{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Levering af mad
  • #1   5. sep Det ville være spild af penge synes jeg til en person.... så meget handler man jo ikke.

Jeg har brugt Nemlig.com da jeg fik mange gæster, og så slap jeg for at bære det hjem og op på 4. sal.

Hvis jeg skulle vælge noget, så ville det netop være måltidskasse.

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

Følgere: 11 Emner: 44 Svar: 3.619
    #2   5. sep Jeg får et stort læs varer et par gange om måneden. Jeg gør det primært for at spare tid (det er så skønt ikke at skulle ud og handle efter arbejde men bare kan køre direkte hjem), men også fordi det er dejligt at slippe for at bære køkkenruller, toiletpapir og tunge ting smiley Jeg kan indgå lige at skulle supplere med en liter mælk eller en pakke rugbrød en gang i mellem, men de store indkøb kan klares over nettet.

Jeg bruger Coop men brugte før Nemlig.com. Udvalget er større hos Coop, men friskheden er større hos Nemlig. Eneste grund til at jeg skiftede var trusler mod Figo fra en af Nemligs chauffører hvorefter firmaet gav mig et fesent standard-svar og tydeligvis ikke ville give chaufføren en påtale.

• #3   5. sep Vi er tosset glade for madspildskassen fra Skagen food.
    Det er kun grøntsager.

• #4   5. sep Vi køber indimellem fra Rema, de har jævnligt rabatkoder på gratis levering.

• #5   5. sep Synes det er hamrende irriterende at dagligvareforretningerne ikke leverer overalt. Gad godt at købe i Rema på den måde.

• #6   5. sep #1 det har du ret i men det er lidt svært for mig med de tunge ting smiley

Jeg har ofte brugt Vigo fra Rema men jeg er lidt træt af at det lidt for ofte ikke er ordentligt. Fx en forkert vare, dårlig frugt osv

• #7   5. sep Da Coco var lille brugte jeg coops varelevering. Det fungerede super godt, levering til døren på 3.sal og de tog også gerne flamingokasserne med igen, hvis man var hjemme, når de kom.
    Jeg tror bestemt ikke at leveringen kostede noget, men måske fordi jeg købte for en del..

Jeg gjorde det primært for at spare tid, da mit skema ændrede sig holdte jeg op igen, da jeg godt kan lide at købe ind i butik, se varen og sådan:)

Måltidskasser er også godt, her er favoritten Skagen food.

• #8   5. sep Jeg bestiller af og til fra Coop. De har et godt, og bredt udvalg, til en ok pris. Har altid fået fine, friske varer, og alt hvad jeg har bestilt.
    Det fungerer super fint. Største ulempe er, at man skal bestille for min 500 kr, for at få det leveret.

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#9   6. sep Når man køber husholdningsartikler og den slags synes jeg nu nemt man kommer op på 500 kr. Bare jeg køber juice til mit forbrug er jeg allerede over 100 kr smiley

• #10   6. sep Jeg bruger Coop/Osuma en del. De leverer på køkkenbordet = pakker det hele ud, og tager kasser etc. med sig retur.
    Her er det især drikkevarer, og lign. tunge varer, der gør, at jeg vælger den løsning.
    I dag får jeg varer hjem for 1800 kr. Så er der kød til hele mdr. (skal bare deles op i frostposer, og i fryseren), og en masse andre ting, så jeg ikke behøver handle ind, de næste dage.

Vi har så heller ikke andre muligheder, hvor jeg bor, da Nemlig etc. ikke leverer så langt ude på landet smiley

• #11   6. sep jeg bruger Vigo, det er remas app, der kommer de med der samme dag

• #12   6. sep Jeg er også selv. Køber ved coop mad fine og friske varer også med tilbud. Hvis jeg ikke skal have så meget bruger jeg Rema. God fornøjelse.
    Venlig hilsen Buller og Lone

• #13   6. sep Jeg læste lige lidt om Remas Vigo. Jeg er ikke helt hundrede glad ved at det er andre kunder, der fylder i indkøbskurven, jeg ville langt hellere at det var medarbejdere, er gjorde det.
    Og helt uden at have prøvet det, kunne jeg godt frygte at det ville blive lidt bøvlet her på min ø - men det vil jo komme an på en prøve at afgøre.

• #14   6. sep Enig Ida. Jeg har heller ingen problemer med at få fyldt for 500 kr i kurven hos Coop smiley smiley Men hvis nu man lever på et mere skrabet budget, end jeg gør, så kan det måske være et problem, at man SKAL købe for min. 500 kr. ?

• #15   6. sep Der er ofte tilbud på fri fragt hos Coop. Det var der i denne uge fx.

• #16   7. sep CH - jeg har kun haft problemer meget få gange, ellers har jeg kun gode oplevelser, det er meget de samme der tager mine opgaver, så man kender dem efterhånden smiley

• #17   7. sep Jeg henter selv, evt i mimrevogn. Af flere årsager... Jeg kan gramse på varerne, og tit er de billigere med selvhent.
    Har osse hørt at nemlig benytter sig af meget underbetalt chauffører, og det vil jeg ikke støtte

• #18   7. sep Gotta ja og så er det egentlig også ok at komme ud lidt, og som du siger se på det man køber smiley

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#19   7. sep Gramsning på varer er en af grundene til at jeg godt kan lide levering, jeg synes det er rart at få varer der ikke har været igennem alle muliges hænder smiley

• #20   7. sep Arghhh så slemt er det vist heller ikke... og hvor sikker er man på, at ingen har gramset inden de pakker smiley

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#21   7. sep Fra nemlig kommer varerne fra et lager (måske også derfor at varerne var friskere end jeg nogensinde har set i en butik), der er det nok begrænset hvor mange kunder der kommer og gramser smiley

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#22   7. sep Det kan sagtens være mig der er sart men jeg foretrækker at så få mennesker som muligt har rørt ved min mad, men jeg har også set mange børn og voksne stå og rage på al frugt og grønt nede i Bilka smiley

• #23   7. sep Jeg har hørt, at man kan VASKE frugt og grønt smiley

• #24   7. sep Det handler jo også om go køkken-hygiejne smiley

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#25   7. sep Nej for selvfølgelig vasker jeg frugt og grønt, så lad da være med kommentere som om jeg er dum.

Derfor har jeg det stadig bedst med at små børn med beskidte fingre og snotnæser og voksne med ditto ikke har rørt min mad. God køkkenhygiejne eller ej.

Ikke at jeg ikke handler i Bilka og Fakta for det gør jeg, men jeg kan bedst lide at få min mad leveret - af flere årsager.

• #26   7. sep Sorry, ikke ment på den måde smiley

• #27   7. sep Min kvikke bemærkning var altså bare for sjov, Ida smiley

Selv har jeg det sådan, at jeg undlader at tænke på, hvem der kan have rørt ved min mad - og hvor deres fingre var, før de gjorde det. Hvis jeg først begynder at tænke på det, dør jeg sandsynligvis af sult indenfor en overskuelig fremtid smiley

PS. Jeg var engang vild med bland selv slik. Det var indtil jeg ikke kunne standse tankerne om, at ikke alle brugte plasthandsker eller øser til at tage slik. Så blev det for ulækkert, og det var slut med bland selv. Æv.

• Ida og Figo
    Ida og Figo Tilmeldt:
    mar 2017

#28   7. sep Bland selv er en af mine svagheder fordi mit yndlingsslik kun findes i de der bakterie-containere! Men jeg har fundet et trick til at grave det bagerste slik frem, det tænker jeg ikke så mange har rørt ved smiley

• #29   7. sep Overvejer at prøve nogle måltidskasser, kan se de har fra nemlig. Er det godt?

• Rikke aka rapanden
    Rikke aka rapanden Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 11 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 8.543
    #30   7. sep Jeg handler ind imellem hos nemlig, før vi tiden brugte jeg Osuma, men nemlig havde i hvert fald dengang flere specialiteter/større udvalg af visse varegrupper , f.eks frugt/grønt.

Fik faktisk lige leveret fra nemlig igår, så nu slipper jeg for at handle ind et stykke tid .

Jeg har kun prøvet måltidskasse fra årstiderne, og det fungere overhovedet ikke hos os, det var alt for dyrt i forhold til hvor lidt mad der var.

• #31   7. sep Ja, vi er også stoppet med årstiderne, da vi var nød til at bestille til fire for at tre voksne kunne spise sig mætte i andet end pasta/ris/kartoffel/andet billigt kulhydratmættet tilbehør de sendte med...

• Rikke aka rapanden
    Rikke aka rapanden Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 11 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 8.543
    #32   7. sep A-S : Jeg syntes netop også der for lidt grønt og kød med . F.eks skulle der laves wok en dag, og der er 200 g kød fint til 2 personer, HVIS der så også er godt med grønt med til, men 1 peberfrugt, 1 løg og lidt kål, ja det er dælme altså ikke nok.

Så det blev kun 1 uge vi prøvede det, og jeg valgte sådan set slet ikke at lave de opskrifter der nu var med til, men bare bruge til forskellige ting på andre måder.

• #33   7. sep Det var præcis derfor jeg ikke gad måltidskasser men bare grøntsagskasser.
    Det var ikke så nemt at finde til gengæld...

Kommentér på:
Levering af mad