{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Fikseret hanhund {{forumTopicSubject}}

Det er jo meget naturligt at hunde snuser hinanden bagi for at undersøge hinanden. Men min 8 måneders hanhund går lige skridtet videre. Han er MEGET fokuseret og fokuseret på tævers bagerste dele og slikker også der og i deres ører og øjne. Jeg tager ham væk når han gør det da det ikke er fedt for tæven. Han vil også gerne humpe. Hvad gør jeg her, siger nej og forsøge at aflede med godbidder?

Kommentarer på:  Fikseret hanhund
  • #1   9. aug siger NEJ, og fjerner jer fra divaen

• #2   9. aug Ja, sig "nej" og gå væk. Han har sikkert hormoner susende rundt i kroppen og kan sikkert ikke helt styre det, det bette myr Jeg ville derfor ikke begynde at aflede, for oddsene taler for, at han vil vælge tæven til frem for godbidder - så hellere slet ikke give ham valget

• #3   9. aug Pas på med godbidder i en situation hvor hunden ikke mentalt er helt "til stede", du kan ikke helt vide, hvad hunden vil opfatte belønningen som, og kan risikere at belønne for problemadfærden.

Fjern hunden og genoptag kontakten, forsøg at nærme jer, hvis situationen tillader det, og ryger kontakten igen, så afstand. Er overskuddet hos dig og/eller hunden ikke til det, så fjern jer og tag træningen en anden dag:)

Kommentér på:
Fikseret hanhund