{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.625 visninger | Oprettet:

Olivers hundefoder {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens
Jeg har besluttet mig for at prøve Olivers Fish, men man skal købe 12 sække før det giver nogen ordentlig rabat på det.
Så jeg vil hører om der er andre, som kunne tænke sig, at gå sammen om foderet?
Jeg bor selv i Aabybro og skal bruge 6 sække, så har jeg til 6 mdr.

Venlig hilsen
Line

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers hundefoder
  • #1   26. feb 2010 Synes du ikke det er lidt smartere at starte med en enkelt sæk eller 2?

Hvad nu hvis en af hundene ikke trives på det?

• #2   26. feb 2010 Jeanette: Det gør jeg skam også smiley

Det ser meget ens ud i forhold til Acana og det trives de på. Acanas Pacifica koster 40 kr. mere pr. sæk, så derfor vil jeg hellere købe Olivers og så bruge de 40 kr. på noget andet til hundene..

• #3   26. feb 2010 Okay smiley

• #4   26. feb 2010 Det lyder bare osm om, du allerede nu vil købe til et halvt år :o)

• #5   26. feb 2010 Olivers er et kanon godt foder der dufter godt og så får man af vide præsist hvad der er i...jeg har kun hørt godt fra andre om Olivers men desværre bryder vores hunde sig ik synderligt om smagen.
    jeg syntes os du skal prøve med en sæk til at starte på..

• #7   26. feb 2010 hmm.. hvad står overst på råvarene i det foder du bruger nu?

• #8   27. feb 2010 Du får da ellers en ret god rabat i forhold til andre steder hvis du bare køber 4 sække får du den 4 gratis...

• #9   28. feb 2010 Malene: Protein smiley Der er bare ik nok fisk og så er det nemmere bare at få foder, hvor det er i.. For om foråret, sommer og efterår så er der ikke noget der hedder madskåle smiley

Pernille: Jeg plejer at købe 6 sække ad gangen, så har jeg til 6 mdr., da jeg fik den 6 gratis smiley Hvilket er et tilbud Acana kører med smiley

Jeanette: Så vidt jeg ved, så er der også foder garanti, så hvis de ikke kan lide den første sæk, så får de den bare tilbage smiley

• #10   28. feb 2010 Olivers kører med 4 poser hvor den 4. er gratis smiley Så det er da en langt bedre rabat...for hvis du køber 12poser får du kun5% mere i rabat hvilket jo ikk er så meget mere.....så du kan da overveje om det bare skal væe 4sække....Det er ihvertfald et godt foder og kan dine hunde ikk li det har de garanti for at man frit og kvit kan levere det tilbage - de henter det endda selv....kan varmt anbefale deres hvalpefoder, fiske foder og lamme...har ikke prøvet deres adult som er med kylling ligesom hvalpefoderet - men mon ikke også det er godt smiley Også er deres politistave (kødben) super gode og billigere end i butikkerne smiley Deres okseringe er også super gode - mine er helt vilde med dem smiley For når du så bestiller 4 sække og får de 25% får du også 25% på alt andet du bestiller i samme ombæring smiley

• #11   28. feb 2010 Pernille, hvis du kan skaffe det, så vil jeg meget gerne ha det smiley
    En pose Olivers selected fish koster 479 pr. pose og ved køb af 4 poser spare man 287,40 kr., men jeg har fundet det billigere ved at købe med andre smiley

• #12   28. feb 2010 Hmm gud ja du har da ret :s Nå, jamen så var det før i tiden med breeder man fik det...Men kan se at du har ret, man skal sgu bestille 12poser hjem efterhånden for at få den rabat...hvor ringe at de ikke har oplyst det :s (Som du nok kan høre er det længe siden jeg har brugt min breeder konto) Men du får dog stadig rabatten på de andre ting du bestiller hvis du bestiller 4sække mad...

Men jamen held og lykke med at få bestilt 12sække hjem så smiley

• #13   1. mar 2010 Pernille: hahaha.. Jeg har fundet nogle, som bestiller 40 sække, hvor jeg kan få lov at købe det jeg vil smiley

Kommentér på:
Olivers hundefoder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce