583 visninger
|
Oprettet:
Badedyret Nelly {{forumTopicSubject}}
Nellepigen er et rigtigt badedyr, hun ELSKER at svømme og er blevet rigtig god til det.
Har oprettet et fotoalbum med nogen billeder jeg tog i sidste weekend, hvor vi kørte til badesøen ved Græm Strand...
Det var lige noget for en Nellepige !!
Hvad med jeres collier ??? Er de også vandhunde ??
De andre collie-tosser jeg nogen gange render sammen med, plejer at drille mig med, at Nellepigen ikke kan være en ægte collie, for hun plasker gennem vand og mudderhuller med et kæmpe grin om snabelsnuden. De andre collier holder sig på stien...de skal ikke have poterne våde- uha da !!
Hanne
nov 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 89 Svar: 567
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 629
Hun bruger trappestigen, sætter forpoterne på det øverste trin og så kan hun springe ud ad, så hun glider ud i vandet... SNEDIGT !
Rigtige hunde springer i vandet ;o)
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.286
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 101
Camelot tog jeg i snor og begyndte bare at gå ud i vandet, som om der ikke var noget unormalt i det.. han fulgte troligt med og pludselig kunne han ikke bunde mere, og måtte jo så svømme. vi var dog hurtigt ude ved første revle (hedder det egentlig det) og han kunne bunde igen. Der tog jeg snoren af og gik ind igen... Efter lidt betænksomhed svømmede han friviligt ind igen og synes bare vandet var sjovt.. - dog helst hvor han kunne bunde.
Badedyret Nelly
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside