{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Lederhunden gør
  • #1   11. jul "Når hunden gør, opfatter den sig typisk som leder. Og der skal ejeren gå ind og overtage lederskabet og bestemme, hvornår der må gøs og ikke gøs."

... Siger en tilfældig journalist på Jyllandsposten....

• #2   11. jul Imo er hele artiklen formuleret underligt.. Hunde skal ikke hø konstant, nej, men det er vel heller ikke hundeejers ansvar at tænke sig om i forhold til, hvordan naboernes liv er.

• #3   11. jul Bumle:
    "....men det er vel heller ikke hundeejers ansvar at tænke sig om i forhold til, hvordan naboernes liv er"

Jo da... dine hunde, dit ansvar

• #4   11. jul Ja men jeg mener, hvis nu naboen ikke kan tåle hund og du så har hunde som fælder, og naboen evt er så allergisk at selv den smule får dem til at slå ud, er det vel ikke ensbetydende med at så må du flytte eller lignende?
    Som skrevet ovenfor er jeg helt enig i at hunde ikke skal gø konstant, og da slet slet ikke så meget at der kommer støjgener ud af det hos andre, men formuleringen virker bare virkelig, virkelig.. Sukkersød, og ikke spor realistisk.

• #5   11. jul Jeg forstår slet ikke hvordan du kan drage den parallel??
    Artiklen handler om gøende hunde og ikke om allergi... Man kan ikke blive pålagt at fjerne sin hund fordi naboen har allergi.

• #6   11. jul Vildt at alt om hunde altid kan drejes over på at hunden tager verdensmagten

• #7   11. jul hm... så Perle er åbenbart leder. Det er hun god til at holde hemmeligt Jeg har i de 6 år hun har boet hos os aldrig rigtigt set hende som ledermateriale Hun har snarere altid fremstået som en ret typisk 'omega' men det er åbenbart bare spil for galleriet og i virkeligheden står hun og holder tale om verdensherredømme , når hun må kaldes ind fordi hun råber op kl 23 ude i haven.
    Træls at journalister ikke lige rådfører sig med en der har bare en smule opdateret viden om hundeadfærd inden de skriver sådan noget sludder.

• #8   11. jul Kæft mand.. Hvis man skal regne lederskab i gøen, så må Baby være verdens hersker.......

• #9   11. jul Det var ellers en fin artikel, lige indtil de trak den uheldige formulering frem.
    Jeg synes jeg læste, at de havde artiklen fra Bolia. Det er da skidt hvis de ikke er opdateret.

Jeg er vild med at aviserne har fokus på træning, oplevelser og liv om hunde. Det kan oplyse dem, der hænger lidt fast i at en hund bare er en hund.
    Uanset hvad, skal hunde ikke stå og gø hverken halve eller hele timer. Om man så vil kalde det manglende lederskab eller dårlig opdragelse er jo en smagssag.

• #10   11. jul Her i huset er det kuli-hunden, der har til opgave at gø. Lina gad ikke lette rumpen for at sige vov særlig tit. Kela gad kun engang indimellem. Derfor sendte de Fie, når der var noget, der burde gøs af

• #11   11. jul Ja, jeg skal vist også lige have fortalt Manilla, at hun er steget vældigt op af rangstigen, for her er det hende, der gør det største arbejde med at holde tjek på hus, have og området omkring os.
    Jeg tror heller ikke helt, det er gået op for de andre hunde, så de skal nok også lige informeres om ændringen.

• #12   11. jul De er farlige de hunde.... De Tänker som små mennesker dvs verdens farligste dyr...

• #13   11. jul Jeg har ikke læst den artikel, og det lader til Hera heller ikke skal læse den. For så for hun da for alvor storhedsvanvid.

Kommentér på:
Lederhunden gør