{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Opråb vedr. overtagelse af hund p.g.a dødsfald {{forumTopicSubject}}

Tja, jeg ved ikke, om dette er det rigtige sted at poste dette - men fik så ondt i hjertet, da jeg læste opslaget på FB.
Jeg har fået tilladelse til at dele og er man interesseret, kan man kontakte via FB:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009046173749&hc_location=ufi


Kasia Kossowska
17 min.
Aalborg. Irsk Terrier behøver nyt hjem ..... ??????

Det er med stor sorg at jeg har mistet min elskede fætter , 46 år gammel . Fredag var han helt ok og Lørdag morgen var han død . Det er ikke til at fatte og så urimeligt . Han efterlader sig en kone og to små børn på 5 og 1 år . Han har en ung Irsk terrier han på 1 år med FCI stamtavle som nu søger et super godt hjem . Hunden bliver kaldt Gollop og har altid været vandt til at være med sin far på arbejde samt på deres fiskebåd . Gollop er en super sød , lærenem og kærlig ung hund . Håber der er nogen som kan give ham et godt og kærligt hjem hvor han altid er sammen med sin familie , da han aldrig har været ladt alene hjemme . Han er pt . hos mig og fungerer godt sammen med mine hunde , specielt er han og gravhundene gode venner .
Han hedder Boreas Z Vatrtemberku . Født d. 27.05.17 , kaldenavn Gollop .
Far : International Ch , Grandch , AT.CH , CZ CH , CMKU CH , HU CH , SK CH , VDH CH , KCHT CH , Dt./KfT CH , OKfT CH , Fred Z Hodejovskych
Mor : Velmi Dobra ( titel ) , Iris Lady Z Uplazu
Gollop har FCI export pedigree og EU pet pass port , er vacc til udenlands rejse .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opråb vedr. overtagelse af hund p.g.a dødsfald
Kommentér på:
Opråb vedr. overtagelse af hund p.g.a dødsfald

Annonce