{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må jeg se din madplan?
  • #5   17. maj 2012 Ved vores Bonnie's Dyrehandel, der har de KALKUN med brusk og indmad. En alt i et ting, og det er de der store stykker. Det er ikke hakket som fars... Det kan mine rigtigt godt lide, det er fra rigtig hundemad. Måske i kan få det over hos jer...

• #10   17. maj 2012 Jamen det lyder jo også nemt at fodre efter hvad man lige har, uden at give det samme hele tiden.

Tak for jeres svar! smiley

• #12   17. maj 2012 Hvor meget får jeres hunde ca. i gram om dagen, og hvordan fandt I ud af at den skal have den mængde?

Her tænker jeg uden et ben som de kan gnave i, men primært kød/brusk/indmad/fedt.

Tess får fx ca. 200 g foder to gange dagligt, men det er jo piller og ikke kød.

• #15   17. maj 2012 Okay, takker igen for svar.

• #16   17. maj 2012 Jeg har heller ikke madplan, men for tiden har jeg ikke så meget andet i fryseren end kød, indmad og ben hest, lam og okse, men de går nok

Jeg har en han på 10 han vejer 33 kg, han er nede på 300 gram han er blevet lidt tyk på det sidste, så jeg kan godt skære ham yderligere ned til 250 gram. Han startede på 400 gram. De andre som vejer 25 kg får 400 gram og 500 gram om dagen

• #18   17. maj 2012 Ingen madplan :). Undgår kylling fuldstændigt da han er allergisk.
    Med hensyn til de 2% får han meget meget mindre, har ikke lige regnet det ud, men han får vel en 80gr kød og så kogt kartoffel for resten så han ikke føler sig snydt. Men nu er han vist også ved at være på plads i vægt. 7,5kg vejer han nu, så 800gr har han smidt siden vi startede på kur :). Lyder måske ikke af meget men når man han sådan en lille hund som min, så er det noget der batter :).
    Og så har vi plads til at give guffer uden at skulle være alt for nervøs over vægten, med den mængde kød han får :).
    Med hensyn til ben, så får han bare det stykke jeg nu lige får fat i, der går jeg ikke efter mængden :).

Kommentér på:
Må jeg se din madplan?

Annonce