{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Christina & Slædehundene
Christina & Slædehundene Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 280 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 1.414

Opdatering på.. Hundehvalp {{forumTopicSubject}}

Jaja kært barn mange navne ik?

Det eneste han gider lystre på var Hundehvalp.. Nå!

Nu er der gået over et år (22/1-19) og en udvikling den lille rod har været igennem.
Flytninger de første mange uger af hans liv og så en flytning til Sverige, men en returnering til Danmark - Thy og SÅ endelig vores eget. Altsammen taget i stiv pote og med oprejst hale!

Han er ekstrem knyttet til mig, og viger helst ikke fra mig når han har muligheden for at være sofa hund. (Drengene er jo for det meste ude som flertallet er bekendt med). Hundehvalp, er unik på en særlig måde, han er langt mere kærlig end jeg nogensinde havde forestillet mig. Jeg ville ØNSKE jeg havde haft chancen for at præge ham fra den dag han havde rundet de 8 uger....

En stor del af vores liv, er meget reglsat pga det helt vanvittige ressourceforsvar han har med sig i baggagen. Aldrig gives der godbidder eller lign, som kan få en situation frem. Har trænet dette intensivt siden den dag han ankom nærmest..

Vi bytte - leger - bare ligger og hygger - snakker - nusser og NYSSER!

Den første video her, er over et år gammel, en af hans mange udbrud - nogle grænser jeg skulle finde - og lære at tackle. Han har for god ordens skyld aldrig været presset op i et hjørne hvor at bide mig har været en mulighed. Men afstand - tålmodighed og en masse "dum" snak om verdenssituationen der på gulvet.. Det har bragt os til video to..
(og ja - jeg ævler med min hund smiley , den skarpe vil se et kort øjeblik at han stivner op - jeg er heldigvis bekendt med de små signaler og respektere det, han har lært at vende numsen/ryggen til og så nusser vi der og nogle gange vender han sig om - som i starten af videoen for liiige nysse og så tilbage igen.)

Det er EKSTREM svært at fange sådan noget her på video, for jeg bliver meget ukoncenteret fordi jeg vil filme og være "perfekt"...

Men jeg tør godt blotte os - for jeg ved at jeg har verdens DEJLIGSTE hund. smiley (hunde...)

Video 1:
https://www.youtube.com/watch?v=a2p2Wh9Kzao

Video 2:
https://www.youtube.com/watch?v=AXU_MHm6Zp8

Kommentarer på:  Opdatering på.. Hundehvalp
Kommentér på:
Opdatering på.. Hundehvalp