{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugshundetræning ???
  • #3   18. sep 2018 Noget gik fløjtende galt
    Men lad os fortsætte. Brugshundetrænere er nogle psykopater - var det ikke der, vi var kommet til?


  • #5   18. sep 2018 Hmmm synes da det var meget sobert og en ok debat om træning, for træning og metoder afhænger bare fandens meget af hvilken race du træner med og hvad du træner.

  • #6   18. sep 2018 Æh?

  • #7   18. sep 2018 Kunne du ikke bare lade være med at slette, så var der hverken noget at spørge eller gisne om.

  • #9   18. sep 2018 Suk ... hva F skulle den nu slettes for ...

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #10   18. sep 2018 Hvorfor skulle det gøre ondt. Hun have et par ? Og det er der vil ikke noget i vejen for.

  • #11   18. sep 2018 Nå men selv tak for at jeg svarede på dine spørgsmål ...

  • #13   18. sep 2018 Det der med at stjæle andres tid, det bliver jeg aldrig helt imponeret over...

  • #15   18. sep 2018 Men hvorfor slettede du ?

  • #16   18. sep 2018 Jeg kunne godt ønske mig at en TS ville skrive i startindlægget at tråden slettes når ønsket svar er givet.
    Så kan man i det mindste lade den ligge..


  • #19   18. sep 2018 smiley

  • #21   18. sep 2018 Min tid er det vigtigste jeg har og jeg bliver SÅ træt af, når andre rutter med den.

    Uanset hvor uvigtigt det måtte forekomme dem.


  • #24   18. sep 2018 Linda - jeg ville da pænt gå udenom tråde, hvis jeg på forhånd vidste de blev slettet og sådan tror jeg faktisk mange har det. Det er da spild af tid at deltage i en debat, som alligevel bare slettes, og jeg hvis en bruger gør den slags et par gange, ville jeg nok helt gå udenom den brugers tråde i fremtiden... Det bliver hurtigt et ret kedeligt forum, hvis debatter enten ikke besvares fordi TS alligevel altid sletter, eller hvis alle de interessante debatter slettes mens de er i gang.

  • #25   18. sep 2018 De to små - andre mennesker bruger deres tid på dig og din indstilling er: who gives a shit, det er deres problem.

    Wow for en respekt!!

    Linda, det er ikke mig selv, jeg tager alvorligt i dette tilfælde, men min tid.
    Den tager jeg til gengæld meget alvorligt.


  • #30   18. sep 2018 Linda - hvis jeg søger info om f.eks. klikkertræning, så dukker der også tråde op herinde fra. En god del af dem kan være brugbare også selvom de er gamle. Tråde er altså brugbare, også når debatten er slut.

    Og så hænder det jo jævnligt, at tråden slettes længe før debatten er slut- det viser denne tråd jo tydeligt.


  • #31   18. sep 2018 *De to små*

    Og det vil jeg så opfordre DIG til - at benytte dit eget råd og oprette en tråd, hvis du fortsat ønsker at debattere om at vi er et par stykker, der er utilfredse med de slettede tråde.

    Jeg vil til gengæld helt gratis, fremover hoppe over dine tråde - og vil undlade at kommentere på dine indlæg smiley


  • #34   18. sep 2018 Tanken om at der desværre ikke var den store fangst af folk der ville gå med på en gang kasten galde ud over brugshundefolket er nærliggende....

    Og når der så ligefrem stilles krav til TS om at forklare sit udgangspunkt, så stikker strudsen hovedet i hullet....



  • #36   18. sep 2018 Jep - og her tager vi ikke tingene så alvorligt så tanker er toldfrie...

  • #37   18. sep 2018 Jeg synes lige så meget at det er pis hamrende irriterende at der faktisk var gang i en fin debat om hvordan vi forstår hinandens sport og træning og hvordan vi hver især oplever det meget forskelligt. Det synes jeg er rigtig relevant og ærgerligt at vi ikke kunne få lov at debattere videre i samme tråd.
    Og jo man kan godt oprette et nyt emne og så starte forfra, men et eller andet sted så lad da folk debatterer færdigt og så slet tråden når den dør, hvis det er så vigtigt at slette den.


  • #39   18. sep 2018 Jeg synes, at det er udmærket, at ts var lidt kritisk. Der er ingen grund til at oprette ligegyldige emner, og kommer man til det i et svagt øjeblik, så er det da bare ud med det igen.
    Lidt OT - efter sigende producerede Brahms ganske få værker, netop fordi han var så selvkritisk. Uden sammenligning i øvrigt.


  • #41   18. sep 2018 Hvorfor dog bruge tid på at spørge?
    Man skal ikke tage HG så alvorligt og du må jo selv rode med hvad du bruger energi på på HG...

    smiley


  • #43   18. sep 2018 Nu er det jo ikke gået ud over nogen som ikke også har tid nok til at sidde og beklage sig her, så mon ikke det går... smiley


  • #44   18. sep 2018 Tid er noget man får perspektiv på, når man oplever at den for det første er noget, man ikke selv er herre over i det lange løb, og at der er afsindig lidt af den til rådighed.

    Kim - du var selv ude med den løftede moralske pegefinger forleden. Det her er ikke anderledes.
    Det handler om hensyn til andre mennesker og den tid, de har prioriteret at bruge på at svare DIG. (Her TS, naturligvis).
    Og man kan argumentere at når man sidder og glor på HG, så har man alligevel ikke noget liv - men når alt kommer til alt, så er det jo altså op til hver enkelt af os at prioritere hvad vores tid skal gå med og i øvrigt definere hvad der er kvalitet i vores liv.

    Jo, det går - selvfølgelig gør det det.
    Det forandrer ikke på at det er dybt respektløst at bruge andres tid formålsløst.

    HG er glimrende underholdning.
    Men man skal sgu respektere når folk giver noget af sig selv.
    Det gør de fleste trods alt, når de svarer....



  • #46   18. sep 2018 Du fik jo ikke svar på dit spørgsmål - dit spørgsmål var totalt uklart så de svar du fik var svævende og unøjagtige....
    Lidt gæt og lidt fordomme....
    Og så naturligvis lidt ironi.....


  • #48   18. sep 2018 Hvad blev du oplyst om?

  • #49   18. sep 2018 Hæhæ...

    Hvad siger I?
    Skal jeg ikke lave en tråd, der hedder - hvorfor er I alle så misundelige på brugshundefolket?
    Spæde lidt til i startindlægget - og så lade folk kegle helt ud i et godt antal indlæg og så slette tråden smiley



  • #50   18. sep 2018 Nu har jeg ikke deltaget i den omtalte tråd - dog læst den.
    Den anden dag, deltog jeg dog i en tråd jeg syntes var spændende. Da jeg vendte tilbage for at læse svarene på et indlæg jeg havde lavet i tråden, var den slettet.. Dét er fandme træls!!

    Som regel, ikke altid, men som regel, søger jeg i forum inden jeg opretter en tråd med spørgsmål.. Jeg vender også nogle gange tilbage til en tråd jeg har læst/deltaget i, langt senere fordi jeg netop kan huske at have set noget om præcis det emne..
    Så er det da skide irriterende, hvis tråden er slettet uden grund.. Synes virkelig det burde forbydes at brugere selv kan slette.. Det burde være sådan, at man kan skrive til en admin og bede om at få den slettet pga xxxx..


  • #53   18. sep 2018 #44
    Hvis jeg husker rigtigt, var din position i den debat, at det var helt rimeligt at modtageren selv vurderede hvordan en modtaget besked skal behandles.

    Her har TS altså valgt at gøre en offentlig besked privat ved at slette den, hvilket vel egentlig er stort set det samme som at gøre en privat besked offentlig ved at poste den her i det åbne forum.

    Jeg er i øvrigt enig i at det ikke er så smart at slette debatter, hvis det bare er fordi man ikke lige selv har brug for dem igen, men det jeg fik læst af den, bar egentlig også mest præg af at en stor del af de svar der var givet, kom fra nogle brugere med meget ømme tæer. På den baggrund synes det jo nærmest at være en god gerning at fjerne den anstødelige debat. Det er selvfølgelig lidt synd for dem som prøvede at svare ud fra et ærligt ønske om at oplyse, men sådan er der jo så meget...

