{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Forskel på han og hun over for mand eller kvinde {{forumTopicSubject}}

Hej dagens undrene spørgsmål . Vores gamle hund var en tæve og nå jeg nærmede mig hende eller kom hjem fra arbejde . Vågnede om morgen så piskede halen og røven kørte fra side til side samt dagen igennem fulgte hun mig ved min side Men med konen var det helt modsat der svingede hun lige halen 2-3 gang og så var det det.
Nu har vi fået vores elskede store bamse dreng .og her er det helt modsat han dårlig kikke op når jeg går forbi eller kommer hjem fra arbejde . Hvor mod når konen eller børnene kommer så køre hele kroppen af glæde. Det mærkeligt er han følge mig rundt. Men det give som konen også sagde før med vores tæve lidt en følelse af man bare er en der servere mad. Så tænkte jeg lidt er der forskel på om det er en tæve eller han i tilknytningen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på han og hun over for mand eller kvinde
  • #1   31. dec 2017 Ingen forskel. Jeg har både hanhunde og tæver, de er alle begejstrede for mig smiley Til gengæld bor jeg alene, så de har ikke så mange andre valg smiley

    Tænker at det handler om kemi, hund og ejer imellem. Nogle hunde har man bare bedre kemi med, uanset køn.


  • #2   31. dec 2017 Arr øv det var det jeg var bange for håbede bare det kunne være køns bestemt he . Det øv er det er min hund konen er ikke så hunde interesserede så det mig der laver alt med den men konen den er glad for så jeg kan mærke lidt jeg har svært ved at finde den samme begejstring for at komme hjem til ham som med min gamle hund og det er lidt svært og ser på at konen er ligeglad med hans logen når man stå og er jaloux men sådan må det bare være

  • #3   31. dec 2017 Hvem af jer giver ham mad ? Som regel kan en hunds loyalitet “købes” med mad og godbider smiley

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #4   31. dec 2017 Hvis du er den sjove skal den nok ændre mening. Stå for leg og mad. Har haft begge køn og ikke mærket forskel.

  • #5   31. dec 2017 Det er mig hovedsagelig der giver mad .træner ordner pels leger propper ham med godbidder. Som skrevet det er mit ønske og have hund .det mig der har valgt ham hentet ham konen elsker ham men har slet ikke samme tilknytning til hund som jer har for mig er det barn nr 3 Og det er heller ikke sådan at han ikke virker glad for mig men mere sådan.. når er det bare ham der kommer hjem agtig

  • #6   31. dec 2017 Hold øje med om konen stikker ham nogle ekstra lækre godbider smiley

  • #8   31. dec 2017 Her er der heller ingen forskel, vi har en af hvert køn, og de elsker min kæreste stort set ligeså meget som mig, reagere ligeså glad når det er ham der kommer hjem, på trods af at jeg har haft dem hele deres liv næsten, og min kæreste har haft dem et halvt år. (De er 5 og 3 år gamle) smiley

    Det er dog stadig moar der er bedst hvis de ikke har det så godt. Men far kan sagtens bruges.


  • #10   31. dec 2017 Jeg skruer bestemt hele ikke ned . Jeg bruge alt min tid på min hund . Han følger mig allevejene og jeg elsker ham . Men bliver bare lidt mut inden i når man stå op om morgen og går forbi ham og han bare kikke skråt op på en. Men når konen går forbi så flyver han op og hale og rumpe pisker fra side til side. Så får man lidt den der OK var det hvad jeg betyder for dig agtig følelse. Og den synes jeg er svær når jeg har haft så tæt et forhold med min gamle hund da jeg fik følelsen af jeg var dens et og alt. ( Da det jo er min hund ) det er klart mig der bruge mest tid sammen med ham

  • #11   31. dec 2017 Så giv ham en grund til at blive begejstret for dig, når du går forbi ham om morgenen smiley Nus ham, stik ham en godbid, snak til ham eller ?
    Hunde kan mærke det, hvis man ubevidst holder afstand. Giv ham ubetinget kærlighed, så får du det samme igen smiley


  • #12   31. dec 2017 Jeg holder ingen afstand hvis jeg nyder ham meget mere end jeg allerede gør så har han ikke mere pels tilbage . Jeg hygger jeg lege jeg nuser jeg bruger alt min fritid på ham jeg stå op klokken 5 om morgen for at have et par timer med ham inden jeg skal på job. Har det faktisk næsten skidt over jeg bruge mere tid med ham end børnene. Konen stå op giver ham godmorgen krammer går end lille tur med ham når hun kommer hjem fra job kl 15 og så er jeg hjemme klokken 16 og bruger tid på ham fuldstændig det samme som jeg gjorde med min gamle hund tænke lige gyldigt hvordan kan mig jo aldrig tvinge nogen til at holde mere af en end en anden. Så det jo nok bare sådan at det er konen ham er faldet for og mig der skal lære og accepterer det.

  • #13   31. dec 2017 Her har vi 3, og de er alle "fars hunde" - 2 tæver og en han.
    Det er mig der lufter, fodre, børster, træner osv.

    Min teori er, at hundene ved jeg forlanger noget af dem, så når vi er hjemme i deres base, søger de til min kæreste, fordi han absolut INTET forlanger af dem, andet end hygge smiley


  • #14   31. dec 2017 Det tror jeg er rigtig, Krøllet Kærlighed.

    Min Coco bor jo med mig alene, men hun har alle dage været fuldstændig vild med mænd (som hvalp også fremmede mænd, vi passerede på gaden - PINLIGT! smiley )
    Især min bror og min far, da jeg havde en kæreste også ham, bliver hun helt fuldstændig fjollet over! Og det blev jeg især i starten af hendes liv lidt jaloux over...
    Men i sidste ende er det mig, der betyder noget for hende smiley Går jeg, eller beder jeg hende om noget, så flyver hun op og søger mig.
    Vi skulle bare lige finde hinanden og det tog nok egentlig godt et års tid, men især hjalp det, da jeg indså, at selvom hun bliver topfjollet sammen med de her mænd, så er hun i sidste ende min hund.

    Og det lyder som om din hund også er det, TS, når du fx skriver det her med at han følger dig rundt - han ved godt hvem det betaler sig at holde sig nærest smiley


  • #15   31. dec 2017 Vores gamle hund var en tæve, og gav os lige meget opmærksomhed, men aldrig på samme tid. Én dag kunne mor bruges, og en anden dag kunne far bruges. Til gengæld, når den ene kunne bruges, ænsede kun ikke den anden, men kom gladeligt når den rigtige kaldte. smiley

    Nu har vi fået en han hvalp, og der har jeg måttet erkende, at han er fars hund. Generelt elsker han mænd. Han har også masser af hjerterum til mig, og jeg får masser af kys og kram, men ved far der kører halen altså bare på fuld blus, og han bliver bund ulykkelig når far går ud af døren (til trods for at han kun har været her i 3 dage). Nu har jeg ikke forladt ham endnu, så ved så ikke hvordan han ville reagere på det.
    Det er mig der er sammen med ham det meste af tiden, og fodrer og går med ham 80% af tiden.


  • #16   31. dec 2017 herhjemme vil gonzo nogen gange ikk manden overhovedet men har også haft hunden længere tid end manden og tror måske lidt det er det. da vores tæve er ligeså glad for manden som for mig

  • #18   31. dec 2017 Ingen forskel her, andet end at jeg jo selvfølgelig er meget alene med dem og det derfor også er mig der er glade for.
    Til gengæld elsker de børn og jeg er luft for dem når her er børn.


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #19   1. jan 2018 Vores gamle hund var klart mest til mig.
    Kæresten var jaloux.

    Den nuværende er mest mors hund.
    Det er jeg sindsygt glad for, så kan hun prøve hvor dejligt det er og have det gode forhold.

    Det er mig der laver mest med ham, og er mest hjemme med ham.
    Han er en pleaser, så det er slet ikke fordi han ikke gider mig.


  • #20   1. jan 2018 Her har vi en hanhund, som klart er mest min. Han ligger helst ved mig, sover helst i min fodende, putter helst med mig osv., undtagelsen er når vi spiser, der sidder han klistret op af min kæreste, men det er så også kun ham, som kan finde på at fodre ved bordet smiley . Det er mig som træner og leger mest med Atlas, men vi deles om turene og fodring, dog går jeg længere og mere interessante ture med ham. Jeg tror, at det har størst betydning, at jeg er den, som giver adgang til de mest spændende ting.

Kommentér på:
Forskel på han og hun over for mand eller kvinde

Annonce