{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Tørre trædepuder {{forumTopicSubject}}

min hund bimmers trædepuder er ved at blive ret tørre jeg gætter på det er fordi han er ude i det kolde vejr men jeg ved ikke helt om det er skadeligt for ham så jeg vil endeligt gerne undgå det så vis i ved om der findes noget man kan smøre på som kokosnødde olie eller noget andet håber virkeligt der er nogle der vil hjælpe da jeg syndes det er synd for ham

Kommentarer på:  Tørre trædepuder
  • #1   9. mar Jeg har købt sådan nogle "ballonsko" fra pawz til de to der bor hos mig.. Det er dog kun til korte ture! Jeg har også købt B&B Paw Care der skal smøres på før og efter gåtur - det er til brug ved de længere ture Jeg har lige købt det hele i går så ved endnu ikke om det er en "mirakelkur", men skoene gør i hvertfald sit til at de ikke får salt i poterne..

• #2   9. mar Jeg smører poterne i Helosan pattesalve

• #3   9. mar StrongPaws fra Innordic har været fantastisk for Bellens poter og jeg kan i høj grad anbefale det.
    Det forebygger skader på trædepuderne helt eminent.

• #4   9. mar Bruger Kovaline 1-2 gange i ugen her om vinteren. Det hjælper rigtig meget.
    Min lab har også tendens til tørre poter.

• #5   10. mar Allerede i oktober/november, når der begynder at være frostvejr, plejede jeg at smører vovsen poter med vaseline, før sengetid. Så kan det sidde og blødgøre hele natten og vovsen får ikke tørret baseline af over det hele.

At poterne bliver tørre, skyldes mest alt det salt, der skal smides. Det er derfor vigtigt, at du skylder poterne, for at få den af, nær den er inde..

Kommentér på:
Tørre trædepuder