{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Hvad kan jeg gøre bedre for min hund i denne tid {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her med utrolig dårlig samvittighed overfor min hund.

Jeg blev opereret i sidste uge, fik fjernet galleblæren. Fik af vide det var en nem operation og jeg ville komme hjem samme dag og være i gang i løbet af et par dage. Sådan blev det ikke helt, måtte blive et par dage ekstra og så ro et par dage. Min dejlige Bassen tager det så fint også selv om han kun kommer på en kort tur hver dag rundt om blokken (min mand sidder i kørestol så det er lige hvad han kan klare at "gå" med hunden, da den ikke går så pænt i snor), resten af dagen bliver han lukket i haven og så selvfølgelig aktiveret indendørs med lidt forskelligt. Så får jeg det godt nok til at jeg selv kan gå lidt med hunden og vi tager nogle ture på ½ time (turens længde er vel til 15 min men jeg går langsomt og der er en bænk jeg kan holde pause på hvor han så kan løbe lidt rundt og lege). Men det varer ikke mange dage så bliver jeg indlagt igen, heldigvis kun et døgn. Jeg er kommet til at ødelægge en muskel i maven og skal holde mig helt i ro og må ikke gå med hunden før jeg er smertefri (og det må ikke komme før jeg er færdig med en uge på smertestillende, da jeg ikke er så god til at passe på når jeg får smertestillende).
Men denne gang da jeg blev indlagt, så havde hunden det ikke så godt. Han var tydelig ked af det og ville ikke spise. Den dag jeg kom hjem ville han heller ikke spise men det kom dog næste dag. Hvis jeg ser ud til at jeg vil gå ud af døren så begynder han at pive og blive urolig, også selv om jeg kun lige går ud og tømmer postkassen og min mand er hjemme. Han er ikke interesseret i aktivering (som han ellers plejer at have en fest med) og gider ikke lege. Og så må vi tilbage til de små ture rundt om blokken en gang om dagen med min mand, heldigvis har hunden stadig lyst til det trods jeg ikke kommer med. Desværre så har jeg ikke fundet nogen der har tid/lyst til at gå lidt mere med hunden, så jeg ved at det er et spørgsmål om tid før den bliver overfyldt med energi og begynder at stresse over det. Og har ikke råd til at betale mig fra det, vi e begge pensioneret.

Hvordan får jeg min stakkels hund til at blive glad igen? Den hund plejer at være altid glad. Og hvordan får jeg gjort bedst så han både kan blive aktiveret mentalt og fysisk? Og hvordan får jeg ham til at blive tryk ved at jeg går ud af døren igen?

Det var lidt nemmere med katten, den skældte mig ud en halv time, bed mig i låret og så var den som den altid har været smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan jeg gøre bedre for min hund i denne tid
Kommentér på:
Hvad kan jeg gøre bedre for min hund i denne tid

Annonce