{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Instruktøruddannelse {{forumTopicSubject}}

Hvor er det bedste sted på Sjælland at tage en instruktøruddannelse? Med mulighed for at videreuddanne sig til fx. adfærdsrådgiver.

Jeg har selv kigget på Hund & Træning, der er min egen træner uddannet.
Men vil lige høre hvad der ellers kan anbefales - og er der nogle steder man skal holde sig fra?

Hvad får jer til at vælge en træner til eller fra når I kigger på deres uddannelse og baggrund?

Og kender I til nogle tilsvarende uddannelser man kan tage i udlandet, fx. Australien, USA eller England?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Instruktøruddannelse
  • #1   12. okt 2017 Nå, nu har du jo nævnt Hund og Træning smiley

    Ellers umiddelbart kun dem, jeg kan anbefale herhjemme smiley


  • #2   12. okt 2017 Hund & Harmoni smiley

  • #3   13. okt 2017 Hund & Træning får også min største stemme.

    HVIS din primære interesse er adfærd - og ikke træning i gængs forstand - så kunne Irene Jarnved også være en mulighed.

    En anden vej kunne også være i klub-regi, hvor du ville kunne tage de grundlæggende uddannelser, så du "kun" skulle have overbygningerne efterfølgende hos fx. Hund og Træning.


  • #5   13. okt 2017 Jeg er selv i gang ved hund og træning, og jeg er SÅ glad for det. Kan kun anbefale deres uddannelse.

    Da jeg selv undersøgte markedet, kiggede jeg også på Canis og Irene Jarnved her på Sjælland. Canis blev fravalgt fordi de ikke har en adfærdsbehandleuddannelse. Irene Jarnved droppede jeg efter at have gået til hvalpetræning ved hendes elever. Vi måtte ikke bruge vores klikkere, for de blev ikke undervist i brugen af dem, så de ville ikke have dem frem under træningen. Derudover blev der brugt en del mere lokning end hvad jeg har lyst til. Og så var Irene også en del dyrere.


Kommentér på:
Instruktøruddannelse

Annonce