{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Badedyret Nelly {{forumTopicSubject}}

Nellepigen er et rigtigt badedyr, hun ELSKER at svømme og er blevet rigtig god til det.
Har oprettet et fotoalbum med nogen billeder jeg tog i sidste weekend, hvor vi kørte til badesøen ved Græm Strand...
Det var lige noget for en Nellepige !!

Hvad med jeres collier ??? Er de også vandhunde ??

De andre collie-tosser jeg nogen gange render sammen med, plejer at drille mig med, at Nellepigen ikke kan være en ægte collie, for hun plasker gennem vand og mudderhuller med et kæmpe grin om snabelsnuden. De andre collier holder sig på stien...de skal ikke have poterne våde- uha da !!

Hanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Badedyret Nelly
  • #1   4. jun 2008 Mine collier syntes nu heller ikke det med vand er særlig sjovt. Nelly har bestemt ikke arvet hendes badetrang af sin far, han hader vand og nægter at gå ud når det regner smiley

• #2   4. jun 2008 Nellepigen har også hoppet i fra badebroen - og hun er rigtig snedig.
    Hun bruger trappestigen, sætter forpoterne på det øverste trin og så kan hun springe ud ad, så hun glider ud i vandet... SNEDIGT !

Rigtige hunde springer i vandet ;o)

• #3   5. jun 2008 mine er super vandehunde, elsker når vi tager til stranden.... og de kan ikke få nok *GG*

• #5   5. jun 2008 Vicky er blevet et badedyr efter nogle gange i hunde-svømmehal. For et par dage siden var jeg ved stranden med dem begge. Vicky drønede ud og svømmede helt frivilligt. Hun lignede en der var blevet unghund igen, og synes livet var super dejligt.
    Camelot tog jeg i snor og begyndte bare at gå ud i vandet, som om der ikke var noget unormalt i det.. han fulgte troligt med og pludselig kunne han ikke bunde mere, og måtte jo så svømme. vi var dog hurtigt ude ved første revle (hedder det egentlig det) og han kunne bunde igen. Der tog jeg snoren af og gik ind igen... Efter lidt betænksomhed svømmede han friviligt ind igen og synes bare vandet var sjovt.. - dog helst hvor han kunne bunde.

Kommentér på:
Badedyret Nelly

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce