{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Misfarvning i skæg {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke huske hvilken tråd, der tidligere omtalte det, eller var det noget med øjne? Bliver lige i tvivl.
Men da Connie skrev om at Penjo's skæg er pænt, kom jeg i tanke om det.
Jeg bruger min gamle mors trick: Kartoffelmel - Det duer til alt fra solskoldning til at opsuge væde *GG*.
Det suger fugt og evt snavs - lad det tørre og børst. Jeg gør det samme på udstillinger. Våde poter efter luftning og hans "fusser" er fine igen - uden misfarvninger. Ingen afblegning eller andre kradse midler, som heldigvis ikke er tilladt.
Meeen vil nu ikke bruge det tæt på hans øjne. Tænk om han fik det ind i de smukke mørke øjne.. AAAAVS...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Misfarvning i skæg
  • #1   15. nov 2007 Det var dog et supergodt råd smiley

    Selvom herhjemme tar vi de misfarvninger med der nu kommer - vi tar det ikke så tungt - Tulle er alligevel lidt en farveladehund ;D

    lys fawn med rødlige aftegninger - og nu har hun jo haft et sår midt på toppen af hovedet - og der, hvor lægen barberede håret af hende, ser det ud til, at det er temmelig meget mørkere det der kommer ud nu ...


  • #2   15. nov 2007 Camilla - Det kan jeg godt forstå - at I tager det som det kommer. Penjo er bare ret lys - Hvidmeleret kalder de det i DK - creme i SV osv..
    Det er vist meget normalt, at det hår der vokser ud er mørkere - og vist nok også mere kraftigt i starten - som os selv *GG* Mindes noget med nybarberede ben smiley
    Smart af Tulle... Behøver ikke at gå til frisør for at farve toppen smiley - bare en tur til dr.dyr og og hun har en ny stil..
    Terese


  • #3   15. nov 2007 Åhja - og de første dage var det helt unikt :-X stort klamt sår midt i hovedet ... det er heldigvis lægt nu - og nu er der bare sådan en mørk plet, hvor der vokser noget strithår af en eller anden mørk kulør ud ;D

  • #4   15. nov 2007 Godt smiley

  • #5   15. nov 2007 Det er der ingen der rigtig ved ... måske var det nærkontakt af 3. grad ... med en dum kat ...

Kommentér på:
Misfarvning i skæg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce