{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye naturbilleder
  • #1   19. okt 2008 De er gode smiley

  • #2   19. okt 2008 Det her er skide godt

    (link fjernet)


  • #5   19. okt 2008 Hold op nogle fede billeder.. Sikke farver!!!

  • #6   19. okt 2008 tak skal I have allesammen smiley Er glad for at I kan lide dem

  • #7   19. okt 2008 Helt vildt fede billeder smiley

  • #8   19. okt 2008 Rigtig gode -kan super godt li' det her: (link fjernet) Og så det Lena linker til.

    De er da ren efterårsstemning de billeder:o)


  • #9   19. okt 2008 Lidt kommentarer til dine fine billeder smiley

    Billede nr ....61 er ok i form af at de lilla uskarpe "pletter" i baggrunden giver seeren mulighed for at vandre lidt rundt i billedet, dog er jeg ikke helt vild med kompositionen i billedet. Her ville jeg måske gerne ha haft billedsnittet større så blomsten var placeret i det venstre hjørne. Det ville gøre billedet mere harmonisk.

    Billede nr ....62 er meget fængende pga blomstens skrappe farve, og så er komplementær farven i baggrunden hvilket gør at man hviler i billedet - dog er kompositionen ikke så god. Hvis blomsten var placeret mere væk fra midten ville billedet være meget mere herligt at undersøge.

    Billede nr ....63 er meget fint i form af de jordnære farver som jo matcher helt perfekt. Jeg ville dog lave en vild beskæring af billedet. Jeg ville beskære det så det lille blad i midten var fokuspunktet, og så tage en lille del af bladene med fra de andre. Grunden til det er at lyset er meget bedre når man skærer det så tæt.

    Billede nr ....64 er virkelig lækkert. Det har nogle rigtig gode linjer. Jeg ville lave det sort/hvid og skubbe lidt kontrast i det så billedet rigtig kom til sin ret.

    Billede nr ....80 har en meget god komposition, hvilket gør billedet meget interessant! Jeg kunne godt ha tænkt mig at bladet foran blomsten havde været væk.. det ville sætte blomsten meget mere i fokus og ha gjort billedet endnu mere fantastisk!

    Håber du kan bruge mine input til noget smiley


Kommentér på:
Nye naturbilleder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce