{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hugormbid
  • #1   19. aug 2018 hunden bør i drop efter et bid som ren standard. snak med din dyrlæge igen hvis du ikke synes det er blevet bedre

  • #2   19. aug 2018 min gamle schæfer blev også bidt for en del år siden og mener der gik en uges tid hvor han vat hævet. Han fik ikke drop, kun modgift

  • #3   19. aug 2018 flere dyrlæger anbefaler drop eller væske som standard efter en række kedelige tilfælde. Jeg har det fra dem. min dyrlæge gør det også.

    men det er mere en generel betragtning hvis hunden har det skidt bortset fra hævelsen.

    Jeg synes man skal vende sygdomme med sin dyrlæge hvis man er utryg. herinde er vi bare ejere jo

    Jeg kan ikke rigtig læse om ts er urolig eller om det blot hævet. er ts urolig ville jeg lige give dyrlægen et kald. væsken skyller hunden igennem. Det er iflg min dyrlæge for en sikkerheds skyld

    og nej alle gør det ikke. men flere og flere gør siger hun.


  • #4   19. aug 2018 nu er det også en del år siden det skete ved min, dyrlægerne har også fået mere viden, men ja er man i tvivl skal man kontakte sin dyrlæge smiley

  • #5   19. aug 2018 Freja blev bidt for et par år siden en søndag.
    Hun fik penicillin, prednisolon og antihistamin.
    Tirsdag var hun stadig meget mærket og fik et skud penicillin mere.
    Hævelsen fortog efter ca. 14 dage.
    God bedring med vovsen smiley


Kommentér på:
Hugormbid

Annonce