{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Vildt! Mand spist af hunde
  • #1   12. jul Det vildt,, de må ha været meget sultne, så er det bare om han er død af naturlige årsager eller om en hund er gået amok og resten har rent instinktivt deltaget, det finder de næppe ud af, nogen sinde

• #2   12. jul det må virkelig være et grim oplevelse og se for politi. smiley

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

Følgere: 9 Emner: 38 Svar: 3.398
    #3   12. jul Rikke, nej det er nok ret umuligt at finde ud af.

Garff, egentlig har de jo ikke set så meget eftersom manden var væk, men en voldsom oplevelse tænker jeg bestemt det er.

Kan se at en del af hundene er aflivet, men et par stykker er sat til videreformidling. Kald mig bare sart men jeg tror sgu ikke jeg ville eje en hund der har ædt sin forrige ejer...

• #4   12. jul På 24/7 var der et interview med en Retsmediciner.

Han fortalte at det ikke var usædvanligt at hunde havde spist af deres ejere, hvis ikke indehaveren blev fundet i "tide".

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#5   12. jul Ja spist AF deres ejere, her er hele manden væk! Eftersigende...

• #6   12. jul #5. Ja, men det har åbenbar været måneder han var væk, så hundene har vel ikke haft andet at leve af end ham, Så det lyder da egentlig ret plausibelt.

• #7   12. jul Det er uhyggeligt at tænke på, men hvad skal hundene gøre, hvis ejeren dør og sulten bliver værre og værre.
    Det er kun hunde altså dyr, og selvopholdelsesdriften er stor, men mennesker er jo ikke anderledes.
    Kan i huske det fly der styrtede ned i Andesbjergene ? Der spiste de overlevende også deres døde medpassagerer.

• #8   12. jul Det er slet ikke ualmindeligt at både hunde og katte spiser af en afdød ejer.
    Det ses jævnligt, i tilfælde hvor vedkommende dør og ikke savnes.
    Vi hører bare ikke rigtigt om at katten Felix eller hunden bølle, har taget en luns af gamle fru Hansen.

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#9   12. jul Dorte ja ok, det havde jeg ikke lige set så er det vel reelt nok... Puha stakkels hunde.

• #10   12. jul Jeg har lige set første sæson af Zoo. Det er overhovedet ikke overraskende (og ja, dybt dybt tragisk)

• #11   12. jul Tragisk måde, at ende sit liv på smiley og sørgeligt at de fleste af hundene ikke kan omplaceres smiley

• #12   12. jul Åh, stakkels familie! Det må være ret grusomt for dem. Kunne slet ikke forestille mig at få sådan en besked om en jeg kendte smiley

Hvis jeg skulle gå hen og falde død om, så jeg dog hellere at mine hunde spiste mig, end at de døde af sult... Nu forventer jeg ikke, at det ville nå så vidt, før nogen opdagede at jeg var væk, og hentede vufferne. Men sådan ret hypotetisk smiley

Kommentér på:
Vildt! Mand spist af hunde