er mig der bor her. Når han gør og knurre så er det lige pludselig. Han har også lidt af det om dagen men slet ikke i sammen grad . Lyde fra fjernsyn og iPad spil regere han på. Men banker vi på døren eller vinduet så er han ligeglad. Skygger det kan være fra stearinlys der blaffer og sætter skygger på væggen . Eller en skygge på væggen af ham selv eller katten eller os. Så hopper han efter det og ligger op til leg og knurre og gør.
    Men måske man skulle få tjekket hans syn.

Kommentér på:
Hund gør over de mindste lyde og skygger når det er. Blevet mørkt