{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  PUFFF ... tråd væk ... Igen ...igen ... igen ...
  • #2   2. jan Åh. Jeg er bekymret for pigen.

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

Følgere: 5 Emner: 24 Svar: 2.501
    #3   2. jan Jeg er ikke bekymret for hende. Mit bud er at enten har kæresten fulgt med i tråden og det har hun fundet ud af (hun viste ham jo selv tråden), eller også gad hun ikke blive kaldt "tøs" i tråden.

Jeg tror heldigvis at hun fik en rimelig klar ide om hvad vi alle synes og jeg håber det har vakt tanker hos hende.

• #5   2. jan Det var en vild historie.. Håber hun er ok og får styr på det hele.

• #6   2. jan ????

• #7   2. jan SÅ FORTÆL DOG

• #8   2. jan Er det tråden med svigermor der havde købt hund der er forsvundet?

• #9   2. jan Jeps

• #11   2. jan Hun er sikkert blevet dolket af svigermoren.. Hvis hun bliver efterlyst bør man som det første undersøge dsg´ens bæ for menneske-dna. xD

• #13   2. jan Nå ... du fik nok lige rettet det du skrev først Vark .... Du er sgu underlig ... ...

• #14   2. jan Hvordan hulen kom det til at nogen kaldte hende tøs?

• #15   2. jan #13 Åh tak da! Det andet lød lidt for saftigt i det syntes jeg alligevel.

• #16   2. jan ch: jeg formastede mig til at skrive at krisecentre var for kvinder og børn i voldelige forhold og f.eks æresrelaterede sager og ikke en tøs hvis kæreste er en mega røv med øre.

onde onde mig

• #17   2. jan ærligt så tænkte jeg Troll lige fra første til sidste indlæg hun skrev.. jeg håber da at jeg har ret.

• #18   2. jan krisecentre er OGSÅ for kvinder i psykisk voldige forhold..

Sådan et forhold kan lede til PTSD

• #19   2. jan der er altså forskel på at være uenige om en hund og være udsat for psykisk vold. tro mig, jeg har tjekket.

• #20   2. jan Er Enig med Sarah...

At man skændes om en hund, det er altså ikke et friplads til et krisecenter

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#22   2. jan Oh jo, men at kæresten anskaffer en hund og synes kæresten skal passe den kan nok ikke betegnes som noget der kræver krisecenter.

Kæresten er en røv og hun bør forlade ham, men ikke til et krisecenter.

Så jeg er enig med *med Boesen...'s indlæg, men det kunne godt opfattes forkert når det er skrevet i en grim tone, som TS kan have misforstået som rettet mod hende.

• #24   2. jan Kæreste og svigermor kommer med en hund, pige vil ikke have hund, kæreste er en nar, og hunden skal være der, hun skal ikke... Det fik hun også at vide...

Krisecenter.. nej...

Tag hjem til en veninde og sov en uges tid, æd noget mcd mad, kom videre, og smør alle idiotens ting ind i leverpostej...

• #25   2. jan Det er muligt det var en "Troll" .... ok ... hvis det var , så er jeg hoppet i med begge ben ... igen ... det gjorde jeg også med ..."Mark " ... " Fisk " ... osv. .... ....

Det er måske fordi jeg tror for meget på det folk skriver herinde.

Hvis det IKKE var en " Troll " ... så er det satme synd for hende ... og ikke nødvendigt at kalde hende en " tøs " .... selvom det måske ikke lige var henført til hende ... men generelt. ...

• #27   2. jan Så bruger man vel sine forældre eller venner.

• #28   2. jan man får fingeren ud, slår op med ham, æder 2 liter is hos en veninde og kommer videre. når man er over 18 klare man sig selv med mindre man har fede forældre/venner

• #30   2. jan selvfølgelig er det det! hvis man vil det

• #32   2. jan ha ha okay, eller også kaldes det erfaring

• #33   2. jan Så let kunne jeg aldrig tage et forhold...

• #34   2. jan Arg usympatisk er det vel næppe.. virkeligheden er vist ordet du leder efter

• #36   2. jan Man kan sgu blive NØDT til at gøre noget selv, lette røven og komme videre...

Det kan være skide svært, men hvem skulle ellers gøre det???

• #40   2. jan Ja, men det er ikke sikkert at folk står og hjælper dig op..

Så må man selv

• #42   2. jan Ja men det må man jo selv gøre...

Man bliver altså nødt til at gøre noget selv i sådan en situation...

• #45   2. jan Åh nej altså!

jamen for fanden, pak dine gucci sko og pis af!!!

Sparta spark idioten i halsen og sæt carrie underwwod på ipoden og smut!

• #47   2. jan Krisecenter er for vidt. Men hvis det hun skrev var sandt. Så var han da seriøst på grænsen til at være ondskabsfuld manipulerende. Jeg tror nu hun fik noget ud af tråden og blev bekræftet i nogen tanker hun selv har haft

Men når et helt forum går agurk og råber om krisecenter osv, så bliver det nok for voldsomt. Når man selv lever i et dårligt forhold, så lægger man ikke mærke til det på samme måde, som når nogen udefra høre om det.

Det er nemt at sidde bag skærmen og være den ultimative Xena Keyboard warrior: GÅ FRA HAM, GÅ PÅ KRISECENTER, FLYGT!, TAG TIL DIN MOR.

Og ang slettet tråd, who fucking cares. Hvis det var det hun havde brug for så kom dog videre i livet altså. Der må sgu da være en hund der skal gåes med eller en bankeplade der skulle udfyldes

• #48   2. jan Hun er mega ked af det, og VRED, og hun føler ikke hun bliver respekteret..

Flere skriver at hun bør overveje at smutte, for han siger jo selv at hun kan smutte...

Så er der noget med krise center, og ja.. resten kender vi jo...

Hvis ens kæreste er en nar i en sådan grad at man slet ikke ved hvad man skal gøre af sig selv, så bør man nok tage en serie binge på en venindens sofa et par dage og tage den derfra...

• #49   2. jan Wauw...!

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#50   2. jan Nu elskede hun jo sin kæreste og ønskede ikke at forlade ham pga. en hund. Hun ville se om ikke det blev bedre. Mon ikke det ender med at kæresten får sin vilje og hun kommer til at hænge på al arbejdet med hunden...

• AT
    AT Online Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 1.183
    #51   2. jan stakkels pigebarn. har virkelig ondt af hende

når man selv har levet i et forhold med en max manipulerende kæreste, så kan man blive "hjernevasket" til at tro alt.

Det er så nemt at sidde bag en skærm og sige at hun bare skal smutte, men det er jo desværre ikke så lige til

jeg håber virkelig for hende at det hele løser sig, til det gode. bøde for hende og hunden

• #52   2. jan Når man er 20 år og har boet sammen med en fyr i 6 mdr, så burde det ikke være det tungeste regnestykke altså!

Alternativt havde jeg købt en gal vaksebjørn og sluppet løs i lejligheden og sagt at den var fra min far

• AT
    AT Online Tilmeldt:
    apr 2017

#53   2. jan Minion: at noget er så nemt for dig, er altså ikke ensbetydende med at det er nemt for andre.

• #54   2. jan "Sparta spark idioten i halsen og sæt carrie underwwod på ipoden og smut!"

Forhelvede, troede lige Carrie Underwood var noget Heavy "you go gurl" Rock af en art Dit maleri blev lidt fesen efter en google tur

• #55   2. jan Nej bestemt ikke...

men det nytter altså heller ikke noget at kalde til tuderåd, og sidde helt passiv hver gang noget ikke går som man ønsker...

Man bliver nødt til, på et eller andet tidspunkt i sit liv, at lette røven, ja pardone, ellers sker der aldrig noget som helst...

Det er hårdt JA, men man bliver sgu nødt til det...

• AT
    AT Online Tilmeldt:
    apr 2017

#57   2. jan Minion: det var da ikke i nærheden af en tudetråd??

• #58   2. jan Johnny, ja men hun er vidst noget oh damn you go guuurl!!!

• #59   2. jan skrev heller ikke tudetråd

• AT
    AT Online Tilmeldt:
    apr 2017

#60   2. jan minion: beklager. min fejl.

• #61   2. jan Og har ikke skrevet at det er nemt, men blot at man nogen gange bliver nødt til at gøre noget selv...

• AT
    AT Online Tilmeldt:
    apr 2017

#62   2. jan Minion: så er det nok måden du får formuleret dig på, som for det til at fremstå ret så simpelt...

• #64   2. jan Jamen AT, jeg VED at det ikke er simpelt...

Et parforhold er sgu hårdt arbejde, i know, vi køre på... hmm 11 år nu?? 12. måske, og vi har da satme også været ved at slå hinanden ihjel!!! For satan den har været høj, flere gange, men satme aldrig over en impulshund fra svigermor, hvor jeg bare kunne pisse af... OH NO!

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 7 Emner: 10 Svar: 3.369
    #65   3. jan AG. Jeg tror du er den eneste der ikke kan se problemet i at skulle passe en hund som man ikke ønsker. For det var det der var tale om. Her er rengøring nok det mindste problem.

At man bare kan smutte er da ikke det samme som at man ikke kan være såret og føle sig overhørt. Den følelse har hun da alt muligt ret til at have.

Vi kender det sikkert alle sammen. Man er gal på en person og fortæller det. Når andre så giver sin mening tager man personen i forsvar. Til sidst blev det bare til en kamp om hvor modbydelig kæresten var.

Forstår godt hun slettede tråden.

• #67   3. jan Jeg tænker mere at hun måske slettede tråden fordi folk begyndte at stille spørgsmål til hvorvidt hun var en troll. Det sidste jeg så i tråden var den kørt lidt af sporet.

Og hvad angår om hun skal på krisecenter, så er svaret klart nej. Jeg har flygtet fra krisecenter til krisecenter med min mor som helt lille, og det er ikke bare en for sjov ting. Det er noget man gør, når man er ude i trusler, vold, svær psykisk terror osv.
    Det er rigtig træls dét hun har været igennem, men det er et problem hun selv kan klare med hjælp fra venner og familie.

• #68   3. jan Ikke vælger at løse det?
    Hvem i alverden siger, at hun ikke gør det?

At man ikke adlyder på HG's kommando i det sekund, den er afgivet, betyder dælme ikke, at man ikke handler.

At bryde et forhold op kræver altså for nogen en smule refleksion og måske også forberedelse - både mentalt og praktisk.
    At der ikke er sket det store synlige et døgn efter en HG-åbenbaring er vel ikke grundlag for domsfældelse og troll-beskyldninger??

Der fældes edderbukme hårde domme her, hvis der ikke rettes ind.

Det er så let at diktere andre, hvordan de skal handle..

• #70   3. jan Nu var jeg ikke meget på HG i går og så ikke udviklingen, men jeg regnede faktisk med, at tråden blev slettet, INDEN der blev talt om krisecenter, eller hvad det nu var, der fik den til at løbe af sporet. TS fik det, hun vel ønskede - medhold i, at det ikke var hende, der var idiot. Herefter var der ikke rigtig nogen grund til tråden - nok tværtimod - altså flere grunde til, at den IKKE var der.

• #71   3. jan Jeg ser egentlig mig selv som værende temmelig stærk og robust. Ikke desto mindre har jeg brugt 11 år af mit liv i et forhold, som de sidste mange år var rigtig skidt for mig. Det tog mig mange år, og flere forsøg, før jeg endelig fik mod til at bryde ud af det.

Nu, næsten 1 år efter, synes jeg stadig at det er pisse svært. Dels er jeg rigtig ked af alle de år hvor jeg lod stå til og spildte tiden, dels er jeg ked af at jeg ikke formåede at ændre på alt det der var galt.

Det praktiske i at flytte trak tænder ud. Og hele situationen med at få omverdenen til at forstå mit valg trak tænder ud. Men det hårdeste var ubetinget selv at sluge den kamel det var. At jeg havde investeret så meget af mit liv i noget der ikke fungerede.

Jeg forstår godt hvorfor det ikke er nemt bare at trække på skulderen, pakke sit lort og skride. Uanset hvor gammel man er. Hvis Sarah fx ikke har et godt netværk, kan det altså være meget overvældende at stå i. Særligt hvis man samtidig oprigtigt er i tvivl om, hvorvidt det i virkeligheden er en selv der tager fejl.

Jeg nægter at tro at hun var en troll. Og jeg håber sgu at hun kommer ud af det her med skindet på næsen!

• #73   3. jan Sidste nyt er at hun er set trave op af Istedgade med 4 plast poser fra Netto ledende efter et krisecenter.

Hvem manipulerer hende ? kæresten eller HG ?

Håber trods alt at hun Troller eller har erkendt at denne tråd er uheldig.

• #74   3. jan Det er en vigtig pointe, John.
    At HG lægger tvang på hende er ikke spor bedre end at kæresten gør.

Og jo, det er også tvang at antyde at et menneske er forkert, hvis det handler anderledes end en selv.
    Det er lige præcis der, man begynder at miste sig selv, hvis man bare flyder med.

• #75   3. jan Jeg synes faktisk at brugerne herinde var lige så slemme som kæresten og jeg forstår godt at hun slettede. Ærlig talt.

• #76   3. jan "Hvis de elsker hinanden finder de da også en løsning på de problemer og uenigheder der vil opstå. "

Der blev jo reageret på, at fyren havde sagt, at hvis ikke hun ville passe hunden, så måtte hun heller ikke være i lejligheden. Kan man ikke tale med ham om det, og blive enige om et eller andet, så ER der vel ikke anden løsning end at skride i den situation? Eller skulle man blive og være hundepasser? Det er i hvert fald den sætning, jeg reagerede på. Jeg har ikke dømt det som værende psykisk vold, at kæresten var psykopat, at TS skulle på krisecenter eller andre lignende ting, der blev skrevet i tråden, men personligt ville jeg ikke kunne se anden udvej end at skride, hvis han stillede sådan nogle krav, jeg fandt dybt urimelige.

• #77   3. jan Der er kun en, der kan afgøre om forholdet er værd at kæmpe for...

Og selvom hun skulle nå til den konklusion at det ikke er, er det ikke sikkert det er nu, hun går.
    Situationen forenkles til det absurde i denne tråd.

• #78   3. jan Hvis hun ikke troller så er tråden da under alle omstændigheder ganske subjektiv

• #80   3. jan “man får fingeren ud, slår op med ham, æder 2 liter is hos en veninde og kommer videre.”

“Snup en tudekiks i nogle dage og så kom videre.”

“jamen for fanden, pak dine gucci sko og pis af!!!”

Som man kan sige det... kunne det overvejes at sådan en arrogance vil have komplet modsat virkning end forventet, hvis det er sådan nogle reaktioner, man som ung kvinde bliver mødt med?

• #81   3. jan #80 ... selvfølgelig kan de have en modsat virkning .... og det er igen problemet med det skrevne og når man ikke kender hinanden,,,

de der ting kunne såmænd godt være sagt af en der, selvom det er meget "hårdt/firkantet" formuleret faktisk mener det i allerbedste mening ... som i at meningen er : det du fortæller lyder ikke sundt, se at komme ud af det ....

jeg kan godt selv formulere mig hårdt, ved brug af sarkasme o.lign. og så faktisk mene det af et godt hjerte ....

• #82   3. jan Præcis Funke.
    Sådan skriver man bare ikke til en anden person.

• AT
    AT Online Tilmeldt:
    apr 2017

#83   3. jan hvorfor er det egentligt at nogen folk tror at det var en Troll??

• #84   3. jan Hvorfor er det, at vi bruger så meget tid på det? Hun bad om råd, fik mere end rigeligt, og har sig nogle overvejelser foran sig som hverken bliver gjort nemmere eller hurtigere af at der lægges pres på hende. Så selvfølgelig slettede hun.

Er det på tide at vi synger med på Elsas sang? [Let It Go]

• #85   3. jan jeg tror det fordi det bla. undre mig at man ud af det blå vælger at oprette sig på sådan side og så hælde sit hjerte ud,, det kan godt lade sig gøre ja, men for mig så er helt nye brugere med lidt for vilde historier altid lidt et rødt flag, så passer hende tidslinie heller ikke helt, først skulle de finde udad det når han skulle på arbejde D. 3, så døde trådeb lidt, og vupti skulle han på arbejde D.1 .. det er jo heller ikke utænkeligt, planer kan jo ændres, men jeg ser stadig sammenfaldet. det er nogen af grundene til at jeg har en mistanke om det. og hvis man læste tråden igennem et par gange var der bare flere ting i forklaringen jeg studsede over.. men som sagt så håber jeg da at hun er en Troll og der ikke findes sådan en kæmpe nar af en kæreste i virkeligheden

• AT
    AT Online Tilmeldt:
    apr 2017

#86   3. jan Steffen: så du tror at de fleste nye brugere er en Troll, hvis de opretter en tråd der har lidt mere indhold end f.eks. lidt ligegyldige tråd?? (sådan lidt sat på spidsen).

jeg har ikke selv haft tanken, om at det kunne være en troll, og tror det heller ikke. Jeg kan bare godt undres over at så mange råber TROLL så hurtigt, og er så dømmende over for så mange brugere

• #87   3. jan arg, det er meget sat på spidsen ihvertfald, men når der er så meget drama som i denne her tråd vil jeg da godt indrømme at jeg tænker "kan det nu passe" og så er der bare abdre ting i denne her tråd der har gjort at jeg ikke umiddelbart har ændret den tanke.

jeg synes ikke at jeg har set nogen råbe Troll før mig i denne her tråd, men jeg fik heller ikke den sidste dag med af tråden, og kan kan være jeg har overset det uanset

• #88   3. jan Hvis jeg havde startet en tråd om noget meget personligt på et forum, og folk begyndte at stille spørgsmål til om jeg var en troll, så tror jeg altså også godt at jeg kunne finde på at slette tråden. Særligt som det sidste kørte. Det løb en anelse af sporet = ikke mere brugbart.

Og stod jeg i et lignende problem tror jeg også at jeg ville foretrække at oprette mig på et forum a la HG, hvor jeg kunne holde mig anonym, fremfor Facebook.

• #89   4. jan men igen... er der nogen i den oprindelige tråd der sagde Troll??? det er et seriøst spørgsmål, jeg så det ikke. men jeg så heller ikke den sidste 1½ dag af den

• #90   5. jan Ja det var der Steffen

• #91   5. jan Altså man skal aldrig sige aldrig... man ser jo osse folk oprette sig udelukkende for at skaffe stemmer eller deltagere i whatever undersøgelse der übersjældent har noget med hunde at gøre.

Personligt er jeg så ikke rigtigt typen der ville melde mig ind på et hundeforum, for at starte ud med et problem der ikke var hunderelateret... men alle er jo ikke som mig (og det er verden sgu nok glad for)

• #92   5. jan Tråden VAR da hunderelateret, Gotta....

• #93   5. jan jojo Isabelle, det var den da.
    Men vi ser godt nok osse spritnye brugere som starter første indlæg med diverse personlige problemer der ikke inkludere en vuffelivov.

Kommentér på:
PUFFF ... tråd væk ... Igen ...igen ... igen ...