{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angstdæmpende injektion?
  • #2   26. dec 2017 Altså, der står at sprøjten SKAL gives den 29.12., så jeg tror ikke det er det samme.

  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #5   26. dec 2017 Vi kunne godt overveje det..

    iår er det 1000x værre end sidste år, så jeg har min tvivl på om det sidste år har god nok effekt :s


  • #9   26. dec 2017 Birgitta, Bella får CBD-olie, og det har ingen, som i INGEN, virkning på hendes lydangst!

    Jeg ville sådan ønske at folk ikke ukritisk kastede sig ud i at anbefale "mirakel-produkter" til alt. Stakkels de hunde, hvis ejere tror at CBD-olie vil give dem et angstfrit nytår smiley Særligt hvis man har én af de hunde, hvor man kan overveje at anvende injektionen her, altså en hund med svær angst, hvor andre præparater ikke er nok!

    Det er næsten lige så åndssvagt som rådet med at give babymælk, bortset fra at CBD ikke slår maven i stykker.


  • #12   26. dec 2017 Det bliver ikke aktuelt, da injektionen kun gives i Varde. Men jeg var nysgerrig på hvad det er.

    Og det KAN ikke sammenlignes med CBD, Kalm, Zyklene eller andet. Og jeg synes det er hul i hovedet at rådgive om lydangst, når man ikke har den fjerneste ide om hvordan det er smiley Du gambler rigeligt med din egen hund. Lad være med at gamble med andres.


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #13   26. dec 2017 birgitta: hvordan ved du at ingen har hørt om den?? smiley smiley

  • #14   26. dec 2017 AT, ved du slet ikke at ALLE er på HG? Og hvis man har spurgt herinde, og ingen ved det, så er faktum at INGEN ved noget.

    Ironi kan forekomme smiley


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #15   26. dec 2017 A;: HG er gud!!
    hvis HG ikke kender det, så kender ingen det smiley
    (eller retter hvis 7 brugere ikke kender det, så kender ingen det)


  • #16   26. dec 2017 Præcis smiley

    Og skidt med at de der amatører fra Anicura bruger det. Og et par andre dyrlæger. For hvis Birgitta ikke ved det, er der INGEN der ved det. Basta smiley


  • #19   26. dec 2017 Stop dig selv, Birgitta. Du konstaterer i indlæg nr 6 at ingen har hørt om det. Og med ingen mener du dig selv og en håndfuld andre. Jeg kan med sindsro fortælle at jeg til enhver tid vil tro en dyrlæge, fremfor dig. Om du så havde haft 100 hunde, ville det i sig selv ikke være et kvalitetsstempel.

    Faktum er at du ikke aner klap om CBD oliens effekt på lydangst. Du antager. Jeg har en hund med lydangst, som får CBD uden effekt på dét problem. Hvem af os tænker du har mest erfaring på CDB og lydangst? Jeg synes det er et ufatteligt dårligt råd, når man råder til noget man ikke selv har den fjerneste ide om. Og det er stakkels angste hunde der taber. Øv!


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #20   26. dec 2017 Birgitta: Men du kan da ikke for alvor mene, at fordi 6 mennesker ikke har hørt om det, så er lige med at ingen har hørt om det.?

    Havde vi haft de 1000 kr. og virkningen var dokumenteret, og sikker, så havde vi kørt rollo der op.


  • #22   26. dec 2017 AT, der skulle være 75% gode tilbagemeldinger på injektionen. Fordelen er at den holder i 72 timer. Jeg tror at vi hopper på Sileo, og har noget stesolid til backup i år. Og så håber jeg at der ikke er så meget fyrværkeri ude hvor vi bor nu.

    Fryseren bliver fyldt med ben som vanligt. Jeg plejer at købe nogle gode oksekraftben med godt med kød og sener på ydersiden, piller marven ud og erstatter med leverpostej. Og så fylder jeg tørrede struber med vådfoder, enten kallun eller hest (det er dem der dufter stærkest). Og så suppleres der med helt almindelig rå ben, hvis det er nødvendigt. Nytårsaften er virkelig et helvede for Bella! Jeg håber at Rollo kommer godt igennem smiley


  • #23   26. dec 2017 Hun har fået 21 dråber dagligt i 3 måneder, og der er INGEN forskel ved lyde (torden og skud). Hun er nøjagtig lige så angst som altid. Er det svar nok?

  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #25   26. dec 2017 A: vi brugte Calm i dagene op til, og thundershirt - fungerede fint.
    på dagen, inden midnat fik han sileo el. stesolid, og det tog det værste, så han ikke gik helt i sort.

    men som han allerede nu har reageret ved de affyringer der har været (som desværre har været en del), så tvivler jeg på at det er effektivt nok.

    Men jeg skal snakke med dyrlægen i morgen, og se om han kender til injektionen, eller om vi kan gøre andet, for at sikre aller bedst.


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #26   26. dec 2017 Birgitta: nu overtolker du vidst en del.

    der er vidst stor forskel på at 6 personer svare, også antage at det er det korrekte, og at alle brugere svare, også antage at det er det korrekte.

    men faktum er, at man ud fra 6 brugere ikke kan antage noget som helst.

    Det fremgår tydeligt at det ikke bare er en injektion, men et markant stærkee middel end meget andet, som kræver en gennemgang af hendes fysisketilstand. jeg vil næsten fristet til at sige, at det er en løsning man kun benytter som aller sidste mulighed.


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #29   26. dec 2017 Lens: det ser ud til at alle deres afdelinger benytter sig af det.
    Så kan ikke se hvad der skulle være sært ved det?

    Der skrives jo heller aldrig hvad en bedøvende sprøjte indeholder. Men det er derimod ting man taler om når man tager kontakt til dem.

    jeg har skrevet og spurgt hvilken effekt, og størrelse på effekt det har, og hvad der indeholder.
    så kan vende tilbage med et svar, hvis de svare smiley


  • #30   26. dec 2017 Birgitta for dælen da! Hunden vejer 37 kg - det er IKKE din Silke. Hendes standard-dosis er 14 dråber. Jeg ved at vi bruger samme slags, eftersom du mange gange har linket til den du bruger. Jeg køber hos Lise herindefra. Det er billigere end der hvor du køber, og varen kommer næste dag. Som du kan læse af beskrivelsen, kan man efter behov give mere end standard.

    https://www.canisvitae.dk/cbd-olie-til-hund-50ml

    Bella har ikke fået det for angst, men for gigt. Og det har ikke haft nogen effekt på hendes lydangst.

    Men jeg synes det er imponerende at du er blevet ekspert på de dråber på 3 måneder.


  • #32   26. dec 2017 Lens, det er svært at forklare. Altså, hun får både Flexadin og Dog Stride. Men lige nu er vi i sommerhus, og jeg har glemt CBD'en. Og det kan jeg godt mærke på hende. Som jeg oplever det, er der en mindre smertelindrende effekt, men ud over det, er det som om hendes generelle velbefindende bliver bedre. Det er svært for mig at forklare!

    Jeg har lige købt hendes 2. flaske, og det har jeg kun gjort fordi jeg synes der er effekt. Men det er slet ikke den mirakelkur som fx Birgitta gør det til.


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #35   27. dec 2017 birgitta: det giver også god mening at du vil benytte en gennemtestet, godkendt produkt, men glædeligt fylder din hund med naturmedicin, som du ikke ved hvad indeholder, og hvor du ikke engang kan være garanteret at modtage samme kvalitet hver gang..

    det er da logik for burhøns. (ironi kan forekomme)


  • #36   27. dec 2017 Birgitta, nu handler tråden ikke om hverken dig eller Silke. Overhovedet ikke, faktisk.

    Den handler om nytårsangste hunde, og en injektion som kan afhjælpe angsten. Du er velkommen til at udbrede dine budskaber alle mulige steder, men det behøver ikke være i denne tråd. Men hold din nu en smule til emnet.

    Hvis du ikke ved noget om emnet, så er det måske tidspunktet til at holde sig fra tasterne smiley


  • #38   27. dec 2017 Jeg vil rigtig gerne høre mere om det middel hvis nogen prøver det;) her i pensionen bruger vi DAP i stikkontakten, nogle hunde har et DAP halsbånd på, jeg ser faktisk fin effekt på de hunde vi har her, vi har kun haft en hund som var lysfølsom selv, hun er død nu, men hun klarede sig fint med baldrian i ret store mængter og DAP smiley

  • #39   27. dec 2017 Obs det der canabis olie har jeg ikke prøvet på hunde, har prøvet det selv mod mine smerter og det har ingen effekt, desuden får jeg meget kraftige mavesmerter når jeg tager det;)

  • #41   27. dec 2017 Det er ikke meprobromat. Den eneste grund til at jeg ved det, er fordi jeg spurgte en af dyrlægerne (som jeg gik i gymnasiet med) om indsprøjtningen, og hun spurgte om jeg havde prøvet meprobromat på Bella. Men den er et alternativ til meprobromat. Men samme dyreklinik udskriver meprobromat.

Kommentér på:
Angstdæmpende injektion?

Annonce