{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

GLUCOSAMIN??? {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget i tvivl, med hensyn til om mine hunde skal have glucosamin, eller om de kan undvære det. Der er ingen af dem, som har gigt problemer og når jeg går ind og slår det op så kan jeg kun læse at hunde med gigt problemer får det?
Jeg har fået en kost plan til begge mine hunde fra DBC hvor de skal have det hverdag, men der hvor jeg køber mad til dem, siger de at det ikke er nødvendigt, med mindre de har gigt.

Så kunne godt tænkte mig af hører hva folk her inde gør??

For jeg syntes ikke der er nogen grund til af give det, når de ikke fejler noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GLUCOSAMIN???
  • #1   27. jul 2009 Min hvalp får også Glucosamin for det er godt for deres led. Hvis man har større racer der har tendens til HD kan det være en meget god ide at gi Glucosamin..

• #2   27. jul 2009 Jeg giver det også til mine hunde. Da det også virker forebyggende. Alle 3 hunde er meget aktive hver dag, og man kan jo altså ikke se på hunden om den har tendens til "noget". Men du kan jo kigge i din hunds aner, om der er noget hd/ad, sliggigt osv.

Desuden bruger jeg det til min ene hest, som har nogle forstyrrelser i hans ene led (højst sansynlig fordi han blev fejlernæret som føl), siden han er begyndt at få det, har hans led ikke været hævet. Så jeg har gode erfaringer med det, men det er jo individuelt om man synes de skal have det smiley

Mvh
    Anette

• #3   27. jul 2009 Mange tak for svarne, Linus den mindste har ikke noget ha/ad i sit stamtræ, men Nala er uden stamtavle så det vides jo ikke rigtig med hende..

• #4   27. jul 2009 Gizmo får Glukosamin, msm, og chondroitin forebyggende. Med de skæve stænger han render rundt med får han jo nok gigt og lignende før eller siden. Så vi er i god tid smiley

• #5   27. jul 2009 Jeg har fået at vide at man ikke må give Glucosamin hele tiden men kun en begrænset periode.

• #6   27. jul 2009 Lars - Det har jeg også fået at vide. Så her kører vi to måneder med og to måneder uden, for så at gentage samme repertoire.

Jeg giver iøvrigt også msm sammen med glukosaminen.

Kommentér på:
GLUCOSAMIN???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce