{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Uhmm forhudsbetændelse {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer med hanhunde, der har problemer med forhudsbetændelse ( ja jeg ved det er et skønt emne:-) )
Jeg vil straks gå ned og købe forhudsrens og forsøge mig med det....og der er vist ikke andet der rigtig virker vel?? andet end at kastrere hunden og det kommer ikke på tale!!
Jeg har haft hanhund før, men han var korthåret og kastreret og derfor var det ikke noget stort problem, men i det lange hår er det da lidt klamt....:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uhmm forhudsbetændelse
  • #1   24. apr 2008 Jeg kom til at skrive betændelse, men jeg mener det naturlige ........ fra hanhunde i den ende ......der er ikke tegn på betændelse...

  • #4   24. apr 2008 Hej Charlotte

    Tak for dit svar, ja det må vi vist bare leve med.....Jeg har lige været lidt inde at læse om det og der står nemlig også som du siger, at hunden forsøger at holde sig ren selv.
    Det har Chogan ikke fundet ud af endnu, men han er jo heller ikke så gammel. Så han har fået et tiltrængt bad idag:-)


  • #5   24. apr 2008 Min dyrlæge siger det samme.. En rigtig hanhund har forhudsbetændelse .. Vi skulle bare blande lidt klorhexidin med vand, og så sprøjte det op i "dilleren" hi hi, og lade det sidde et par sekunder imens man holder den lukket så det ikke kan komme ud.. Så kommer det næsten ud som skum .. Og det holder i næsten en uge .. En eller to gange om ugen, så kan du helt undgå de dumme pletter på gulvet ...
    Lige et pip fra mig ...


  • #6   24. apr 2008 Glemte lige og sige at de faktisk nyder og blive "behandlet" der nede, så det er intet problem og få gjort den lille øvelse .. Thi hi ...

  • #7   25. apr 2008 ...Tak Dorthe...




Kommentér på:
Uhmm forhudsbetændelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce