{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.911 visninger | Oprettet:

Smart Hunde Butik? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at åbne en Hunde/Katte-butik.. Med smarte ting til hunden.. Der skal være almindelige hverdagsting, som hunden har brug for, men så skal der også være en Masse Smart til dem.. Nogle ekstra flotte senge, tøj og lig.. Noget Luksus til hunde.. Hvor man også kan komme ind og samtidig få klippet deres klør, få noget "humørspredende-spay" i pelsen, renset ører og lig.. Altså kort sagt, alt luksus til de små og mellemstorehunde..

Tror i det er noget der vil kunne køre rundt?
Vil gerne have jeres ærlige mening, da det er noget jeg seriøst overvejer, og kom også gerne med byd til hvad jeg kan gøre bedre.. =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smart Hunde Butik?
  • #3   16. okt 2007 Der skal også være Salon og Hunde Café der, og det er lidt svært over nettet, ellers ville jeg også have valgt den lette løsning.. =)

  • #4   16. okt 2007 Jeg har kigget på et sted i Frederikshavn.. Ved i om der er nogle af samme slags i nærheden der?

    Jeg bor i nordjylland, så hvis der er nogle byer, i mener der mangler sådan noget, så skriv Endeligt!


  • #6   16. okt 2007 Har en netbutik i forvejen nu, så ved godt hvordan det er at have net-butik.. =) Hehe..

    Behøver man tage et iværksætterkursus, når man har taget Handelskolen?

    Tak for støtten.. =)


  • #7   17. okt 2007 hej, jeg er fra frederikshavn, så bare spørg mig . hehe. her er kj dog food, som sælger alt det der, men den kn da godt gøres endnu mere prinsesse prinse agtig smil.. så er der foderland, hvor himmelhunden også ligger, de har til hunde heste katte fugle gnavere osv og ordner også pels og klipper klør. så er der akvariehulen, som jo self har fisk men også hundeting, bare ikke et kæmpe udvalg. og jaco, som primært går op i fugle, men som også har ting til hunde, bare mest basis ting, og mest til store hunde dvs fletkurve foder alm halsbånd og liner. håber det besvarede dit spørgsmål, ellers skriver du bare:)

  • #8   17. okt 2007 MIA H:
    Jeg var inde og kigge i den der KJ doog food idag, og den ligger faktisk meget tæt på hvor jeg havde tænkt mig at åbne min butik, så det kommer nok ikke til at gå så godt.. Øvv.. Fordi hun har mange flotte ting, og har været der i 13 år..


  • #9   18. okt 2007 selve den butik har ikke været der i tretten år, men kj dog food har. hun havde bare butikken i sin kælder før:) men ja kirsten har et temmelig stort udvalg. har selv været i praktik derinde og skrevet rapport om stedet da jeg gik på handelsskolen. men håber da du finder noget, så du kan følge din drøm.:)

  • #10   18. okt 2007 Ja og det sted jeg har kigget på kigger lige ved gågaden og er billigt, så det ville bare være perfekt, men kan nok ikke konkurere med Kirsten.. I Kender ingen andre steder de mangler sådan noget?

  • #11   19. okt 2007 Jeg kigger efter lokaler i Hjørring lige nu.. Men har ikke findet noget indtil videre.. Men leder da videre.. =)

Kommentér på:
Smart Hunde Butik?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce