{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

søger mine søskende fra svendborg {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 19-03-2009 16:05:12 Slet hele emnet

Hej det er nok ikke det rette sted at eftersøge mine 2 halv søskende, men prøver lige alligevel. jeg har prøvet kirke, folkeregistret, kommunen i svendborg. men jeg kan ikke få noget oplyst så længe jeg ikke har deres efternavn, og da jeg ikke har kontakt med min far som også er deres. kan jeg ikke få deres efternavn. de skulle bo i svendborg efter hvad min far engang fortalte. min halv søster hedder Isabella og skuller efter sine dyrke dans tror hun er omkring 20 år. min halv bror hedder jacques mener det staves sådan og han skulle nu gå på en efterskole i jylland vores far hedder Steen Riishede håber der er nogen der ude der kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger mine søskende fra svendborg
  • #1   19. mar 2009 ja håber da at der er nogen der ude som kender til dem. jeg er 26 år nu så de har da været i verden længe uden jeg har kendt til dem fik det afvide for 1 1/2 siden

• #2   19. mar 2009 - jeg fandt min far og min halv søster efter 18 års søgen år 2007 så pøj pøj med det , jeg krydser fingre smiley

• #3   19. mar 2009 Nu kender jeg jo ikke lige grunden til hvorfor du ikke snakker med din far, men hvis det var muligt, kunne du så kontakte ham og spørge ham.
    Ja jeg ved det er træls, men det er svært at finde nogen på deres fornavn alene.
    Har du slet ikke kontakt til nogen i din fars familie??? For så kunne det jo være at de vidste noget.
    Jeg håber virkelig at du finder dem.

• #4   19. mar 2009 ej tag nu ikke alt mod fra mig smiler.. håber jeg er heldig med at finde dem. men tak smiley

• #5   19. mar 2009 Hej Mette. Jeg har desværre ingen mulighed for eller vil tage kontakt til min far, men tror at skulle det komme til stykket ville han heller ikkefortælle mig det. men syntes jo bare ikke det burde være så svært nå de er søskende og hans navn ikke lige frem er så udbredt og de så kommer fra svendborg/omegn. min far har ikke engang kontakt til hans egen familie så dem kender jeg desværre heller ikke til!

• #6   19. mar 2009 Æv hvor træls.
    Ja jeg ved selv hvordan det er. Mine forældre var igennem en grim skilsmisse da jeg var 3 år, min far vandt forældremyndigheder over mig. Min mor skulle til udlandet og bo. Så jeg tog selv kontakt til hende da jeg blev 18.
    Sæt evt. en annonce i Svendborg ugeavis, hvor de kan kontakte dig igennem avisen (kan altså ikke lige huske hvad et hedder....eller andet mrk.)
    Men har du prøvet at sige på kommunen at de har din fars efternavn??

• #7   19. mar 2009 Facebook er måske et godt sted at lede...der har jeg fundet flere gamle skolekammerater og barndomsvenner ;o)
    Held og lykke

• #8   19. mar 2009 mette havde også tænkt på det med svendborg ugeavis men ved ikke helt hvad jeg skal skrive og om jeg kan tillade mig at opgive vores far´s navn og efternavn om man må det. ved min far også befinder sig på fyn om han ville da bestemt ikke bryde sig om det er nu ligeglad men tage mine forbehold for ved ikke om man må.. de har ikke min far´s efternavn heller ikke jeg!

• #9   20. mar 2009 ja kan slet ikke finde dem folk er kommet med en del links men uden held det er godt nok ikke nemt når jeg ikke har deres efternavn. men helt sikkert siger jeg til hvis jeg har held smiley

• #10   21. mar 2009 Pernille du kan godt sætte en annonce i avisen men undlad at skriv din fars fornavn. Skriv at du søger dine mindre søskende som hedder Jacques og Isabella og at I kommer fra familien Riishede. Da efternavnet jo er rimeligt specielt så er der jo ikke mange der hedder det + at deres navne jo heller ikke er navne som alle søskende hedder. Så skulle der være en chance for at det gav pote. Eller at der er andre som kender dem der læser det og så siger det til dem.
    Jeg syntes det er dit bedste bud på at finde dem, du skal i hvert fald ikke give op :o)

• #11   21. mar 2009 ja tror jeg vil prøve det.. på facebook er de heller ikke til at finde jeg kan ihvertfald ikke

• #12   21. mar 2009 Held og lykke med det :o)
    Jeg håber virkelig at du finder dem Knuzz fra Mette

• #13   21. mar 2009 Har du prøvet at søge på krak?

Har fundet to i svendborg der hedder jacques.

Jacques Birk og Jacques Michael Peder Devantier.

• #14   21. mar 2009 ja dem har jeg prøvet at skrive til det er desværre ikke nogen af dem:-(

Kommentér på:
søger mine søskende fra svendborg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce