{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Ditte
Ditte
Følger: 10 Emner: 7 Svar: 12

Tisseunderlag.. {{forumTopicSubject}}

Har set disse underlag på zooplus's hjemmeside, som jeg påtænker at købe hjem til når de små forlader hvalpekassen.

Synes det virker meget mere hygiejnisk end med aviser.

Men er der nogle der har noget erfaring med, hvor mange man Ca bruger i døgnet?

Ved godt at det er forskelligt alt efter størrelsen på racen, men hvis i vil dele jeres erfaringer med dem, ville jeg blive glad smiley

Kommentarer på:  Tisseunderlag..
  • #1   18. maj Jeg bruger dem i et lille hvalpetoilet og da hvalpene kommer ud meget ofte i løbet af dagen, bruger jeg kun 1 til om natten smiley

• #2   18. maj Når hvalpene forlader kassen og området omkring den, skal de have adgang til udenfor, så de kan gøre sig rene. Sådan får du hurtigt renlige hvalpe.
    Jeg åbner kassen, så snart de kan gå med 10-14 dage. Her bruger jeg tisseunderlag under vetbed'en, samt til et tisseområde i deres indhegning, indtil de er parat til at forlade området. Så snart de er mobile nok, samt har mod nok til det, får de adgang til haven. Dvs at de besørger udenfor fra de er ca. 3 uger gamle.
    Om natten har de et tisseunderlag i indhegningen indenfor.
    Med adgang til det fri, bruger jeg ikke mange underlag pr. døgn. Skulle hvalpene kun være indenfor, ville der gå rigtigt mange til.

• #3   18. maj Det kommer jo an på, hvor mange hvalpe der er, hvor store de er og hvor meget de kommer ud.

• #4   18. maj Jeg synes ikke de holder godt eller kan indeholde ret meget før det begynder flyde

• #5   18. maj Jeg har så haft stor glæde af dem og synes, at de suger rigtig godt.
    Min opdrætter har også stor glæde af dem.
    Men man skal jo nok tage højde for, hvilke str. der købes, alt efter hvor stor hvalpene er, og hvor mange der er.

Kommentér på:
Tisseunderlag..