{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål
  • #2   11. okt 2013 den har ,bidt min før men der var de begge i snor og jeg gjorde selvfølgelig ikke noget ved det - jeg kunne jo lade være med at lade min hilse men anden gang 1/2 år efter og vi møder den ikke i snor havde min ikke en chance

  • #4   11. okt 2013 ja de vil.
    jeg tænker også bare det er ikke kun er min hund det gik ud over, jeg kan mærke på mig selv når vi går tur og møder andre hunde, det sidder stadig i mig- hader det. jeg er ikke ude på at få hans hund aflivet men HAN skal have en hak over næsen at dette ikke var ok - det var en voldsom oplevelse min søn og jeg blev vidne til og en nedtrykt hund som skulle have skærm på.
    den har bidt min før og sprang op af en pige der prøvede at beskytte min hvalp så hun væltede -


  • #6   11. okt 2013 kan læse vis man søger bøder og bid -
    ved bid 4000 kr
    ved skambid aflivning


  • #9   11. okt 2013 skambid er ved flere bid -jeg ved det ik synes det er svært men det retfærdig gør ikke at han har sin hund uden snor i en park, hvor der ikke er udsyn og hvor der er skilt med: snor på din hund, en hund han ved ikke kan med andre tæver.
    ,


  • #10   11. okt 2013 tror han betaler regningen fordi han ved hvad der sker med hans stor hund vis det bliver anmeldt men i min verden må han tænke på det før han beslutter at gå med sin hund løs

  • #12   11. okt 2013 kan man anmelde senere ?

  • #16   11. okt 2013 tak for jeres synspunkt smiley

Kommentér på:
spørgsmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce