{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Lille Elmer {{forumTopicSubject}}

Hej herinde

Jeg er gået hen og blevet passivt medlem af siden her, men tænkte lige jeg ville vise hvor stor min skønne lille Elmo er blevet Vax' arvtager er simpelthen så skøn, og han udvikler sig med rivende hastighed.
D. 26/12 blev han udstillet til juleskue i kreds 23 og blev VV7 trods lange ben og ingen krop så det var rigtig fint Han har ikke helt udviklet sig som håbet rent udstillingsmæssigt, han vokser lidt som en forvirret teenagedreng, men vi må se. Det kan være det kommer igen, og hvis ikke er det helt ok
Han blev forfotograferet i marts med sublime hofter, albuer og skuldre, så det håber jeg holder stik når han skal have taget billeder til status.
Træningsmæssigt er han simpelthen en stjerne. Spormæssigt går han pt. AB spor (150m, 1 knæk og 2 genstande), fremmedspor, og han er sågar blevet udsat for 2 timer gammelt spor i snestorm. Han går det hele, og er begyndt at knække koden til genstandsmarkering.
Lydighedsmæssigt har vi holdt en pause på et par mdr da Elmo begyndte at vise tegn på at kede sig, men har så småt taget fat igen, og sit (under gang), dæk (under gang), plads, fri ved fod og indkald går så fint, apportering er vi så småt begyndt på, men det er ikke helt så sjovt at aflevere som det er at hente
Gruppe C startede vi op i februar, og det kører på skinner - Elmo er for nylig kommet på hvalpeærme (startende på fiskestang, dernæst hvalpestyr, voksenstyr, malleærme og nu hvalpeærme), han runderer pt på 2 skjul, giver en kanon standhals i bevogtning, sætter de fedeste dybe greb og kører kanon stabilt selvom der er lydighed med inde over.

Hvis alt går efter planen bliver det til en beg. B, en AB og en FP i år

Ydermere fungerer han bare kanon i hverdagen - han er kernesund i sit hovede, og intensiv miljøtræning da han var mindre har virkelig vist sig at være guld værd - han kan være med alle steder, og er flink og rar overfor alle mennesker og de hunde han har hilst på

Så opsummeret - knapt 9mdr (d. 22), 63,5cm, 31kg og generelt bare sund, rask og velfungerende. Hvad mere kunne jeg ønske mig. Jeg tror Vax er stolt

Kommentarer på:  Lille Elmer
Kommentér på:
Lille Elmer