    Dit eget forslag til et debatemne, bestyrker sådan set bare det (sikkert HELT forkerte) indtryk jeg fik smiley


  • #54   18. sep 2018 Godt forsøgt Kim, meeeen... den der bider jeg ikke på smiley


  • #55   18. sep 2018 Nej, selvfølgelig ikke, du har jo ikke tid. smiley

  • #56   18. sep 2018 Kom igen smiley



  • #57   18. sep 2018 Ellers tak. MIN tid er også begrænset. smiley

  • #58   18. sep 2018 Nu var jeg ikke selv med i denne tråd, men helt generelt er det da super ærgerligt, hvis nogen har gjort sig umage og lavet et eller flere uddybende svar på et spørgsmål eller en problematik, og tråden så bare slettes.

    Som sikkert de fleste har jeg også prøvet at gøre mig umage med et uddybende og forklarende svar eller kommentar, gå ind på HG en time eller 2 senere for at se, om der er noget respons på det, og så er det hele bare slettet. Det er godt nok en flad fornemmelse.

    Hvis det skal være normen, så ender det med, at vi alle bare laver de korte overfladiske svar, og hvad sjov er der ved det ? Så mister hele forummet da det, der gør nogen af trådene interessante. Det vil da blive meget fladt, hvis det skal ende sådan.

    Og eftersom jeg tvivler på, at vi kan få fjernet slette funktionen til egne tråde, så stemmer jeg med på CH's forslag om, at det gøres til almindelig god skik og brug at gøre opmærksom på i startindlægget - eller endnu bedre i overskriften - at emnet vil blive slettet, når man har fået svar eller hvis, man ikke kan lide de svar, man får.


  • #59   18. sep 2018 Nå ja, så ved man da til en anden gang, at man ikke skal svare, hvis vedkommende igen skulle oprette en tråd.
    Det må være ret træls, hvis virkelig man hat brug for hjælp, og så er der ingen der gider at svare, for hvorfor skulle man bruge tid på det, når trådene alligevel bliver slettet.


  • #67   18. sep 2018 #61 og #63

    Jeg er faktisk enig med jer begge to. Man kan sagtens samle noget interessant info op her (følger selv en debat om hvalpetest lige nu!), men hvis man akut står og har et problem, og ikke føler for først at skulle vide hvor dum/ond/latterlig man er når man overhovedet HAR det problem, før man måske får et brugbart svar, er der klart andre steder det vil være smartere at søge info.

    Heldigvis er her jo også en del brugere hvor man med rimelig chance for en god behandling kan henvende sig via PB.


  • #71   18. sep 2018 Der må være sket rigtig meget i debatten efter at jeg holdt op med at kigge, men det er selvfølgelig ærgerligt at nogle brugere er blevet afbrudt, hvis det er noget de brænder for, der er blevet diskuteret.

    Det er så lidt svært at undgå at bemærke, at ingen har valgt at videreføre eller genstarte debatten, i stedet for bare at beklage sig over at den er væk. Man kunne godt få den tanke at det måske alligevel ikke er SÅ vigtigt endda?


  • #72   18. sep 2018 Stop din tolkning Kim - du skyder over målet !!!

    Jeg tig mig tid til at svare på tråden, fordi jeg, åbenbart naivt, troede at TS var oprigtigt interesseret.

    Jeg forstod ikke hvorfor hun så valgte at slette den, derfor mit spørgsmål.
    At hun ikke vil svare på det ret nemme spørgsmål, medmindre det er i PB fatter jeg ikke.

    Med mindre naturligvis at CH har ret - at tråden var en igen igen “brugsfolket er voldspsykopater”...

    Ja, man kan da oprette en tråd mere om emnet - eller man kan gro et sæt .osser eller lidt mere .øv i bukserne og lade tråden stå, SELVOM man selv tjekker ud af den!



  • #74   18. sep 2018 Jeg gætter på at det er min skyld at tråden gik i fløjten. Fordi jeg voksenmobbede og hånede, da jeg kom med en hentydning til en anden tråd - en tråd som jeg vitterligt synes er hylende morsom (næsten på højde med den med soldaterne i haven).

    Til dem der ikke har læst tråden, handler den om hvilken frekvens fløjte der passer bedst til en bulldog. Og det er ikke mobning, hån eller personligt angreb, det er bare virkelig, virkelig sjovt smiley


  • #75   18. sep 2018 Ok … jeg kan da også godt tage noget af skylden for at tråden blev slettet. smiley

    Jeg skrev at min Mops også var en " brugshund " da jeg "bruger " den til at varme mine fødder når jeg sidder ved computeren om aftenen … ….. sorry for det … smiley


  • #76   18. sep 2018 #72
    Jeg er bange for at det ikke kommer til at være dig der bestemmer hvornår og hvordan jeg tolker noget som helst.

    Du er til gengæld fri til at tolke mine svar alt det du vil, også når det ikke er dig det handler om.


  • #77   18. sep 2018 Der er vel ingen som behøver at tage "skylden"? TS har brugt sin ret til at slette debatten og vil ikke ud med grunden, længere er den jo ikke.

    Hvorfor ikke bare starte en ny debat om emnet?


  • #78   18. sep 2018 Uha det gjorde nas at jeg ikke gad svare din besked ... kom dog videre, Kim.
    Om ikke andet, så spring over mine tråde - det kan du vel finde ud af ?


  • #79   18. sep 2018 #74

    Årsagen måske - skylden? Aldrig !

    Det kan aldrig blive dig, der kan have ansvaret for, at nogle forældre fejlede totalt, da de kom til at skulle lære afkommet om selvtillid ...


  • #81   18. sep 2018 Æhh, var det ikke dig der henvendte dig til mig her? Som nævnt; ingen af mine indlæg her har været rettet hverken til eller mod dig, så det er din egen fantasi der spiller dig et puds.

    Og nej, du kommer heller ikke til at bestemme hvilke debatter jeg deltager i,


  • #83   18. sep 2018 #81 Selv æh - jeg mindes at denne her tråd er en jeg har oprettet, så hvis det er så umuligt for dig at holde dig ude af den (og andre jeg kommer til at oprette i fremtiden), så er der jo alt andet lige måder, jeg kan “bestemme” at din tilstedeværelse er uønsket for mig.

    Så jo Kim - det kommer jeg sq til at bestemme. Men har da en forventning om, at det er nok at bede dig om at holde dig væk ?
    Jeg har endnu til gode at bruge filterfunktionen på nogen, og du er vel klog nok til at følge en venlig henstilling, så jeg heller ikke denne her gang behøver at gøre brug af den anordning smiley


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #85   18. sep 2018 CH: Duskal ihvertfald ikke klsge over din kostbare tid, når du åbenbart har tid til at svare på sådanne emner smiley så så kpstbar er din tid vidst heller ikke..

    der er en slet knap, og brugere har slet ikke ret til at skulle lege herre over hvem der sletter sine emner, det er sjovt nok helt op til tråd-ejers eget valg.

    men okay, hvis man ser det som et så stort problem, så har man det sgu godt


  • #87   18. sep 2018 A med Bomstærk - Så få dog ind i dit tykke hoved at det overhovedet ikke er det jeg skrev eller mente! Du tolker simpelthen de ting jeg skriver SÅ frit og bruger det alle andre steder HVER gang (Og bliver selv noget så vred når der ikke forståes hvad du mener/du mener mistolkes.. dobbeltmoralsk much?).. Forstå dog at det ikke er morsomt og respekter det! Brug din tid på noget andet.. DU finder det måske morsomt men når du bliver ved selvom jeg på INGEN måde finder det morsomt og flere gange har bedt dig stoppe så er det noget du godt ved ikke bare er spas og løjer men et personligt angreb...

  • #88   18. sep 2018 #83
    Du blokerer bare alt det du vil, hvis du ikke kan tåle mine indlæg. Indtil da, kommenterer jeg der hvor jeg finder det passende.

    Bortset fra det, er der, som jeg allerede har skrevet, altså ingen af mine indlæg der har noget med dig at gøre, så hvorfor du overhovedet sidder og øffer, er mig lidt af en gåde.


  • #89   18. sep 2018 I bedste fald kan man kalde det udhængning for noget jeg ikke engang har sagt/mener.

  • #91   18. sep 2018 There’s a first time for everything ...



  • #92   18. sep 2018 Hvad er det for en tråd du taler om A?

  • #93   18. sep 2018 Tråden om fløjten er slettet. Jeg gider ikke endnu en grim debat fordi A ligger ord i munden på mig.

    Og det er ikke første gang, laaaangt fra.


  • #97   18. sep 2018 Hvad er det for en tråd med havenisser

  • #98   18. sep 2018 Jeg er stoppet med at fløjte efter Conor. Hele haven er fyldt med teenage-tøser - eller var det nedfaldsæbler. Potato - kartoffel, sådan rent udtryksmæssigt.

  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #99   18. sep 2018 Mikes: ja, det er nemlig ok at slette - mulighederne står en frit for.


  • #101   18. sep 2018 Pernille har måske set A dagen efter, at selvsamme A har forsøgt at nikke skaller mod en stegepande (sliplet). Den slags hobbyer kan give lettere hævelser, der let i farten forveksles med at være tykhovedet.

  • #106   18. sep 2018 Ja, jeg har en tråd om min lort. Og til dem der spændt følger med, så har jeg ingen parasitter smiley Og folk må gerne more sig over min lort, jeg kan heldigvis selv grine af det.

    Generelt er jeg nok bare god til at grine af mig selv - det kan man se som en svaghed eller som en styrke. Tilgengæld tuder jeg aldrig over noget nogen skriver på nettet smiley Altså med mindre det er farvel-tråde til hunde...


  • #115   18. sep 2018 Men ok, jeg var faktisk ret tykhovedet i den tråd, for jeg forstod ikke (og forstår stadig ikke) tanken om at købe 3 forskellige fløjter, for at teste hvilken der virker bedst på en fransk bulldog smiley Og henvisningerne til at producenten anbefalede den ene til spaniels, den anden til retrievere og den tredje til ..... ingen?

    Og nu er tråden slettet, og ingen får nogensinde opklaret hvilken der er bedst til en FB smiley


  • #119   18. sep 2018 De to små, åbenbart ikke, men ingen af os kan fortælle hvad der stod, for nu er den slettet.

    Sofie, AG-hunde skal gø. Det er åbenbart den eneste måde de kan få fart på smiley Jeg får små hjerneblødninger over vores AG-folk. Det lyder som et bunkeslagsmål deroppe smiley


  • #122   18. sep 2018 100# Nu har jeg efterhånden skrevet stop flere gange og at jeg ikke finder det morsomt, alligevel forsætter det.. har skam prøvet på flere måder.. og når hun ikk vil/fatter hvad jeg rent faktisk skrev i tråden og HAR sagt stop flere gange må hun være tykhovedet - hvis ik ER det vel at køre på en person og det skriver hun jo netop hun ikk gør, ergo må det være tykhovedet..

  • #123   18. sep 2018 Hvordan holder en fb i øvrigt fast i fløjten? Jeg får sære billeder på bagsiden af øjenlågene smiley

  • #130   18. sep 2018 A - Har forklaret en million gange efterhånden at det er producenten der skrev at diverse fløjter egner sig til forskellige racer, formentlig pga terræn og brugsegenskab (hvilket jeg skrev bare formuleret anderledes).. Derudover skrev jeg IKKE at jeg ledte efter en til min fb som race men at der var 3 fløjter, den ene blev givet væk og jeg ville se hvilken min hunds naturlige reaktion var bedst på hvilket var det jeg gjorde. Og på trods af betinget adfærd på begge var den ene bedre end den anden at måle på hundens opmærksomhed og i at hun kom oftere når jeg fløjtede. JA! Begge kunne indlæres men hvorfor ikk vælge hvad hunden var mest opmærksom på fra start, det er da logik.

    Men det gir dig ikk ret til at sprede ting jeg ikk har sagt og ikk mener som sandhed! Og du har gjort det her flere gange og kører på mig og nu har jeg fået nok

    Der var også en i fløjtetråden der bemærkede stemningen du fik pisket op og kommenterede det.. og nu de to små.. så måske det er dig der bør respektere at jeg har sagt stop flere gange også rent faktisk stoppe! Selvom det er internettet er det stadig tilladt at respektere andre mennesker og at de kan ha andre holdninger.


  • #131   18. sep 2018 hvad er det så for en tråd om soldater i haven - den vil jeg gerne læse smiley

  • #133   18. sep 2018 Ja lad os endelig fokusere på et enkelt udtryk i stedet for at den adfærd ikke er okay når folk har sagt stop flere gange.. er da også virkelig underligt at man kan få nok...

    Plus det såmænd ikk var et skældsord men som de to små skriver et udtryk for at hun åbenbart ikk forstod på trods af det er forklaret 100 gange og blevet bedt om at stoppe det personlige hetz..


    Ser sjovt nok ikk A behandle andre på samme måde i samtlige tråde på samme person.. ergo må det jo være personligt... og det skal stoppe.


  • #135   18. sep 2018 134# Nu er det her med A sket GENTAGNE gange og det er ikke morsomt og jeg har bedt hende om at stoppe.. Kan ikk forstå det kan være så svært at respektere.. Har ignoreret det så mange gange før men det tager kun til.

  • #136   18. sep 2018 Og Batdog, jeg skrev gentagne gange at det er producenten og at jeg intet anede om det, så det er ikke min holdning.

  • #137   18. sep 2018 tak Nicole

  • #145   18. sep 2018 Den tråd var VIRKELIG sjov smiley smiley smiley

  • #146   18. sep 2018 Nicole - Hun må gerne more sig - jeg står bare af når det bliver til hån.. Men når det sjovt nok lige præcis er nærmest alle mine indlæg/tråde der kommer op i andre tråde med usandheder omkring hvad der er blevet sagt/ment, udlagt som fakta/sandhed så er det pludselig ikke bare at more sig over noget men at putte ord i munden på mig og få det til at virke som om jeg siger/mener groteske ting jeg på ingen måde mener/siger! Hvis det sker en gang, fint, men vil du virkelig påstå at det er rent tilfælde at der kommer kommentarer omkring mange af de tråde jeg deltager i/opretter? KUNNE der måske tænkes der var en sammenhæng du ikke ser? - Dertil kommer at alt det her sjovt nok startede efter en debat hvor vi var meget uenige.. Plus, når jeg tydeligt og flere gange gir udtryk for at jeg ikk finder det spor morsomt og anser det som værende hån, hvorfor så ikk stoppe og respektere det? Så kan man jo more sig uden at skulle offentliggøre det i samtlige tråde uanset hvordan og hvorledes.. Hvorfor ikke respekterer at sådan har jeg det altså og at jeg frabeder mig det.. Det er da vel helt fair - vi har da forhåbentlig stadig ret til at sige fra når vores grænser bliver overskredet.. Det er da noget der er SÅ nemt at imødekomme, så forstår virkelig ikk at man derimod bringer det op igen, igen og IGEN.. Det er da respektløst.. der må dælme være andre kilder til sjov end at blive ved med at overtræde mine grænser.

  • #147   18. sep 2018 Og PS, Pernille, jeg husker svagt at du blev ved og ved (og ved) med at køre på Maj-Britt over at hun ikke havde udredt og behandlet sin netop aflivede hund for mange år siden, på trods af at både hun og flere andre flere gange skrev at hun havde været ved dyrlæge, han var undersøgt og det var gået i sig selv. Faktisk blev du SÅ modbydelig at du blev smidt ud af tråden. Personlig, my ass!

  • #150   18. sep 2018 Poinen er overhovedet ikke om tråden var sjov eller ej - pointen er at jeg gentagne gange har frabedt mig at A kommentere alt jeg skriver i andre tråde konstant.

  • #156   18. sep 2018 Pernille, du spiller offer, og det klæder ikke nogen. Jeg har ikke, og har aldrig haft, et problem med dig. Jeg kender dig jo ikke. Men ja, jeg synes den tråd var ufattelig sjov, for temaet var så dumt, at jeg er nødt til at grine af det. Længere er den ikke.

    Jeg har i øvrigt bragt dine fløjter op i to tråde. Den der blev slettet, og så i denne som svar på hvorfor den anden blev slettet. Jeg synes ikke at huske at jeg ud over det bruger tid på at gentage dig?


  • #157   18. sep 2018 Og to gange hvor hun nævnte frøben på schæferen på en helt forkert måde i forhold til at jeg blot prøvede at dæmme op for at problemet med syge hunde vs udseende var langt mere omfattende.. det er blot det nyeste.. så ja, der er vist gået en del ting din næse forbi. Men uagtet, bør et stop ikke respekteres?! Hvis det kun er ment som drilleri og sjov, hvorfor så ikk bare stoppe når den ene part ikk sys det er sjovt overhovedet og frabeder sig det..

    Ved bla de to små har set A skrive diverse ting tidligere og er også derfor hun skrev at det var på grænsen til mobning.

    Så JA, der er bestemt gået din næse en del forbi. Og derfor virker det bestemt personligt, især da jeg ikke har set A gøre sådan ved andre i samme periode..


  • #158   18. sep 2018 Èn gang har jeg nævnt frøben, fordi du i en tråd om vejrtrækning nærmest døde over at schæfere har frøben. Så i en tråd om sære maver, skrev jeg at hunde med frøben var ok at diskutere.

    Jeg tror du skal overveje om du kan overskue at være på et forum, hvis du føler at sådanne kommentarer er mobning smiley


  • #160   18. sep 2018 156# Spiller ikke en skid og jo du har minimum 2 gange udover disse to med fløjten gjort det hvor jeg har frabedt mig det men du forsætter.. hvis jeg spiller hvordan kan det så være at andre også ser det? Spiller de ofre på mine vegne?

  • #162   18. sep 2018 Gå i seng, Pernille, jeg tror du trænger til at slappe lidt af smiley



  • #164   18. sep 2018 159# Jeg HAR ladet det passere, og nu er det altså ikke længere sjov og drilleri. Du kan sammenligne alt det du vil men du har ikke set de ting og helt ærligt er jeg egentlig ligeglad med din mening. Jeg vil ha det skal stoppe. Min grænse er nået og når det er ting jeg skriver som faktisk ikke er sjove (som feks frøben) så er det sgu ikke bare drilleri over sjove ting. Men helt ærligt, jeg har bedre ting at ta mig til end at diskutere med dig hvorvidt min oplevelse er korrekt eller ej osv.. faktum er at jeg har bedt A om at stoppe og af generel respekt så forventer jeg at det stopper fremadrettet.

  • #165   18. sep 2018 Nicole - Hvorfor så nævne frøben hvis det ikk var en stikpille.. Come on, gud hvor du slikker røv på A som altid..

    Jeg er ude, i er simpelthen udenfor pædagogisk rækkevidde.

    Alt det er så evigt ligegyldigt når der bliver sagt stop, så stopper man. Det er SÅ simpelt!


  • #166   18. sep 2018 Jeg er ude af denne tråd.

  • #169   18. sep 2018 #161, Sofia, udtrykket brugshunde bruges normalt om hunde, der bruges til IPO, politihundearbejde og lignende. Tænk schæfer, malinois, rottweiler osv.

    Det, du tænker på, er brugslinjer. Nogle racer er delt i en udstillingslinje og en brugslinje, og det er ikke nødvendigvis kun brugshunde, det kan lige så vel være jagthunde, løbshunde, hyrdehunde osv.


  • #171   18. sep 2018 Jeg gad altså heller ikke slikke røv, hverken på mig eller andre. Jeg synes egentlig det er lidt ulækkert. Nej, stik mig en stegepande og en stærk mand, så spiller vi smiley


  • #177   18. sep 2018 Lige nu føler jeg, at A hetzer mig. Ok, jeg kom til i øjeblik af usigelig kådhed at ytre et ønske om at spanke hende - det er jeg så blevet mobbet med lige siden. Det er sådan, at jeg sidder og græder, mens jeg skælver over hele kroppen.
    Men så siger en stemme inden i min skælvende krop: Vær stærk, Søren. Pigebarnet er kun ude efter din spæde drengekrop. Den slags holder mig oppe smiley


  • #178   18. sep 2018 Hvad skal man egentlig også med en FLØJTE …. jeg har haft flere forskellige hunderacer og aldrig nogen fløjter med forskellige lyde.

    Jeg råber bare " kage ", så kommer de rendende uanset hvilken race hunden er. smiley …….og også blandingerne .


  • #180   18. sep 2018 #179 .. Hi hi …. Ja …for hvordan fløjter man egentlig det … ( griner )

  • #184   18. sep 2018 Tak for de venlige ord, men nu skal alt ikke handle om mig, så jeg vil henstille til, at man donerer evt. pengebeløb til foreningen for bevarelse af transkønnede børsvekselerere på Endelave.
    Igen tak!


  • #185   18. sep 2018 altså jeg ville også have et sikkert indkald hvis der var nogen der råbte kage

  • #187   19. sep 2018 Sådan noget har jeg!

  • #188   19. sep 2018 !!

    profilbillede
Kommentér på:
Brugshundetræning ???

Annonce