373 visninger
|
Oprettet:
9. nov 2007 Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 209
Weightpull i Nordjylland {{forumTopicSubject}}
Efter en kort snak med Jacob som er formand for WeightpullDanmark, har jeg talt god for, at vi simpelthen mangler det i Nordjylland.
Derfor ville jeg meget gerne vide, hvor mange af jer fra Nordjylland, som kunne have interesse i denne form for træning. Jeg er selv utrolig fascineret af denne træning, og ville rigtig gerne hvis vi fik træningen til Nord.
Kh Lise
Link
( www.weightpulldanmark.com )
nov 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 209
Smil..
Jamen Pernille, det er en lidt længere forklaring...:)
2 sek, så skal jeg brygge en nem forklaring frem:)
nov 2007
I bund og grund handler weightpull om at man har et tæt ånd til sin hund, og laver noget med den som begge parter nyder.
I realiteten kan alle hunde deltage, store som små.
(håber delvis kopiering er ok fra Jacob side af:)
nov 2007
Jamen vores profil blev bare lige pludselig slettet, og der findes åbenbart ingen forklaring?? meget mystisk.
Jamen så mange som muligt. Men tror der er nok til at starte noget op.. Jeg har i hvert fald hørt stor tilslutning fra folk indtil videre.
Overvejede også Randers, men synes altså der er så langt. Og de kører det jo heller ikke rigtig mere. Det var i hvert fald det sidste jeg hørte fra .. (kan ikke huske hvad han hedder)
nov 2007
Jo det regner jeg da bestemt med:)
Han er blevet en stor basse, smil.. Men rigtig rigtig flot:)
Ville bare gerne have nogle nye billeder af ham, så derfor han ikke lige er blevet oprettet endnu....:)
nov 2007
Hvis det er, så tager jeg til øen snarest og snakker med Jacob, du er selvfølgelig meget velkommen til at komme med, hvis du har lyst:)
Overvejer at oprette en gruppe for det. Lige for at få det på plads, hvem der gerne vil. Så er det hele nemmere at holde styr på:)
nov 2007
Jeg opretter gruppen så snart jeg lige kommer hjem, sidder nemlig på uni lige nu:)
Weightpull i Nordjylland
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside