{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flokkens reaktion på en parring
  • #1   12. mar 2019 Jeg ser en hel almindelig flok hunde, hvoraf de unge forsøger at sætte gang i en god leg med de ældre.
    Jeg fatter ikke hvad der skulle være mærkeligt der, eller hvad det har med parring at gøre..


  • #2   12. mar 2019 Det er jo en kæmpe omgang bullshit. Hun blander ulve og underlige menneskemotiver ind i sin forklaring i ét væk.

    Men Cesar Millan har vist også haft god indflydelse smiley


  • #3   12. mar 2019 Jeg undrede mig også over, hvordan hun kunne få alt det ud af så lidt smiley

    Og ja, CM var ret tydelig smiley


  • #5   12. mar 2019 Næh, jeg ser heller ingen vrede eller jaloux hunde. Derudover er hunde jo også ret promiskuøse og danner ikke par som ulvene gør, så det ville da være underligt, hvis tæven blev sur over det. Jeg tror nu slet ikke, at hunde er i stand til at forstå "utroskab" eller blive jaloux over det smiley

    Jeg har tidligere set en anden video med hende i en hundepark, hvor hun også kom med kommentarer omkring de andre hundes adfærd. Det var også ret sort snak hun kom med i den ...


  • #6   12. mar 2019 Det er helt normalt at flokken reagerer på ændrede tilstande, lugte mv.
    Det er også helt normalt at en hund, der har været væk, lige får ekstra opmærksomhed fra de andre, når den kommer retur.

    I min flok mødes man med stor respekt når man er blevet parret, kan jeg hilse og sige. Der er kæmpe forskel på dette og så fx at have været ved dyrlægen eller med på arbejde. Så klart at de kan lugte og mærke ting.
    Men jeg ser intet underligt i den video stadigvæk.


  • #8   13. mar 2019 Luf´s bedste veninde i hele verden skulle parres for et par måneder siden, men ville ikke.

    Og vi har siden joket med, at det da var fordi, hun ikke ville være utro mod Luf.

    Da hun kom hjem igen, og ikke længere var højløbsk (hun havde fået progesteron-test - og toppede flere dage før) - ja - faktisk nærmest overhovedet ikke var i løbetid mere, der var vi ihvertfald slet ikke i tvivl om, at hun ville tage mod Luf til hver en tid smiley

    Er nu glad for, at han har så trofast en veninde smiley


Kommentér på:
Flokkens reaktion på en parring

Annonce