{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Nyt hjem til gammel chihuahua. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Min kæreste og jeg står lidt i en skod situration..

Vi har en dreng på nu 1 år, som vores hund stadig ikke kan med..
Hun er agressiv overfor ham, og er derfor det meste af tiden lukket ude i en gang det meste af tiden. Vi elsker hende rigtigt højt, men har indset at vi skal finde et nyt hjem til hende efter 8 gode år..

Hvad gør vi? Hvem vil have en gammel sød med desværre IKKE børnevenlig chihuahua? Bare tanken om hun skal et ander sted hen er forfærdeligt..

Nico

Kommentarer på:  Nyt hjem til gammel chihuahua.
  • Bodil D
    Bodil D Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 42
    #1   12. feb En 8 år gammel chihuahua er jo ikke gammel, den kan sagtens have rigtig mange gode år endnu;) jeg ville henvende mig til et godt internat, jeg er vældig begejstret for Fyns internat og syntes de gør et kæmpe arbejde for at finde de rigtige hjem til den enkelte hund;)
    De har stor erfaring i at finde det rigtige

• #2   12. feb sæt en annonce op herinde - kontakt opdrætter, og specialklub.

• #3   12. feb Du kan aflevere den her!

Så kan vi se om det er den eller mig der er værst til børn.

Og på den mere seriøse side, så kan den snildt bo her hos min genbrugs-bande.
    Der er et par af dem der heller ikke er helt unge mere. ( 9 år, 8 år, 5 år )

• #4   12. feb Er den tjekket hos dyrlægen for smerter?

• #5   12. feb Øv hvor synd og trist for jer Men mange hunde reagerer desværre ved børn

• #6   13. feb Sikken en skodsituation at stå i

Er slet ikke i tvivl om, at det vil være bedst for alle parter, hvis I finder et nyt hjem til jeres hund.
    Jeg har selv overtaget flere genbrugshunde, med diverse adfærdsproblemer, så det er muligt at finde folk som vil, og kan, magte opgaven, at overtage en hund med bagage.

Det vigtigste er, at I er ærlige omkring de udfordringer som I oplever med hunden, og kigger jer godt for. Håber at I finder et godt hjem, som er børnefrit.

Kommentér på:
Nyt hjem til gammel chihuahua.