{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Nattens mysterier? {{forumTopicSubject}}

Måske nogen af jer kan komme med en god forklaring på følgende?

Først lidt baggrundsinfo: Jeg bor i et parcelhuskvarter der er lidt specielt indrettet, således at husene/grundene ikke ligger hæk mod hæk, men istedet med trimmede grønne plæner mellem husene, så her er meget åbent, hvilket også gør at vi har både rådyr og harer - og nu åbenbart også et kleptomandyr af en slags!

Mandag morgen på gåturen fandt Dixie og jeg hendes trækkelegetøj på plænen ude foran hækken, udenfor vores grund - hmm, mærkeligt, for netop det legede vi med aftenen før, og jeg vidste præcis hvor jeg havde smidt det...
Tirsdag morgen var hendes Kong legetøj væk - helt væk!
Her til morgen har jeg igen fundet hendes trækkelegetøj OG hendes nye plyspivedyr udenfor haven - begge dele lå på græsset indenfor hækken igår aftes...

Samtidig har hun været urolig sidst på natten de sidste par nætter, travet rundt, småbjæffet og bedt om at komme ud - atypisk...

Men hvilket dyr kan dog finde på at stjæle hundelegetøj? Med til historien hører at vi har hæk rundt om hele huset med hegn inde i, så det eneste sted man kan gå ind i haven er ved at gå igennem vores smedejernslåge eller krybe under (15-18 cm luft under)

Nogen gode bud? Jeg er lidt træt af hvis jeg skal til at begynde at pakke alt hendes legetøj væk hver aften, vi har MEGET som står i en spand foran hoveddøren...

Kommentarer på:  Nattens mysterier?
Kommentér på:
Nattens mysterier?

x