{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Fyrens hund knurre af ham. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg oplevet et par gange, når jeg har ligget i min fyrs seng.
Han står op og skal på arbejde og jeg bliver liggende i sengen, så er hans hund begyndt at knurre af ham når han kommer ind til mig igen for at sige farvel.

*Hunden ligger i sengen hos os for sådan har han altid gjort mens han har haft ham.

Først lå han og knurrede af ham, hunden lå ned i fodenden, han knurrede mere og mere voldsomt og begyndte at kravle længere op af sengen.

Sidste gang gik det så galt at hunden sad i armen på min fyr,

* Min fyr har aldrig gjort mig noget eller andet i den dur så jeg ved ikke om hunden gøre det for at beskytte mig eller fordi han betragter mig som sin.

Han knurre hver gang min fyr skal på arbejde men ikke når vi bare ligger sammen. Med mindre vi står og kysser så kan han også godt knurre og gø af os men det ignorer vi.

Men men men når vi sover hos mig og jeg skal op tidligt så er der intet, jeg kan sige farvel og smutte uden at høre noget fra hunden andet et piv når han vil ud.

Han er en terrier og jeg ved godt de kan være lidt sære men nogen der har oplevet lignende og ved hvad vi ellers kan gøre?

Kommentarer på:  Fyrens hund knurre af ham.
  • #1   22. apr 2018 Da han gik i armen på ham, gik der da hul?

Hunden må på en eller anden måde erfaret at det virker at knurre. Han opnår noget, han ønsker.
    Det mønster skal brydes.
    Jeg ville kraftigt overveje om hunden ikke skulle ud af sengen.
    Som det mindste er det nødvendigt at hunden erfarer, at han ikke kan flytte din kæreste ud af sengen ved at knurre.

• #2   22. apr 2018 Det lyder som en alvorlig omgang ressourceforsvar. Prøv at låne et par bøger om adfærd, så I får et indblik i hundens tankestrøm.

• #3   22. apr 2018 Vi har kun været sammen i et halvt år, hunden og ham været sammen i 7 år.

Der gik ikke hul han havde tykt tøj på.
    Han fortalte han har ikke oplevet at han har knurret sådan før.

Der er intet når vi ligger i sengen det er når han står op og skal på arbejde det er når han så kommer ind igen for at sige farvel for at køre at hunden knurre af ham og det er blevet hvergang jeg sover hos ham at hunden reagere på ham.

Når vi er hjemme hos mig og det er omvendt, har jeg bare en hund i rumpen der så lige får en gå tur inden jeg skal videre (jeg bor i lejlighed og han bor i hus. )

• #5   22. apr 2018 Der er lys i soveværelset, det er ikke specielt mørkt, der er faktisk mørkere hos mig end hos ham.

Første gang det skete skubbede jeg ham ned på gulvet og sagde nej, så gik han ind og lagde sig i sin kurv og først noget tid efter kom han ind igen.

Sidste gang det skete hvor han også bed fat der tog min fyr fat i ham og sagde nej. Han brummede af ham hele vejen ind til sin kurv. Da han prøvede at kravle op i sengen kort tid efter sagde jeg nej og så lagde han sig ind i sin kurv.
    (Det var måske ikke det rigtige ?)

Nu har jeg ikke været hjemme hos min fyr i et stykke tid pga kursus og sådan men de har så sovet hos mig, men som sagt så er der intet når de begge er hjemme hos mig.

Det der undrer mig er at han ikke har gjort det før nu har min fyr så været single meget længe inden han mødte mig, hunden og ham deler seng og har gjort det siden han var hvalp.

Det der undrer mig at han knurrer jo ikke af mig, det er mig der er kommet ind i deres lille gruppe, men min fyr han knurrer af.

• #7   23. apr 2018 Kurven er inde i stuen, som sagt har de jo altid sovet i sengen sammen uden problemer.

Altså rutinen når jeg ikke er der er:

Han står op, han smider hunden udenfor for at tisse af, han tænder for kaffen, gøre det han skal, lukker hunden ind når den vil ind, spiser morgenmad og så tager de på arbejde.

Når jeg er der:
    Gøre han mere eller mindre det samme men det er ikke altid hunden vil udenfor når jeg bliver liggende, er ikke så god til at stå op kl 430 om morgenen XD

Forskellen er at han bor i hus og har haven spærret af, jeg bor i lejlighed og skal have hunden i snor når han skal ud at tisse om morgenen

• #9   23. apr 2018 Ida og Figo ja det er kun om morgenen når han tager på arbejde at han knurre af min fyr der kommer ind for at sige farvel til mig.

Ingen problemer når vi sidder i sofaen der ligger han og putter imellem os, på os eller ved siden af os eller nede på gulvet.

Vi har kun oplevet han går i mellem os hvis vi står og træner vores kampsport så går han ind og gøer af os. Men det er jo fordi han jo ikke vil have vi "slås" det gøre mine mors hunde også når min storebror og jeg træner.

Så min fyr skal give ham en godbid når han kommer ind til mig igen før han knurrer altså smiley

Kommentér på:
Fyrens hund knurre af ham.

x